Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wujek Pstrykacz łaskawy, przesunął temat na właściwe miejsce. To ja jeszcze, na dobry początek napiszę, że na pewno trzeba inne obiektywy dobierać do 5D a inne do 7D, ze względu na inne rozmiary matrycy.
To ja na początek napiszę, że obiektyw do filmowania niczym się nie różni od tego do robienia zdjęć.
Kluczem do określenia jaki będzie Ci potrzebny obiektyw powinno być to, jakie kąty widzenia są potrzebne dla realizacji projektu filmowego.
Warto też napisać, że istotna w tym wszystkim jest jasność szkła w kontekście wielkości matrycy.
W praktyce dla podobnego kadru, na aparacie 5D Mark II możesz uzyskać mniejszą głębię ostrości i lepsze rozmycie tła, niż w aparacie 7D dla tej samej przysłony.
Pewnie w Twoich teledyskach zależeć będzie na tym pierwszym dlatego proponuję zestaw 5D2 z KITem, czyli Canon EOS 5D Mark II + EF 24-70mm f/2,8L USM.
Stosując 7D według mnie minimum to Canon EOS 7D + EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Jeszcze lepsze efekty możesz uzyskać filmując obiektywami o stałej ogniskowej (są zwykle jaśniejsze) ale wtedy zbliżenia i oddalenia to ... nogi.
A sprawdziłeś kiedy, gdzie i po ile tyś EUR te typowe obiektywy będzie można kupić.
Gość
Wysłany: Pią 18 Cze, 2010 wszystko co dotyczy filmowania eos-ami 5d mark II oraz 7d
Proszę o informacje osoby które moga pomóc, czy warto rozważyć zakup eos-a 7d czy jednak 5d mark II?
jakie obiektywy należy zakupić
będe wdzięczny za informacje
zug [Usunięty]
Wysłany: Pią 18 Cze, 2010
skalar, chcesz kupić którąś z lustrzanek tylko ze względu na filmowanie?
Czyli przyda się zoom 70-200/2.8. Do tego sam używam 16-35/2.8 i mamy funkcjonalny komplecik.
Szerokim kątem da się robić "z ręki". Czymś dłuższym to już jednak statyw i to z głowicą olejową.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11