Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Serwis Canona
Autor Wiadomość
Pohor
Nowy


Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

Witam wszystkich

czytam i czytam ... katastrofa
007 - wielkie wyrazy współczucia!

ale powiedzcie mi, przeczytałem ten temat i wynik jest 1:1
to znaczy jedna dobra naprawa (hehe - jeden post) i jedna zła naprawa (już nie hehe - milion postów)

czy ze swoich doświadczeń i opowieści Waszych znajomych można wywnioskować, że serwis na Żytniej jest do bani ?? nic dobrego o nich nie można powiedzieć? większosć napraw jet z kłopotami ?
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

Pohor, nie chodzi o to, ze wiekszosc napraw jest wadliwa. Zapewne jest to tylko niewielki procent.
Wazne jest co innego. Mianowicie chodzi o to, ze w/w serwis kreci, naciaga klienta usilujac wydusic od niego pieniadze za naprawe w ramach gwarancji, a dodatkowo "naprawiajac" aparat-powoduje, ze tak naprawde jest on niezdatny do uzytku.
Poprostu komus zabraklo kultury i zdrowego rozsadku. Moze ktos liczyl, ze kolega zaplaci i nie bedzie mu sie chcialo robic z calej sprawy afery.
Ale dobrze, ze wszyscy moglismy o tym przeczytac.
 
 
Pohor
Nowy


Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

komprende

bo ja słyszałem od kolegi (a on też od innych) pozytywne opinie o serwisie Canona
i to dodatkowo zachęciło mnie do zakupu Canona

wiem, że wystarczy jedna osoba (np 007), aby zobaczyć wszystko od innej strony, ale czy to znaczy, że te pozytywne opinie to ściema ?
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

Zapewne osoby chwalace ten serwis maja do tego powody.
Ale takie zachowanie swiadczy wlasnie o tym do czego serwis jest zdolny. Co z tego, ze jest nie niezbyt czesty przypadek, ale gdyby dotyczyl mnie badz kogos z moich znajomych, to wscieklbym sie niesamowicie.
Ja mialem podobne przejscia z serwisem Nokii i dlatego teraz kazdemu odradzam ta firme :twisted:
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

...jesli ktos czytal uwaznie to byly slowa chwalace firme canon i serwis....ale coz bardzo szybko je odwolywalem...niestety.......
potwierdzam dawno temu jak serwisowalem 350d sprawe zalatwili po okolo 4 tygodniach, czekali na czesci ale wywiazali sie, i z naprawy bylem zadowolony, ale sprzet sie zepsol wiec swiadczy to o wadliwosci produktow tej firmy... :?
....a tak na marginese gdyby takich przypadkow jak moj bylo duzo to ludzie by ich zlinczowali, a firma canon przestala by istniec w Polsce...opisuje tutaj w miare obiektywnie swoj przypadek, a nie pokazuje calosciowo jak dziala canon czy jego serwis...zeby nie bylo nieporozumien....zdaje mi sie ze kolega chce powiedziec ze takie postepowanie jest normalne i zdarza sie :evil: , nie zycze mu zeby trafilo na niego choc to podobno maly odsetek..... :evil:
...ps. tak na marginesie jeszce taki maly prezent dla Canona...UOKIK- kontrola w sprawie gwarancji jakiej udzielaja na swe produkty.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

...a i na drugi raz proponuje sie mocno zastanowic co powinno byc normalnoscia a co jest poglebiajaca sie patologia do ktorej calosc zmierza :evil: przy przyzwoleniu klientow. :!: ....a serwis jest po to zeby naprawiac a NIE ŁASKE ROBIC choc wine tak naprawde ponosi Canoan to on jest gwarantem :!: i nie mam zamiaru przyklaskiwac ze naprawili 100 aparatow po to sa, bo gdyby nie naprawili to sory ale kij z takim sprzetem i firma :!: jak juz pisalem... "nie potraficie naprawic to wydajcie nowy a jak sie tez zepsuje prosze oddac pieniadze i do widzenia nigdy wiecej waszych produktow" :!:
Ostatnio zmieniony przez 007areka Wto 30 Paź, 2007, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

