Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jak w temacie, co sądzicie o sklepie internetowym fotoforma.pl, czy ktoś kupował coś w nim?
Jest tam plecak Lowepro w bardzo przyzwoitej cenie ale nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto
Sklep jak sklep ;p jak Cię oszukają to oni na tym stracą bo inni nie kupią od takich co oszukują. I tak towar przynosi kurier i przy nim możesz sprawdzić zawartość paczki a jak Ci się nie będzie podobało to odesłać nic nie płacąć.
Wracając do sklepu kupowałem u nich karte pamięci i filtr UV i wszystko było ok.
Ja w fotoformie kupiłem Canona 50D bo są dealerem Canon Polska a to mi wystarczyło zeby miec pewnosc ze sklep jest ok , sympatyczna obsługa (dostałem torbe Canona w prezencie , podobno taka promocja Canona) . Mają bardzo duzy wybór sprzetu ,generalnie polecam ten sklep , ja jestem zadowolony (a miałem stycznosc z wieloma sklepami )
Kupiłem tam kiedyś obiektyw Canon 50/1,8 w dobrej cenie. Ostatnio chciałem skorzystać z dobrodziejstwa sklepu internetowego i klapa. Zamówiłem pasek nadgarstkowy do cyfry - Grip Strap firmy OP/TECH. Odbiór własny płatność przy odbiorze. Na stronie informacja - 2-3 dni oczekiwania. Minęło trzy tygodnie i szok - anulowano zamówienie. Nikt nie odpowiadał w tym czasie na kilka moich maili. Po tygodniu od zamówienia dzwoniłem - obiecali dać odpowiedź, i ... anulowali. Wnioski pozostawiam zainteresowanym ...
Jeżeli na stronie sklepowej jest napisane 2-3 dni a sklep jest mały to towaru nie mają i sami nie wiedzą kiedy mieć będą. Zresztą wielu nie posiada towaru o którym pisze "dostępny od ręki" Sprawdza się to często na wszystkich wyszukiwarkach cenowych typu Skąpiec, Ceneo itd. Często sklepy mające najniższe ceny towar mają - ale wirtualny
to tak samo jak dośyć często stosowany w niektórych sklepach enigmatyczny opis - "towar dostępny" - okazuje się że dostępny ale może za tydzień, dwa lub miesiąc
Dla mnie wkurzające było to, że po 2 tygodniach telefonicznie zapewniono mnie o poinformnowaniu o terminie dostawy, co do którego miałem zdecydować czy czekam... więc anulowanie zamówienia było szokiem i dlatego chciałem się z Wami podzielić takim doświadczeniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9