Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
Sprawa z brakującą kartą i niewłaściwym filtrem wyjaśniła się o tyle, że dziś po raz trzeci ja się skontaktowałem (oni ani razu) i poprosiłem z właścicielem, który stwierdził że pracownik zapomniał mnie wczoraj poinformować, że mam do nich odesłać zły filtr a oni przyślą mi dobry i tą brakującą kartę. Więc jakby wszystko na dobrej drodze pomijając złe wrażenie wywołane dość olewczym stosunkiem do ewidentnie zawinionego przez nich nieporozumienia.
Swoją drogą dziwne podejście. Ich obowiązek dosłać to co zamówiłeś, a Ty wtedy możesz zrobić im uprzejmość i odesłać to czego nie zamawiałeś. Przecież przez ich
niedbałość tracisz swój czas, a oni Ci łaskę robią, że jak odeślesz, to oni Ci wyślą to
za co zapłaciłeś.
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
Jest to faktycznie nieco nie po europejsku ale zapewne chodzi o to, że jakby mi wysłali dobry filtr zanim ja im odeślę zły, to ja mógłbym wcale go nie odesłać i byłbym 70 zeta do przodu . Jak zwykle w takich razach klient dopłaci też do przesyłki w tamtą stronę, bo jakoś nie usłyszałem "na nasz koszt". Ale nie mam zamiaru się handryczyć. Pierdziu.
007areka [Usunięty]
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
...i ani sie waz placic za przesylke ( bo rynek psujesz- uda im sie z jednym to mysla ze ze wszystkimi im prxejdzie) , odsylaj na ich koszt a oni brakujacy towar maja wyslac na swoj i jeszcze gezcznie przeprosic...;/ i chetnie poznam nazwe tej firmy ;/....ja mialem podobne pezjscia z foto TiP z krakowa, naprawde dluga historia
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
Obiecuję napisać, jak się to już zakończy. Nie chcę rzucać słów na wiatr. A może wraz z filtrem dostanę w ramach przeprosin jakiś drobiazg i potem będzie mi głupio?
Tak na marginesie na zapytanie wysłane do sześciu sklepów (wg wątku gdzie kupić wysyłkowo) tylko dwa sklepy w ogóle odpowiedziały na mojego maila. Jeden przysłał ofertę która polegała na tym, że było w niej napisane, że wszystkie ceny są na stronie www. Na moje zapytanie, czy w związku z tym, że chcę wydać 6k to może jakiś upust odpisano mi, że 6k to raczej małą kwota realizowanych u nich zamówień, więc upustu nie będzie. Ten sklep w którym kupiłem szybko odpowiedział i był nieco bardziej elastyczny . Tak, że w sumie to i tak, przynajmniej przed transakcją się interesowali trochę.
Byłem tym z lekka zszokowany bo nie codziennie wydaję 6k i myślałem, że przyjedzie po mnie lektyka i czerwony dywan rozwiną... hostessy, te sprawy. A tu spadaj gościu za cienki w uszach jesteś . Może mają duży ruch przedświąteczny?
P.S. A jak mozna wysłać nie na swój koszt?!
P.S. 2 - jeśli ktoś potrzebuje tej nazwy, bo właśnie zamierza coś internetowo kupić to mogę dać na priva.
Napisz nazwę tutaj. Jak to jakiś dobrze mi znany sklep to oberwie im się i to ostro.
Co do kwoty jaką wpłaciłeś... to wydaje się dużo, ale naprawdę dużo nie jest. Dzisiaj kolega sprzedał D3 Nikona i była mała wojna o to kto go kupi 1D Mark III z "dobrej" serii... proszę bardzo, dostępne od ręki. L-ki po 8 kzł też. Więc taka suma na sklepach naprawdę często nie robi wrażenia...
007areka [Usunięty]
Wysłany: Czw 29 Lis, 2007
...mozna wyslac na koszt odbiorcy ...i tak w Polsce psuje sie rynek....szkoda
Zapytaj z jaką firmą kurierską mają podpisaną umowę (zresztą powinieneś wiedzieć, bo tą firmą Ci przysłali paczkę). Zamów ich kuriera i wyślij na koszt odbiorcy. Oni o tak płacą 4x
mniej niż Ty z racji podpisanej umowy.
Mi z pewnego sklepu przysłali w czerwcu tego roku zły filtr do standardowego obiektywu. Model OK, ale średnica zła. Filtr był gratisem do mojej Sigmy 17-70. Zadzwoniłem, powiedziałem że filtr jest nie taki jak trzeba, pan przy telefonie przeprosił, powiedział żeby odesłać na ich koszt, podał numer klienta (numer pozwalający firmie kurierskiej zidentyfikować klienta do którego zamówienie idzie i na którego koszt ma ono być wysłane), umówił mnie z kurierem na następny dzień.
Jedyny koszt jaki poniosłem to koperta z folią bąbelkową, w którą włożyłem pudełko z filtrem.
Sklep to e-cyfrowe.pl
U nich zamawiałem też Sigmę 100-300 F/4. Tutaj zachowali się gorzej, choć trudno mi powiedzieć na ile była to ich wina. Dzień po złożeniu zamówienia zadzwonił do mnie ktoś z firmy i poinformował, że nie mają obiektywu w magazynie i muszą sprowadzić od K-consult (tak było też z poprzednim szkłem i poszło bardzo sprawnie), przy czym dystrybutor miał rzekomo remanent. Sprowadzanie filtra miało potrwać tydzień.
OK, można poczekać.
Po tygodniu zadzwoniłem do nich ponownie. Wykręcali się trochę, mówili że nadal nic nie wiadomo. Poczekałem kolejny tydzień z kawałkiem (brak czasu na dzwonienie), po czym znowu zadzwoniłem. Powiedziano mi, że lada dzień będzie wszystko wiadomo.
Pod koniec trzeciego tygodnia od złożenia zamówienia nie wytrzymałem i zadzwoniłem jeszcze raz. Odebrała inna osoba niż poprzednio. Wyjaśniłem jaki mam problem, zapytałem co z obiektywem. Odpowiedziano mi, że tydzień wcześniej obiektyw był i ktoś do mnie dzwonił, ale teraz już nie ma i muszę znowu czekać. Nie rozmawiałem z nikim, ba, nawet nie miałem żadnych nieodebranych połączeń, po prostu cicho przez cały czas.
Postanowiłem, że następnego dnia zrezygnuję z zamówienia. Nie miałem okazji bo jeszcze tego samego dnia znowu zadzwonili do mnie ze sklepu i powiedzieli, że na kolejny dzień sprowadzą obiektyw, a w ciągu dwóch dni powinien on dotrzeć do mnie. Tak się faktycznie stało, towar jak najbardziej ok.... ale 3 tygodnie?! Cyrk
Ważne, że z zamówionym towarem było wszystko OK. Niewykluczone, że jeszcze kiedyś skorzystam z ich usług, ale na pewno rozpatrzę też inne warianty. Nie zdobyli mojej lojalności jako kupującego
Ostatnio zmieniony przez Monastor Czw 29 Lis, 2007, w całości zmieniany 1 raz
No dobra, może rzeczywiście nie ma co pod dywan zamiatać. Fotopanorama.
Kamień z serca. Następnym razem kupuj w fotoaparacikach. Nie dość, że takie pomyłki to chyba im się nie zdarzają (choć naprawdę mogą) to miałbyś jeszcze upust załatwiony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 9