Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Czemu niby walczy?
Umawia się mailowo na dostarczenie obiektywu i aparatu, a potem przesyła, a po tygodniu ma sprzęt z powrotem, działający jak należy.
Tak to przynajmniej wygląda w teorii.
Monastor ja pytałem o serwis Tamrona ( patrz moj pierwszy post ). I z tego co nam wszystkim ogólnie wiadomo to klient powalczy. A powinno byc tak wg mnie, że albo sklep wymienia nam szkło na sprawne, a wadliwe odsyła producentowi albo zajmuje się wszystkim odnosnie serwisu w imieniu klienta.
Jak place "tyke kasy - (bo optyka to nie otręby zbożowe)" tzn. że w tej kwocie mam w pelni sprawny sprzet, obsluge klienta i serwis. Przynajmniej tak powinno być...
Smola, ale chodzi o to, że do kalibracji jest potrzebne konkretne twoje body, a ono jest u Ciebie, a nie w sklepie, z którego brałeś obiektyw. Co do tego, że płacisz kupę kasy, to wszystko jest względne. Ciekaw jestem jakie marże mają sklepy foto, może któryś z forumowiczów puści farbę na ten temat. Bo jeśli marże są podobne do tych z rynku komputerowego to nie liczyłbym na hostessy i czerwone dywany, o których jakiś czas temu pisał kolega Maziek
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007
Tak, tak, nie to nawet że hostessa (nawet jakaś starsza i bardziej szpetna) ale pies z kulawą nogą nie przyszedł i sie nie zainteresował, jak już kasę wpłaciłem. Wyobraźcie sobie, że po tym jak sam sie skontaktowałem w sprawie wymiany tego filtra i karty, umówiłem sie też, że wymienię plecak, który kupiłem łącznie z aparatem na slingshota. Ze względu na to, że to ja miałem interes (z tym plecakiem) to odesłałem im to 3 grudnia na mój koszt. Od tamtej pory zero kontaktu. Stan meczu jest taki: do momentu wpłacenia kasy 6 maili z godziny na godzine pytanie-odpowiedź. Po wpłaceniu kasy i odesłaniu plecaka i filtra: ja napisałem 4 maile i 3 razy dzwoniłem. Oni już ani razu. Nie mam filtra, nie mam brakującej karty, nie mam plecaka. Mam przepłacone 4stówy z okładem. Fajnie nie?
Ja lubię nazywać rzeczy po imieniu. Przede wszystkim nie dotrzymali umowy. Poza tym zanosi na to, że Cię po prostu okradli.
Tez mi sie tak wydaje. Dlatego postulowalem sprowadzenie dzialu o sklepach foto, zeby takie "przygody" nie ginely w tlumie innych postow. Pomysl niestety "utknal".
Smola, ale chodzi o to, że do kalibracji jest potrzebne konkretne twoje body, a ono jest u Ciebie, a nie w sklepie, z którego brałeś obiektyw. Co do tego, że płacisz kupę kasy, to wszystko jest względne. Ciekaw jestem jakie marże mają sklepy foto, może któryś z forumowiczów puści farbę na ten temat. Bo jeśli marże są podobne do tych z rynku komputerowego to nie liczyłbym na hostessy i czerwone dywany, o których jakiś czas temu pisał kolega Maziek
A co mnie obchodzą marże. Jak to mało opłacalny interes to niech zakonczą działalność. Komor każdy zakup szkła to kupa kasy - porównaj do mediany krajowej pensji. O tym, że body jest potrzebne wiem. Ale mimo wszystko utrzymuje, że sklep powinien zajmować się formalnościami. Naciskać serwis w imieniu klienta. Albo niech dają dobre szkło do skutku, wadliwe odsyłają. Sytuacja z Tamronem i Sigma nie może trwać wieczność....to sie musi zmienić.
Zresztą u mnie wszystko sie okaże za 10 dni - czy przyjdzie FF/BF czy dobre szkło. Ale mnie to troche stresuje. Wczoraj do 03:30 w nocy czytałem o sigmach ( taka 17-35 - testy bdb, a opinie i sample do bani ). Niby jestem zdecydowany na Tamrona 17-50/2.8 ale mam obawy, że jak będzie coś do d... to na serwis nie będę mógł liczyć. Co do Sigm ( jest nowa 17-70/DC MACRO HSM - gorsza optycznie no ale.... ) to na 70% będzie BF/FF ale za to mam pewnośc po waszych postach, że mnie serwis w konia nie zrobi. I wlasnie taki dylemat musza przezywac amatorzy, ktorych nie stac na szkla Canona.
Ostatnio zmieniony przez Smola Czw 13 Gru, 2007, w całości zmieniany 1 raz
Albo niech dają dobre szkło do skutku, wadliwe odsyłają. Sytuacja z Tamronem i Sigma nie może trwać wieczność....to sie musi zmienić.
Nierealne. Bo jedno i to samo szkło może z jednym korpusem pracować dobrze, a z innym pokazywać FF, a z jeszcze innym BF.
Rozumiem że tak jest z relacja body - szkło. Ale Arek dlaczego cholera przy takiej technice ( 14 MPX, stabilzacje i inne cuda, wianki...) Canon nie może zrobić identycznie działających body danego modelu, a Sigma i Tamron robić szkła pod konkretne body. Zdaje sobie sprawe, że problem jest w strategii Canona, któremu to nie na ręke. Dla mnie to jest realne gdyby tylko chcieli. Nie wierze, że nie potrafia.
Ja myślę, że Canon specjalnie rzuca kłody pod nogi. Jemu to na rękę. Bo potem ludzie wychodzą z założenia, że trzeba kupić szkło Canona aby nie mieć problemów.
Ja myślę, że Canon specjalnie rzuca kłody pod nogi. Jemu to na rękę. Bo potem ludzie wychodzą z założenia, że trzeba kupić szkło Canona aby nie mieć problemów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10