Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
U samego nikona nie ma takiej możliwości ale u przedstawiciela czemu nie?
W sklepach, które sprzedają Nikona (nie chcę tu podawać konkretnych firm) istnieje możliwość wykupienia dodatkowej gwarancji roczne przedłużenie może kosztować ok. 200zł oczywiście jeszcze zależy ile kosztował sprzęt. Najczęściej odbywa się to za pośrednictwem firm ubezpieczeniowych, które mają takie usługi. Proponuję przejść się do sklepu jakiejś sieci foto i zapytać na miejscu. Wiem o tym z autopsji
Faktycznie w większości sklepów oferujących sprzęt foto jest możliwość "wykpienia dłuższej gwarancji". Standardowo masz 2 lata gwarancji producenta i potem gwarantem jest sprzedawca.
a jeszcze dokladniej, w przypadku, gdy to nie producent proponuje wydluzenie okresu gwarancji, owe "przedluzenie gwarancji" jest to po prostu ubezpieczenie, a zobowiazanym do pokrycia kosztow naprawy w przypadku wystapienia okreslonej w umowie awarii jest ubezpieczyciel
ps. trzeba rozgraniczyc pojecie gwarancji od rekojmi za wady rzeczy (proponuje lekture ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz zmianie ustawy kodeks cywilny z 27 lipca 2002 r.) jak rowniez samego kodeksu cywilnego dotyczaca sprzedazy.
Trzeba pamietac, ze kupujacy moze wykonywac uprawnienia z tytulu rekojmi za wady fizyczne rzeczy, niezaleznie od uprawnien wynikajacych z gwarancji
Zgadza sie. I takie udogodnienie przysluguje tylko w przypadku nabycia towaru jako konsument, a nie jako przedsiebiorca.
Co do ubezpieczenia dodatkowego towaru - radze uwaznie czytac OWU (ogolne warunki ubezpieczenia) i sama umowe.
Wedlug mojej wiedzy w chwili obecnej tylko Sony daje mozliwosc rozszerzenia gwarancji do 3 lub 5 lat. Kosztuje to odpowiednio 119zl i 319zl. Jesli kupiuje sie cos powyzej entry level, to zdecydowanie warto.
dokładnie - podobno Serwis Nikona w Polsce jest taki że pomimo tak dobrej marki wielu sprzedawców odradza klientom kupowania Nikonów (jako biorący udział w procedurze gwarancyjnej tez nie maja z tego powodów przyjemności) z powodu podciągania usterek jako winy użytkowników, paromiesięczne zwlekanie z naprawą, odsyłanie sprzętu nienaprawionego itp. . A wielu konsumentów woli naprawiać w nieoficjalnych serwisach foto nawet za cenę zerwania plomb gwarancyjnych p o interakcjach z Serwisem...
P.S. Miał może ktoś jakieś nieprzyjemne doświadczenia z serwisem Canona?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14