Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Serwis Sony
Autor Wiadomość
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   Serwis Sony

Mały OT...
Z tego może wyjść nie taki mały OT więc wydzieliłem do osobnego tematu. goltar

Wczoraj "odbierałem" z naprawy mały kompakcik syna. Serwis napisał że sprawny. Włączam - i szaleje. Po kilku minutach wciskania wszystkich przycisków w różnej kolejności, wyjmowania i wkładania baterii nagle ożył. I zaczął działać normalnie.
Ponieważ nie chciałem odebrać - bo jednak nie był w pełni sprawny - usłyszałem propozycję, że jak się znowu usterka pojawi lepiej będzie jak pokażę technikowi od razu. Technikowi w firmie, która naprawia dla sony i znajduje się kilka km dalej.
A teraz najciekawsze - spróbuję zacytować:
Cytat:
"Sony sobie wymyśliło, żeby ludzie nie odnosili bezpośrednio do serwisu gdzie jest pełno uszkodzonego sprzętu ale do ekskluzywnego salonu. Wie pan - to od razu lepiej wygląda. Ale my mamy z tym problem. My się nie znamy na naprawie - my tylko przyjmujemy i przewozimy... "


Dodam, że przede mną została oddana do naprawy jedna hybryda cybershot i jedna alfa...

Jak to jest z awaryjnością sprzętu? Czy naprawdę tak dużo się go psuje, że trzeba uciekać do takich psychologicznych sztuczek? Może niepotrzebnie wietrzę jakąś teorie spiskową, ale...
Ostatnio zmieniony przez goltar Pią 25 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Tak, niepotrzebnie wietrzysz. Przy uszkodzonej Alfie wysylasz sprzet kurierem prosto do serwisu na jego koszt. Nie wiem jak to jest z kompakcikami.
I w ten sposob rodza sie legandy :zalamany:
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

MC, ale na stronie Sony na liście punktów serwisowych są tylko i wyłącznie salony. Jeśli mieszkam w mieście gdzie jest takie centrum - to mogę się przejść - a nie korzystaś z kuriera. I nie tylko ja tak myślę skoro przy mnie oddawał ktoś alfę ;)

Nie chodzi mi o tworzenie legend. Pytam - po kiego grzyba Sony tak zakombinowało z tym serwisem?
 
 
Baku 
Optyczny
Kanonier z wyboru



Pomógł: 134 razy
Posty: 3338
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Mam w domu trochę sprzętu Sony (głównie telewizory, jakiegoś walkmena), teściowie też ... na razie działa. W zasadzie to już nie ma co z tym robić, bo nie chce się zepsuć i nie ma pretekstu do nowych zakupów. Teściowie 'wysłali' już 15letni TV na działkę, który swego czasu kosztował 4 pensje teścia (który zarabiał i zarabia, że wiele osób by chciało).
Nie wiem jak z foto, ale osoby z mojego otoczenia, które mają Sony, na awaryjność do tej pory nie narzekały.
Chyba po prostu pech. Podejrzewam, że gdyby zrobić badanie i wziąć dużą próbę, to będą się psuły na poziomie Canona, Nikona, Pentaxa czy Olympusa.
A ha - mam telefon SE. Nie wiem czy to się liczy? Nie do zajechania. Mojego starego SE używa obecnie żona (Motorola popsuła się po raz enty, Samsung jej jednak nie leży), wcześniej był u teściowej. W jednym i drugim przypadku to ekstremalnie trudne warunki pracy, a działa wszystko. Od klawiatury przez baterię po aparat. Moja kolejna komórka to pewnie też będzie Sony Ericsson.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Nie wiem. Podejrzewam, ze nie kazdy chce wysylac sprzet kurierem, wiec sa i punkty gdzie mozna go zostawic. Moim zdaniem - tym lepiej. Chociaz pierwszy raz o tym slysze, bo jak ktos na KKMie oddawal alfe do naprawy, to zawsze ubezpieczonym dhlem.
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

No właśnie... To po co mi ten facet coś takiego powiedział? Żeby mnie pocieszyć że z moim świrującym kompakcikiem nie jestem osamotniony? ;)
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Nie mam pojecia. Wiem tylko tyle, ze CSI akurat w przypadku napraw Alf spisuje sie zazwyczaj bardzo dobrze.
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Baku napisał/a:
Moja kolejna komórka to pewnie też będzie Sony Ericsson.


No proszę, a ja po jednorazowej przygodzie z K700i stwierdziłem, że to badziew zarówno pod względem obsługi, w porównaniu do Nokii, a wykonanie też nie do końca jak trzeba. Joystick dość szybko przestał być precyzyjny i coś mi tam z tej obudowy odpadło. Ale innych SE nie używałem, a o pancerności i długowieczności K68i i jeszcze jednego modelu to się sporo pozytywów nasłuchałem. Motki i Szajsunga nawet nie biorę pod uwagę bo to trzecia liga pod względem interfejsu. Teraz używam telefonu z firmy na A i po wielu latach zadowolenia z Nokii przeszedłem na wyższy poziom zen :)
 
 
Baku 
Optyczny
Kanonier z wyboru



Pomógł: 134 razy
Posty: 3338
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Ja z kolei słyszałem, że to "A" to straszny badziew... :mrgreen: Z resztą nie lubię tej firmy.
Osobiście nie miałem okazji skorzystać ze ifona, ale dotykowe ekrany nie robią na mnie dobrego wrażenia, bez względu na producenta.
Nokie miałem kiedyś i wracać nie zamierzam, chyba że do serii N lub E.
Jak widać punkt widzenia zależy bardzo mocno od punktu siedzenia i wewnętrznych preferencji :smile:
 
 
SlawGaw 
Optyczny



Pomógł: 48 razy
Posty: 1886
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

hijax_pl napisał/a:
ale na stronie Sony na liście punktów serwisowych są tylko i wyłącznie salony

proszę bardzo
http://www.sony.pl/article/id/1216728613333
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

komor, ja za Nokie podziekuje. Tyle przebojow z softem w serwisie nie mialem nigdy. No i oczywiscie zawsze kilkuosobowa kolejka. Ale koniec OT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10