Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Pon 29 Mar, 2010
Ja nie mam problemu, ale mój koleżka jak to dziś przeczytał na stronie to w te pędy wysłał szkło do kalibracji - do czego się zabierał już "na poważnie" z pół roku .
Swoją drogą oznacza to, że Sigma uznała, iż zdobyła na tyle mocną pozycję na rynku, że może sobie pozwolić na nie płacenie za przesyłkę (z powrotem chyba oni dalej płacą). Z jednej strony niby racja - w końcu gdyby Canon chciał, to problemu by prawdopodobnie nie było - z drugiej dla właściciela szkła poczucie asysty w takich wypadkach jest bezcenne. To ładnie brzmiało - może i będziesz miał kłopot ze swoim Canonem - ale my go skalibrujemy"! No i ciekawe, czy na rynku takim jak polski, gdzie większość skrobie się po kieszeniach na kolejne szkło widmo dołożenia jeszcze 40 zł za kuriera nie spowoduje perturbacji w statystykach sprzedaży, szczególnie w tańszym segmencie, gdzie łatwiej o zamiennik.
Hmm, ja też noszę się już i noszę z zamiarem wysłania body i szkła do kalibracji no i do 1 kwietnia się nie wyrobię... Ciekawe czy teraz serwis zostanie zasypany body i obiektywami z okazji tej informacji Może wprowadzenie opłaty za wysyłkę było spowodowane zbyt dużą ilością tzw. "fałszywych alarmów" ??
janeczek,
bardzo prawdopodobne. Ciekawe jak bardzo by zmalały kolejki w przychodniach gdyby wprowadzono symboliczną opłatę za rejestrację (5PLN). Ile rozterek by wstrząsnęło niektórymi pacjentami... Dać na rejestrację, czy dać na tacę?
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Sro 31 Mar, 2010
Nie przesadzajcie, nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ktoś bez potrzeby wysyła najcenniejsze rzeczy jakie posiada - body i szkło do serwisu. Raczej znam osoby, które mimo lekkiego BF nie wysyłają z obawy przed transportem i ogólnie, że ktoś "brudnymi łapskami" będzie macał ich "klejnoty" .
Nie przesadzajcie, nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ktoś bez potrzeby wysyła najcenniejsze rzeczy jakie posiada - body i szkło do serwisu. Raczej znam osoby, które mimo lekkiego BF nie wysyłają z obawy przed transportem i ogólnie, że ktoś "brudnymi łapskami" będzie macał ich "klejnoty"
Dokładnie, puszka plus szkło to nie karton z puzlami by od tak wysyłać sobie przy pierwszej lepszej okazji, może zrobiono kalkulacje kosztów, tyle kalibrują, że obciąża to ich po kieszeni, a tyle czytając o kompatybilności canon+sigma...
Ciekawe jak bardzo by zmalały kolejki w przychodniach gdyby wprowadzono symboliczną opłatę za rejestrację (5PLN).
Nosz chyba by mnie szlag jaśnisty trafił jakbym miał płacić za coś za co już zapłaciłem... (i to niemało)
Ale to nie to forum
Ciekawe czy Sigma żąda przysłania na własny koszt koniecznie DHLem? Skoro chcą znać numer listu przewozowego... Z drugiej strony, teraz to chyba nawet pocztex daje numery do śledzenia.
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Sro 31 Mar, 2010
MasterB napisał/a:
Ciekawe czy Sigma żąda przysłania na własny koszt koniecznie DHLem? Skoro chcą znać numer listu przewozowego... Z drugiej strony, teraz to chyba nawet pocztex daje numery do śledzenia.
Może zrobią taki myk, że co prawda wyślesz na ich koszt, ale oni to rozliczą fakturą. W ten sposób Ty wyślesz kurierem ale po ich wynegocjowanych stawkach. A to jest 20 zamiast 40 zł mniej więcej. Tak robi serwis Canona w przypadku napraw pogwarancyjnych.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010
domyśleć się można, że jak trzeci raz wysyłasz ten sam zestaw do kalibracji (bo serwis zaniemógł) to też na swój koszt ....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9