Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Nie jest zle, fajna dynamika, jednak troche za krotki. Wogole juz nie moge sie doczekac zmiany body na nowe Wczesniej krecilem sporo kamerka HD Samsunga, niestety GO to juz nie to samo. W macro jeszcze mozna uzyskac fajne efekty, ale inne zastosowania to mizeria... Szerokiego kata brak, konwertery do bani, manual tragedia. Robilem adapter DOF 35mm na gwint szkiel M42, ale jednak to nie to samo
Efekt dynamiki można osiągnąć nie tylko poprzez ruchy kamerą. Dużo daje odpowiedni montaż. Zresztą i tak liczy się przede wszystkim pomysł i ostateczny klimat filmu. Lustrzanka z opcją filmowania ma swoje ograniczenia ale we wprawnych rękach efekt potrafi zrobić wrażenie:
http://www.youtube.com/watch?v=R46ca9zBP4A
Ten filmik (piękny, jest gdzieś w hd?) to przede wszystkim zasługa sprzętu (długie lufy) oraz wyjątkowości zaprezentowanych miejsc. Film promujący 5d to była wyższa szkoła jazdy
AF w lustrzankach nadaje się co najwyżej do tego, aby ustawić ostrość przed rozpoczęciem kręcenia. W trakcie filmowania nie polecam go używać bo ostrzenie nie jest płynne a dodatkowo wymaga otwarcia maksyalnego przesłony co niezbyt ładnie wygląda na filmie.
Coś mi tu nie gra.
Zachwycacie się opcją filmowania w lustrzankach, to powiedzcie mi dlaczego nie ma kamer z tak dużymi matrycami jak w lustrzankach za te same pieniądze?
Ostatnio zmieniony przez komor Czw 07 Sty, 2010, w całości zmieniany 1 raz
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Czw 07 Sty, 2010
pewnie z tego samego powodu, z którego nie ma kamer z wymiennymi obiektywami za te same pieniądze
Zachwycacie się opcją filmowania w lustrzankach, to powiedzcie mi dlaczego nie ma kamer z tak dużymi matrycami jak w lustrzankach?
Oczywiście, że są - najtańsza to RED ONE (body z najprostszym osprzętem ~$25.000), potem długo nic i sprzęt typu Sony F35 (~$300.000), czy Arriflex D-20/D-21, albo Panavision Genesis ($4.000 za dzień), czy Dalsa Origin ($3.000 za dzień). Przy czym tylko RED i Dalsa nagrywają 4K, Arri ma 3K dla RAW, a zarówno Sony F35 jak i Genesis to zwykłe wyjście 1080p...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12