Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sro 16 Gru, 2009 Czy za parę lat zaleje nas Sony?
Co jak co ale promować to się potrafia . Na każdym kroku widzę reklamę Sony, jak to Martyna uchwyciła swojej wędrówki, darmowe szkolenia, kursy, wykłady teraz jakaś szkółka na Optycznym. Wszędzie się promują, a przeciętny nabywca kupuje ich reklamę. No bo przecież Sony nadal wielu osobom kojarzy się ze sprzętem wysokiej półki. Ja jestem zdania że jak sie produkuje wszystko to w niczym nie można byc dobrym. CZy nie obawiacie się ze rynek foto zosatnie zagarniety przez Sony. Podobno Sony juz kupiło jakieś udziały Nikona, a potem co Canon. O zgrozo w roku 2030 wszyscy bedziemy mieli Sony
Ostatnio zmieniony przez komor Sro 16 Gru, 2009, w całości zmieniany 1 raz
W tym rzecz, że Sony jako jedyna zachowuje się jak powinna.
Firma chcąc zdobyć klienta musi do niego dotrzeć - czyli się reklamować.
Duża część osób pozostałaby przy kompaktach, gdyby nie Sony z serii 200 - aparaty stworzone po to mógł je obsługiwać amator. A gdy tenże amator zechce rozwijać się w fotografii sięgnie po sprzęt, który zna i który lubi - czyli Sony.
Nikon i Canon oszczędzając na reklamie docierają tylko do grupy zawodowców/zapaleńców.
Ponadto Sony ma potężną schedę po Konice-Minolcie. 500tki oraz 850/900 to przyzwoite aparaty - i to po nie sięgnie wspomniany wcześniej amator.
Zmiany zresztą już widać - Nikon D3000 - matryca odstająca od pozostałych modeli Nikona, jakość zdjęć niepowalająca ale obsługa i menu stworzone w sposób aby były zrozumiałe dla lustrzankowego laika (przy okazji - ponoć koszt produkcji.budżetowych modeli to 25% ceny końcowej - czyli około 400 zł).
Trzeba też wziąść pod uwagę, że zarabia się właśnie na budżetowych modelach - ich sprzedaż jest największa bo produkty takie docierają do największej grupy klientów - nie każdy potrzebuje mega wypasionego sprzętu za grube tysiaki, którego i tak nie będzie potrafił obsługiwać.
Czy za parę lat zaleje nas Sony?
Za parę lat to "efekt cieplarniany" stopi lody, podniesie poziom wód w morzach i to nas dopiero zaleje. Będziemy żyć w innym świecie i takie dylematy nikogo nie będą obchodziły.
W 2012 roku ma byc koniec swiata, wiec Sony musi sie spieszyc.
Dla mnie jest to temat z kategorii:
edit: podobno szef dzialu lustrzanek Sony zywi sie krwia dzieci i oddaje poklony dziwnemu bostwu...
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 16 Gru, 2009
a co to za różnica jaka reklama cię atakuję, chyba istotne żeby się nie dać obojętne czy to proszek, pasta czy sony. zwirek210, czułbyś się lepiej jakby to był canon czy nikon.
Co to za różnica czy Martyna i jej zupa z małpy wystąpią w reklamie, Martyna jest takim autorytetem w dziedzinie fotografii jak - lepiej nie używać porównań bo ktoś się może obrazić.
Mi tam wszystko jedno a czasem można nawet się pośmiać z "profesjonalnie" przygotowanych reklam przez marketing Sony ..... przynajmniej jest wesoło
Zastanawia mnie ta awersja do Sony. Nikon ma swoją Akademię Fotografii, jego reklamy też widuję na bilboardach czy w TV, a nikt się nie czepia. Canon za to robi drukarki, kserokopiarki, kamery wideo - czyli też mydło i powidło - nikt nie marudzi... Panasonic i Samsung - to samo. Olympus robi dyktafony i produkuje sprzęt medyczny.
Napisałem, skasowałem, ale po namyśle napiszę jeszcze raz.
Dla mnie też to jest temat z kategorii . Powiem wyraźnie: niespecjalnie lubię Sony i nie chciałbym mieć ich lustrzanki z niższej półki, ale nie mam nic przeciwko takim artykułom, dopóki są wyraźnie podpisane kto to robi. A przecież w tym przypadku jest napisane, prawda? Czy Szeroki kadr też jest „be” bo widnieje na nim żółty znaczek Nikona?
Jeśli komuś nie odpowiada taka koncepcja to powinien się czepić, że w ogóle jakieś reklamy są, bo przecież reklamy nie niosą żadnych treści merytorycznych, w przeciwieństwie do takiego artykułu. Ja tam chętnie przystanę na taką propozycję, żeby Optyczne było zamkniętym portalem bez reklam i artykułów sponsorowanych, do którego dostęp kosztuje np. 10 zł miesięcznie. Takie pieniądze jestem w stanie dać. Czy taka koncepcja odpowiada malkontentom? Znajdzie się kilka tysięcy osób skłonnych do takiej opłaty?
Jeśli są w tym artykule błędy merytoryczne to można o nich napisać, tak jak w komentarzach zrobił jeden z forumowiczów i nieścisłość została naprawiona. Naprawdę szukacie dziury w całym.
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Sro 16 Gru, 2009
kurde, jak płacą, to sie zarabia, nie rozumiem co w tym dziwnego, zazdrościcie, że to nie na Waszą stronę Sony nie chce wrzucić swojej akademii
A mnie ciekawi czemu wycięto posta gaciowego. Czyżby Kalesony po raz pierwszy napisał prawdę z tymi darmowymi wycieczkami, tubą propagandową firmy na łamach portalu i brakiem obiektywizmu?
Tak na marginesie to sam mam odruch wymiotny na widok reklamy Sony. Na szczęście mam genetyczną autocenzurę i unikam reklam (wszelakich) jak ognia.
bo zostal zgloszony przez jednego z uzytkownikow do moderacji, a ja tez uznalem ze nadaje sie do usuniecia.
poza tym ile mozna czytac o tym samym
Misek [Usunięty]
Wysłany: Sro 16 Gru, 2009
Temat do zamknięcia, a najlepiej do skasowania.
Nie wiem o co tyle krzyku, Sony zapewne płaci dobre pieniążki za ten kącik, skoro chcą go mieć i płacą to czemu nie?? Jak tak to lamenty że szkła są na starym 20D testowane, że nie na FF. A niby skąd redakcja ma brać kasę na to FF, na nowsze modele APS-C?? Przecież nikomu z nieba nie leci, niestety...
Ja tam się ciesze że jest taka współpraca bo może przynajmniej sprzęt Sony będzie szybko testowany. Skoro koncern ma swój kącik to zapewne będzie chętniej pożyczać sprzęt do testów.
Popatrzcie kto tak naprawdę narzeka na Sony? Wszyscy ci którzy maja sprzęt innej marki i "nigdy" Sony nie kupią. Wiec w czym problem? W tym ze Twój/mój kolega będzie biegał z dslr Sony i na niego narzekał ? Jego zmartwienie. Mnie obchodzi mój system/ body.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12