.... i jeszcze dodam ze mam spore doswiadzcenie w dochodzeniu swoich roszczen w stosunku od korporacji tj. np. TPSA, Poczta Polska, Sony Ericson czy Era a teraz Canon i jego serwis. w/w zarzekali sie ze sa niewinni do czasu az musieli wyplacic odszkodowani, wiec mysle ze firma Canon tez zostanie nprowadzona na normalne i zgodne z prawem funkcjonowanie wobec klienta....jesli ktos chce byc wykorzystywany prosze bardzo, ja ani mysle :evil: i nie zamierzam dokladac sie do pogorszeni uslug przez takie molochy, wrecz przeciwne.
....dodam tez ze mimo wszystko kozystam dalej z Ery, sony ericsona, poczty itd... wyobrazcie sobie ze ze sprzetu canona tez :evil: narazie.
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

007... jak tak sobie czytam, to Ty mi powoli podchodzisz pod pieniacza :lol:
Polak z krwi i kości :wink:
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

....yyy MM, tak wogole to spokojny jestem :D chyba ze ktos przegnie :D :lol:
ps, sorki za bledy we wczesniejszych postach, ciagle je znajduje :oops:

...co znaczy "pieniacz" :?: :D
 
 
RobertO 
Administrator



Pomógł: 6 razy
Posty: 1151
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

moze i pieniacz, ale szacuneczek za upor i wytrwalosc :-)
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Paź, 2007   

....ciekawe czy bys sie MM nie spienil :?: dzis okolo 16.00 Pan Leszczynski poinformowal mnie ze wlasnie ma na stole moj sprzet iiiiii........jest problem........bo niestety nie da sie wyjustowac body na powrot jak bylo, ((a przypomne ze wyslalem ze szklem tamrona 17-50 bo jest moja wlasnoscia a pracuje jak reszta szkiel canona w tym podobne 17-40L i , a na wyslanie ze szklem canona nie otrzymalem zgody, nie sa moje)....i co nastepuje, wyjustujemy ale do 50mm bo tamronik ma bardzo duzy FF na szerokim kacie...hurrrraaaa..... jakos nie mial bardzo duzego przed serwisem, moze minimalny...nio coz zobaczymy jak sie sprawa bedzie miec z reszta szkiel canona jak odesla :evil: dziwne tez ze moj Tamronik na innych korpusach nie ma bardzo duzego FF na 17mm (ciutke, ale punkt w polu ostrosci) :evil:
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Sro 31 Paź, 2007   

MM, a ja mysle, ze 007 jest poprostu klientem SWIADOMYM SWOICH PRAW. Tak to sie w naszym kraju przyjelo, ze nie dochodzimy tego, co sie nam nalezy, bo to zbyt skomplikowane, bo sie nie chce, bo nie warto itp. Praktyka pokazuje, ze "malutki" klient ma szanse z duza firma, o ile pretensje sa uzasadnione.
Warto sie klocic, czy nawet isc do sadu. W przypadku naszej wygranej, firma bedzie musiala zwrocic nam koszty procesu, wiec nic nie tracimy.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Sro 31 Paź, 2007   

...trudno nie byc swiadom konczac wydzial prawa i administracji.... :?
aparat wrocil, w jakim stanie nie wiem, musze przetestowac, to zobaczymy czy bedzie ciag dalszy czy nie..... :? z tego co widac od razu to matryca dalej brudna jest, ..........najlepiej by bylo byc samemu serwisantem............... .
 
 
pdf100
[Usunięty]

Wysłany: Sro 31 Paź, 2007   

oni sobie grają w kulki
z tobą, a nie masz żadnego innego
serwisu w swoim mieście????
ja pamiętam co z nowego sącza
musiałem jechać do krakowa (ok 100km)
bo synowi spadł jego Kodak ze statywu (jak, nie wiem)
i zabardzo szczęśliwy nie byłem,
za wyregulowanie mechanizmu ślimaczkowego
syn zapłacił 300zł...
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Lis, 2007   

...ten na zytniej to jedyny autoryzowany w Polsce :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9