Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
MM, generalizujesz. O Tamronie też można niesłusznie generalizować, że się rozpada w rękach i przednia soczewka wylata Mam dwie Sigmy i obydwu jestem zadowolony, a budowę mają równie porządną co np. Canon 100 Macro.
W ciągu ostatnich kilku tygodni trzech fotografów pozbyło się tego szkła wybierając droższe - systemowe. Opinie są deko wulgarne..., ich rozczarowanie totalne. Ja jestem tym obiektywem zawiedziony. Trzeba "trafić" egzemplarz. Ja po kilku próbach dałem sobie spokój. Od razu napiszę, że sprawdzałem typowo testowo, nigdy takiego zamiennika i tak bym nie kupił. Moje rozstanie z tą firmą jest definitywne.
... Może ktoś z was był wa takie sytuacji że dwu krotna kalibracja nic nie dała?
Potrzebuję jakiejś porady. Czy sprzedawca ma obowiązek wymienić ten obiektyw na inny egzemplarz? Czy może teraz już wszystko w rękach serwisu Sigmy?
teoretycznie wygląda to tak "prawo money wymiana towaru na nowy", ale pomińmy teoretyzowanie. Wspominałeś wcześniej że kupiłeś sprzęt w fotomasterze, dosyć często zdarzało mi się robić tam zakupy i nie mam powodów do narzekań.Moim skromnym zdaniem "jak pogadacie, to się dogadacie".
mnich,
Jestem po pierwszej nieudanej kalibracji stałki. Wnioskuje z tego, że serwis nagminnie partoli robotę. Wyobrażam sobie proces tak: dokonuje regulacji i sprawdzam czy gra. Jak nie gra i nie da się ustawić to proponuje inne wyjście z sytuacji a nie w paczkę i sru do klienta. Tutaj chyba brakuje ostatniej czynności. Twoje dwa przypadki i mój jeden to trochę za dużo aby sądzić, że to przypadek.
Po sprawdzeniu obiektywu po zakupie zaproponowałem sprzedawcy, że na kalibrację zgodzę się tylko wówczas gdy zapewni mi możliwość wymiany sprzętu po nieudanej kalibracji i sprzedawca na to przystał. Nie wiem czy to dobra wola czy taka możliwość jest przewidziana. Z drugiej strony w karcie gwarancyjnej napisano, że trzecia nieudana naprawa kwalifikuje sprzęt do wymiany (pkt. 12)
[ Dodano: Sob 12 Gru, 2009 12:35 ]
Ja się zastanawiam po co wysyłam im body skoro i tak szkło wraca z wadą. ( więc nie sprawdzają) a dwa że i tak kalibracje wykonują podpinając szkło do komputera...
Może uwalony mają system kalibracji...
Najchętniej to bym chciał zwrotu pieniędzy. Zainwestowałbym w jakąś jasną stałkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10