Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Chyba cetelem, nie twierdzę że nie można spłacić przed terminem - myślę że informując bank nie będą sprawiać problemów, chodziło mi o to że np. planując wyjazd wakacyjny trzeba pamiętać o wpłacie raz w miesiącu - nie można spłacić raty wcześniej np. dwóch rat w jednym miesiącu - tak bynajmniej tłumaczyła mi b. miła Pani w sklepie w Białymstoku. Ja chyba złożę zlecenie stałe w swoim banku - niej oni tego pilnują - za coś przecież im płacę.
(dziwne mam konto w banku, trzymam u nich swoje pieniądze oni nimi obracają i jeszcze im za to płacę dziwne )
Lepiej sie dowiedziec u zrodla w banku, czasem "mile Panie" sprzedaja takie brednie, ze uszy wiedna, choc nie mowie, ze akurat w tej kwestii nie miala racji. Sam musze sie skontaktowac z Cetelem'em w tej sprawie, bo tez chce splacac kilka rat na raz.
kazik, zamówiłem 28 grudnia szkło 70-200 , gdyby nie to,ze sam szukałem tej osoby i pisałem do niej e-mail oraz dzwoniłem, nic bym nie wiedział.
w chwili obecnej wiem, że na pewno tego szkła nie mają i nie wiedzą kiedy będzie......
+1 - czekam na Sigmę 100-300 do Nikona i się doczekać nie mogę... Nawet osoba "prowadząca" moje zamówienie nie ma pojęcia czy i kiedy obiektyw będzie. A w pewnym sklepie w Warszawie leżą 4 sztuki, tylko oczywiście bez opcji 30x0%... eeehhh....
chodziło mi o to że np. planując wyjazd wakacyjny trzeba pamiętać o wpłacie raz w miesiącu - nie można spłacić raty wcześniej np. dwóch rat w jednym miesiącu - tak bynajmniej tłumaczyła mi b. miła Pani w sklepie w Białymstoku.
Ależ oczywiście że możesz sobie zapłacić i za kwartał naprzód, nie masz na umowie klauzuli, że wpłata musi dotrzeć w określonym dniu, tylko do określonego dnia. Osobną kwestią jest fakt, że bank pewnie nie zmniejszy Ci przewidzianych w umowie odsetek z powodu wcześniejszej wpłaty, ale to insza inszość.
Osobną kwestią jest fakt, że bank pewnie nie zmniejszy Ci przewidzianych w umowie odsetek z powodu wcześniejszej wpłaty, ale to insza inszość.
zależy jak dogadasz się z kredytodawcą.
sam jak spłacałem jakiś poprzedni kredyt i akurat miałem więcej pieniędzy, to postanowiłem spłacić kredyt do końca (chyba zostało mi 5 rat po 248 zł)...
przedzwoniłem, poprosiłem o kwotę jaką mam spłacić aby zakończyć kredyt.
zamiast zapłacić 1240 zł zapłaciłem 1100 zł.
różnica jest.. zawsze warto przedzwonić
Dzisiaj nastąpił epilog mojego oczekiwania na Sigmę 100-300. Niestety obiektywu nie ma i nie wiadomo czy i kiedy będzie. Zamówienie anulowałem.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Lut, 2009
ja w przeciwieństwie do kolegi wytrzymałem
od 26 grudnia czekałem na realizację zamówienia, ale się doczekałem. 70-200 2.8 w cenia z grudnia - 3999pln, a nie jak teraz ponad 4900...
raty bez problemu 30 X 0% - bez żadnego nagabywania o ubezpieczenie
chyba najświeższe dane w tej mierze ................
Ostatnio chcieli naciągnąć moją Panią na "obowiązkowe" ubezpieczenie i "nie było innej opcji". Już wiem jak innym forumowiczom wciskali kit. Chyba się dogadam z MC i zainteresujemy tym procederem prokuraturę. Ja im zrobiłem małą jazdę bez trzymanki i oczywiście raty były bez "obowiązkowych" ubezpieczeń. Cud się stał jakiś czy może pracownicy tego sklepu żerują na klientach i ciągną z tego kasę do prywatnej kieszeni? Dla mnie to drugie jest oczywiste, tak samo jak "cichy" układ z przedstawicielami bankowymi.
Dlatego naciągajcie ich na maksa - ja już zamówiłem. Kto korzysta z kart CF ma fajną okazję w tej karcie pamięci.
Kupiłem 4 dni temu przez sklep internetowy SDHC 8GB Lexar 133X link za 149 zł. Czekałem dwa tygodnie i nie sądziłem że w ogóle zrealizują zamówienie ze względu na cenę która wynosiła 149 zł. Ale wywiązali się. Cenę jednak podnieśli obecnie do 194zł.
To o czym pisze MM wydaję się chyba nieuczciwym podejściem pracowników. Po zakupie karty zostałem poproszony mejlowo o wypełnienie ankiety w którym było właśnie pytanie o to czy pracownik twierdził, że ubezpieczenie przy ratalce jest obowiązkowe.
Kiedyś pracowałem w Żaglu i wiem, że zawsze im mocno zależało na dodawaniu ubezpieczenia do kredytu. To czysty pieniądz.
Ja swój pierwszy zakup też ubezpieczałem bo powiedzieli że to obowiązkowe. Przy drugim zakupie jak powiedziałem że nie chcę ubezpieczenia bo dowiedziałem się że nie muszę to Cetelem Bank nie przyznał mi kredytu. Tak działa Euro RTV AGD . Pozdrawiam .
Witam! Kupowałem ostatnio nagrywarkę DVD na raty 30x0%. Rzecz ma się następująco: zarówno ubezpieczenie jak i karta to produkty, które za wszelką cenę, próbuje się nam wcisnąć, pod grożbą nie otrzymania okredytu. Na moje stanowcze nie dla obu produktów, pani w sklepie próbowała mi wcisnąć przedłużoną płatną gwarancję, za którą również podziękowałem. Efekt był taki, że kredyt otrzymałem, na dowód osobisty, bez żadnych problemów, i bez żadnych dodatkowych ubezpieczeń i kart, które to nawet nie wykorzystywane powodują obniżenie w przyszłości zdolności kredytowej i konieczność w póżniejszym terminie likwidacji tej karty.
Pozdrawiam!!!!
Dareks ma rację . W moim przypadku było dokładnie tak samo .
Kiedy odrzuci się wszystkie ich propozycje kart , ubezpieczeń i przedłużonej gwarancji - rata rzeczywiście wynosi 0% .
Jestem stałym klientem RTV AGD i dość często kupuje na raty. Kupując na raty należy wiedzieć że ubezpieczenie jest nieobowiązkowe, jest to jedynie próba naciągnięcia klienta na dodatkowe koszta. Ja zawsze na Dzień dobry informuję osobę ds. ratalnych, iż nie interesuje mnie żadne ubezpieczenie tylko cena podzielona na ilość rat i wynik ma być bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli tak wychodzi to piszemy umowę. I szczerze jest to bardzo skuteczny sposób. Życzę udanych zakupów i nie dawajcie się naciągać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10