Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
1. Sony sprzedaje lustrzanki od 4 lat.
2. Sony przejęło dział lustrzanek od firmy Konica Minolta, która w latach 2002-2005 wyprodukowała 1 (jeden) oryginalny obiektyw - 18-70/3,5-5,6.
3. Konica Minolta przestała produkować większość obiektywów profesjonalnych (np.17-35 G, 28-70G, 300/4 G, 400/4,5 G, 600/4 G, 200/4 Macro G) w latach 2000-2003.
3. Sony ma inny profil produktów niż Nikon i Canon. Obydwie te firmy produkują sprzęt dla profesjonalnej fotografii od początku lat 90-tych ubiegłego wieku - bez przerwy i zapaści finansowych. Sony swój pierwszy model profesjonalny zaprezentowało na jesieni 2008.
4. Sony, po analizie rynku i niepowodzeń innych producentów, uznało, że droga do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku lustrzanek prowadzi przez rynek sprzętu amatorskiego. Stąd koncentracja na tym segmencie.
5. Rzym* nie został zbudowany od razu.
* Jak komuś nie pasuje Rzym, niech wpisze Nowy Jork. Albo Tokio.
Generalnie wady i zalety przedstawione w teście pokrywają się z moimi wrażeniami i odczuciami na temat tego aparatu. Jedyne z czym mógłbym polemizować to praca autofocusa. Moja 500tka jest w miarę szybka i celna więc nie zauważyłem słabego działania af. Reszta plusów i minusów taka jak w teście.
Sam mam podobnie jak bluebird. Jak dla mnie AF działa ok.
A odnośnie obiektywów, sam używam tych Minolty i nie narzekam. Konstrukcje mają swoje lata, ale działają bardzo dobrze.
w moim przypadku mam jedynie problem z obiektywami Sigmy - na moim body występuje efekt back focusa, natomiast Tamrony działają bez problemu (nie wiem, ale przypuszczam że być może Sony jako udziałowiecc Tamrona nie pozwoliłby sobie na sytuację złej wsółpracy tych obiektywów ze swoimi aparatami). Oczywiście obiektywy Sony/Minolta również działają bez zarzutu.
w takim razie jeśli kupujemy obiektyw innej marki niż nasz korpus to chyba nie ma innego wyjścia i najlepiej przed zakupem sprawdzić konkretny egzemplarz
Aszex [Usunięty]
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
Jak jest z tym klapaniem lustra, gdy lustrzanka jest podpięta do statywu? Zdjęcie są poruszone czy nie?
Aszex, generalnie zależy to od solidności statywu i głowicy, ogniskowej obiektywu oraz czasu naświetlania. Czyli generalnie: zależy. Ale problem raczej występuje sporadycznie, w większości przypadków zaś – nie.
Aszex [Usunięty]
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
Bo generalnie mówi się o wyłączeniu stabilizacji, lustrze w górze i wężyku/samowyzwalaczu. Gdy ustawiamy ostrość manualnie, to lustro klapie? Boję się jednak, że przy czasach 1/10-1/2 sekundy na statywie za 200-300 zł może być problem?
Aszex, nie jestem pewien, czy nawet gdyby statyw się gibał, to stabilizacja będzie w stanie skompensować drgania pochodzące od lustra.
Aszex [Usunięty]
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011
Nie chodzi o gibający się statyw, ale taki "normalny", ważący np. 2 kg z aluminium; konkretnie df-60. Stabilizacja z założenia ma być wyłączona. Przy czasach np. 10-15 sekund drganie od lustra nie będzie miało znaczenia, ale np. przy 1/3-1/2 s. może...
Aszex, to jeszcze zależy od głowicy i obiektywu (im cięższy tym lepiej). Trudno zgadnąć tak. Tym bardziej, że te drgania od lustra mocno też zależą od konkretnego modelu aparatu. Jedne bardziej „kopią”, inne mniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9