Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Witam.
Co wybralibyście do tego typu zdjęć (jak w tytule)? Koszt około 10 - 12tys. zł.
-canon 50d , canon 70-200 f2.8 IS + tc 2x
-canon 50d , canon 300 f4 is (albo 400 5.6) + c 200 f2.8 bez is <---stałki
-canon 7d , c 70-200 f2,8 bez is + tc 2x
- 50 d + c 100-400 f4,5-5.6 is + stałka c 200 2.8 bez is
Czy może jeszcze coś innego , żeby całośc kosztowała około 10 - 12tys. zł
Temat w którym mam chyba na tym forum największą wprawę. Chcesz wygodnie to kupujesz 7D i 100-400L. Chcesz bardziej uniwersalnie (zrobisz tym coś w ciemnicy) to D300s i 70-200 VR plus TC2. Jeden zestaw mam w pracy a drugi w domu. Oba działają wyśmienicie.
Temat w którym mam chyba na tym forum największą wprawę. Chcesz wygodnie to kupujesz 7D i 100-400L.
Nie proponowałbym takiej ciemnicy w dodatku z dość kiepską stabilizacją.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Sro 09 Cze, 2010
B o g d a n,
nie proponowałbym 70-200 z is który nie dość że gorzej pracuje z tc2.0 (szczególnie) a dodatkowo ma stabilizację, narażoną na niepotrzebne uszkodzenie w tego typu fotografii....
[ Dodano: Sro 09 Cze, 2010 10:17 ]
a dodatkowo.... ile to będzie 70-200 2.8 z tc 2.0??? - przez przypadek nie 5.6! - czyli ciemnica???
a wracając do is - lepiej nie mieć niż mieć - możliwośc uszkodzenia tego paskudztwa w moim odczuciu jest ogromna i lepiej, wiedząc że szkło (i aparat) narażone będą na uderzenia/wstrząsy, mieć na wyposażeniu sprzęt bardziej odporny na takie "karesy"...
Czy paparazzi robi zdjęcia do albumu? Czy po prostu chodzi o zdjęcie, uchwycenie momentu, byle by było?
O ile słowo "paparazzi" nie jest tutaj tylko pewnym skrótem myślowym. Jakoś nie wyobrażam sobie MM wiszącego na drzewie, albo uciekającego przed psami własciciela jakiejś posiadłości.
Temat w którym mam chyba na tym forum największą wprawę. Chcesz wygodnie to kupujesz 7D i 100-400L. Chcesz bardziej uniwersalnie (zrobisz tym coś w ciemnicy) to D300s i 70-200 VR plus TC2. Jeden zestaw mam w pracy a drugi w domu. Oba działają wyśmienicie.
Tak na marginesie to kolega w WTO pracuje?
Nie
Czy to 100 -400L nie będzie za ciemne, zabierasz ze sobą oprócz tego jeszcze jakiś inny jaśniejszy obiektyw ?
70-200 + tc2 pogorszy jakość ale chyba nie bedzie az tak zle ? (to nie beda zdjęcia artystyczne ) , a jak bedzie swiatlo gorsze to mozna zdjac tc i spróbowac podejsc blizej.
50d ma troche wieksze szumy niz D300s , ale nie wiem czy warto dokładać 1500zl, ( a 3 tys wiecej do 7d) pozatym w canonie jest tanszy obiektyw 300 f/2.8 (jakby kiedys bylo wiecej gotowki )
Canon jest wygodniejszy bo ma dobre długie szkło. Ta specjalność wymaga długich ogniskowych i szybkości. Nikon tutaj przegrywa ze swoim 80-400 VR.
Porównanie 70-200/2.8 i TC2 Canona z odpowiednikiem Nikona wypada gorzej dla Canona. Stąd D300s i zestaw z 70-200 VR. Zetsaw Nikona jest bardziej uniwersalny, wymaga więcej doświadczenia i jest upierdliwy (przez to TC). Canon jest prostszy, ale przychodzi wieczór i jest kupa.
Od razu też napiszę, że typowo fotograficzno-forumowe myślenie o sprzęcie i fotografowaniu należy w tej dziedzinie wyłączyć. To troszkę inna, specyficzna działka. Sam się trudnię czymś takim od niemal 20 lat, wybieram ten sprzęt, szkolę ludzi i mam wypracowane pewne procedury plus faworytów sprzętowych.
Do kompletu trzeba odpowiednio "zaopatrzyć" nasz samochód, ale to już inna działka
Podana przez Arka Sigma to nie jest dobry wybór, tutaj na poczatek wolałbym niezłą Sigmę 120-300/2.8. Jeżeli Sigma wypuści jej wersję ze stabilizacją i poprawi pracę z TC to będzie ona hitem w pewnych zastosowaniach. Sprawdzałem jej działanie do tych właśnie celów i brakowało najbardziej tego OS w nazwie.
ale 50D chyba nie ma aż tak sportowego/reporterskiego AF jak 7D (tyle mojej skromnej wiedzy w tym temacie), o ile paparazzi się kojarzy z kimś kto gania za kimś, o tyle 7D z przeznaczeniem "reporterskim" zapewne deklasuje AF 50tki z rozważań (choć oczywiście to kwestia obiektyw + body)
ale w "reklamach" 7D jest opisywane jako sprzęt dla reporterów z nowym rewelacyjnym AFem, a 50D to chyba nie jest do gonienia za biegnącymi osobami ? tyle od użytkownika 50D (choć wiem, że obiektyw mam średni i na podstawie 70-300 Canona nie mogę kategorycznie stwierdzić jak szybko potrafi sportowe ujęcia robić) zwłaszcza jak ktoś nawsadza jeszcze TC (w końcu szybkość AF to szybkość najsłabszego z 2 ogniw - body i szkieł)
a ruchomy obiekt + wieczór to jak ktoś powyżej napisał - Nikony mają dużo pozytywnych ocen ich użytkowników pod tym względem (i kolega co się przesiadł z C na N)
Jeżeli chodzi o Canona 70-300 IS to ma on koszmarny AF i nawet 7D mu nie pomoże. Inna sprawa to fakt, że AF w 7D jest bardzo szybki i szybszy niż w D300. Niestety nie jest już tak precyzyjnie powtarzalny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11