Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Da sie wogole w Marku Piątce sensownie sterowac przyslona podczas filmowania? Bo z tego co widze, to zmiana przyslony na LCD wogole nie wplywa na to co jest filmowane obojetnie jaki tryb na kole. Wczesniej sporo filmowalem, ale manualami z reczna przyslona, teraz gdy wkrecilem sobie 70-200 2.8 IS, kilka ujec, record a tam zdecydowanie z 2.8 przymyka mi na jakas (nie wiem jaka) wartosc i co bym sobie zmienial, jest dalej jak body uwaza po swojemu... Da sie wogole cos manualnie robic, czy czekac na nowe FW?
Da sie wogole w Marku Piątce sensownie sterowac przyslona podczas filmowania? Bo z tego co widze, to zmiana przyslony na LCD wogole nie wplywa na to co jest filmowane obojetnie jaki tryb na kole.
Poza trybem M - aparat pracuje w trybie ekspozycji P (tak jest zarówno w 5DmkII jak i w 7D).
Jako ciekawostkę mogę Wam przekazać za kilkoma znajomymi studiującymi operatorkę w Łodzi - że ogólnie na uczelni jest szał na 7D. W sumie byłem zaskoczony dlaczego nie 5DmkII ale coś tam nie im nie pasi. Sporo ludzi decyduje się na lustro zamiast kamery ze względu na jakość i cenę sprzętu. Osobiście jest to dla mnie zaskakujące, no ale skoro przyszli "zawodowcy" zaczynają pracę na takim sprzęcie wskazuje to na rodzaj pewnej rewolucji w tym segmencie rynku.
Dlaczego lustrzanka jest lepszym zakupem niż kamera? Ponieważ w tej cenie żadna kamera nie daje tak dobrej jakości obrazu. Z piękną głębią ostrości, ładnymi kolorami i niskimi szumami podczas filmowania w słabym świetle.
Lustrzanki można wykorzystać już praktycznie w każdym rodzaju filmu:
Oczywiście w niektórych sytuacjach spisują się lepiej w innych gorzej, ale to co oferują to rewolucja. Nigdy wcześniej nie można sobie było pozwolić na profesjonalną jakość obrazu za tak niedużą kwotę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11