Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010 Serwis kazał mi zapłacić za stabilizator obrazu. Pomocy.
Mój A300 zaczął robić zdjęcia przesunięte w stosunku do tego co widziałem w wizjerze. Oddałem aparat do serwisu a oni stwierdzili że uszkodzenie jest z mojej winy i kazali mi zapłacić za naprawę 670 zł. Aparatu nie rozkręcałem ani nigdy nim nie uderzyłem. pomyślałem sobie że opinia serwisu jest jak wyrocznia i grzecznie zapłaciłem aby mieć dobry sprzęt, chociaż mam wykupioną gwarancję Extra.
Minęło jednak kilka miesięcy a mój kolega - posiadacz A200 - chwali mi się że jego sprzęt robi dokładnie tak samo jak mój. Poleciłem więc mu serwis ale z przestrogą aby szykował kasę mimo tego że ma gwarancję. Oddał aparat do serwisu i co ciekawe naprawili mu w ramach gwarancji. Pan sprzedawca (przyjmujący zgłoszenie) wyraził nawet opinię że "te modele to tak mają" ale po naprawie problem się już nie powtórzy. Krew mnie zalała gdy to usłyszałem i postanowiłem że zawalczę z serwisem i zażądam weryfikacji mojej sprawy no i oczywiście zwrotu kasy. Tym bardziej że jak teraz się zastanowię to nie wiem co było podstawą stwierdzenia że uszkodzenie jest moją winą i nie podlega gwarancji.
Proszę o wasze opinie w powyższym temacie.
Czy mieliście takie problemy z "tymi modelami"?
Czy myślicie że mam szansę na weryfikację tego co stwierdził serwis?
Ostatnio zmieniony przez komor Sro 24 Mar, 2010, w całości zmieniany 1 raz
serwis nie odrzuca wszystkich napraw stapilizatora, tylko te przy których jest wskazanie że uszkodzenie wynika z uderzenia. trzeba było wtedy walczyć. teraz bez uszkodzonej części - jak podważysz ich ekspertyzę?
Zależy mi na informacji czy mieliście z tym problem bo jeśli się okaże że jest to sprawa nagminna to na pewno nie odpuszczę a jeśli nie to bardziej delikatnie będę "dyskutował z serwisem".
Stabros, mój znajomy miał podobny problem z A100, jednak w jego przypadku różnica między tym co w wizjerze a tym co na zdjęciu powstała na skutek czyszczenia matrycy w przygodnym zakładzie fotograficznym. Przed czyszczeniem było ok, po obraz przesunięty, a zauważone zostało to dopiero po jakimś czasie gdyż stabilizacja stała się nieskuteczna. Zastanawiam się czy oni tam przypadkiem nie czyścili matrycy na BULB zamiast wybrać odpowiednią funkcję z menu, może nie potrafili jej znaleźć.
Niekoniecznie więc takie zjawisko powstaje tylko przy uderzeniach, nie zawsze jest "wadą wrodzoną" i serwis ma prawo mieć podejrzenia, jeśli w twoim przypadku dodatkowo okazało się że była uszkodzona stabilizacja, to z pewnością to była twoja wina, jeśli nie, no to cóż, już po, mz w tej chwili to marne szanse na zwrot kasy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12