Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Na obydwu po polsku pisze i tak samo wyglądają. Aparat- żółta (polska), obiektyw- różowa?
Ilona, nie jest ważny kolor papierka, a tylko i wyłącznie jego treść. Nikon przyjmie do naprawy sprzęt, który ma gwarancję ogólnie wystawioną w Europie.
Sam Nikon podaje taki zapis:
"Do każdego aparatu sprzedawanego na terenie Europy dołączona jest gwarancja europejska typu: „Nikon European Service Warranty”. Na podstawie w/w gwarancji można dokonać naprawy (zgodnie z jej warunkami) na terenie całej Europy. Warunkiem formalnym do rozpatrzenia takiej gwarancji jest dołączenie do poprawnie wypełnionego druku gwarancyjnego, dowodu zakupu."
Całość jest tutaj: http://www.nikon.pl/suppo...road/454/1.html
To po co się tak bawią? Wersje kolekcjonerskie sprzętu? Mam obiektyw z żótym papierkiem, to jeszcze muszę mieć z różowym ? Tak mi się skojarzyło z ksiązkami- czasem ten sam tytuł ma kilka okładek do wyboru
[ Dodano: Wto 25 Sie, 2009 23:19 ]
Z tej instrukcji najciekawszy jest fragment:
Cytat:
Firma Nikon ponosi odpowiedzialność za utratę życia, obrażenia cielesne lub uszkodzenia mechaniczne przedmiotów należących do Klienta, ale tylko wtedy, gdy nastąpiło to wyłącznie i bezpośrednio w wyniku niedopatrzenia firmy Nikon przy naprawie Towarów.
Jakiś przykład naprawy mogącej kogoś zabić?
A owszem, zadzwonię sobie jutro Najwyżej panowie zaczną dzień z uśmiechem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,75 sekundy. Zapytań do SQL: 13