Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: goltar
Sro 24 Mar, 2010
Serwis kazał mi zapłacić za stabilizator obrazu. Pomocy.
Autor Wiadomość
Stabros 
Nowy


Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010   Serwis kazał mi zapłacić za stabilizator obrazu. Pomocy.

Mój A300 zaczął robić zdjęcia przesunięte w stosunku do tego co widziałem w wizjerze. Oddałem aparat do serwisu a oni stwierdzili że uszkodzenie jest z mojej winy i kazali mi zapłacić za naprawę 670 zł. Aparatu nie rozkręcałem ani nigdy nim nie uderzyłem. pomyślałem sobie że opinia serwisu jest jak wyrocznia i grzecznie zapłaciłem aby mieć dobry sprzęt, chociaż mam wykupioną gwarancję Extra.
Minęło jednak kilka miesięcy a mój kolega - posiadacz A200 - chwali mi się że jego sprzęt robi dokładnie tak samo jak mój. Poleciłem więc mu serwis ale z przestrogą aby szykował kasę mimo tego że ma gwarancję. Oddał aparat do serwisu i co ciekawe naprawili mu w ramach gwarancji. Pan sprzedawca (przyjmujący zgłoszenie) wyraził nawet opinię że "te modele to tak mają" ale po naprawie problem się już nie powtórzy. Krew mnie zalała gdy to usłyszałem i postanowiłem że zawalczę z serwisem i zażądam weryfikacji mojej sprawy no i oczywiście zwrotu kasy. Tym bardziej że jak teraz się zastanowię to nie wiem co było podstawą stwierdzenia że uszkodzenie jest moją winą i nie podlega gwarancji.

Proszę o wasze opinie w powyższym temacie.
Czy mieliście takie problemy z "tymi modelami"?
Czy myślicie że mam szansę na weryfikację tego co stwierdził serwis?
Ostatnio zmieniony przez komor Sro 24 Mar, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






krisv740
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Mar, 2010   

warto spróbować...
szanse masz...
weź potwierdzenie naprawy gwarancyjnej od kolegi.
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3214
Skąd: Silesia
Wysłany: Sro 24 Mar, 2010   

na canon board też założyłeś wątek? ;)

serwis nie odrzuca wszystkich napraw stapilizatora, tylko te przy których jest wskazanie że uszkodzenie wynika z uderzenia. trzeba było wtedy walczyć. teraz bez uszkodzonej części - jak podważysz ich ekspertyzę?
 
 
Sunders 
Temu Panu już podziękujemy


Pomógł: 606 razy
Posty: 9854
Wysłany: Sro 24 Mar, 2010   

ghost napisał/a:
teraz bez uszkodzonej części - jak podważysz ich ekspertyzę?
ghost, czy serwis nie powinien oddać uszkodzonej części?
 
 
Stabros 
Nowy


Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 24 Mar, 2010   

Wiem że szanse są małe ale spróbuję.

Zależy mi na informacji czy mieliście z tym problem bo jeśli się okaże że jest to sprawa nagminna to na pewno nie odpuszczę a jeśli nie to bardziej delikatnie będę "dyskutował z serwisem".
 
 
SlawGaw 
Optyczny



Pomógł: 48 razy
Posty: 1886
Wysłany: Sro 24 Mar, 2010   

Stabros, mój znajomy miał podobny problem z A100, jednak w jego przypadku różnica między tym co w wizjerze a tym co na zdjęciu powstała na skutek czyszczenia matrycy w przygodnym zakładzie fotograficznym. Przed czyszczeniem było ok, po obraz przesunięty, a zauważone zostało to dopiero po jakimś czasie gdyż stabilizacja stała się nieskuteczna. Zastanawiam się czy oni tam przypadkiem nie czyścili matrycy na BULB zamiast wybrać odpowiednią funkcję z menu, może nie potrafili jej znaleźć.
Niekoniecznie więc takie zjawisko powstaje tylko przy uderzeniach, nie zawsze jest "wadą wrodzoną" i serwis ma prawo mieć podejrzenia, jeśli w twoim przypadku dodatkowo okazało się że była uszkodzona stabilizacja, to z pewnością to była twoja wina, jeśli nie, no to cóż, już po, mz w tej chwili to marne szanse na zwrot kasy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12