Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
dzięki goltar
no zakrzyczeli mnie, tylko to APS-C
THE WINER IS?
rozmawiałem z wieloma osobami zajmujacymi reportażem ślubnym i większość z nich wypowiedziała się bardzo pozytywnie o tamim
- jesli nie tami to ?
- to nastepny 16-35 canona- takie padały odpowiedzi
jesli są zadowoleni przy reportażu to uważam, że tym bardziej poradzi sobie to szkło w plenerze
tkosiada, zacznijmy od tego że masz d700, dwa zoomy i jedną stałkę, jak głosi Twoja stopka
a do rzeczy, są jeszcze inne obiektywy, może sigma ?
Jesteś pewny że potrzebujesz takiego zooma ? to tylko 23mm zakresu.
Nie lepiej kupić jakąś stałkę ? ... albo dwie ? chociaz oczywiscie
przy takim zakresie i świetle można liczyć na miazgę jeśli chodzi o jakość optyczną,
przynajmniej teoretycznie bo 17-40 ma sporą winietę
[ Dodano: Pią 06 Sie, 2010 09:21 ]
może jakiś szeroki zeiss ? taki rozsądny, np. 28 mm
Jeden gość mi mówił że przykręcał to szkło pod FF (17-55/2,8) - nie chciałem jemu wierzyć ale zapewniał że tak robi i zresztą nie tylko on....
jakoś nie jestem do tego przekonany, a na swojej "piątce" nie mam zamiaru próbować.
Słyszeliście o podobnym przypadku ???
wymaga to ingerencji w obiektyw (trzeba wyrznąć kawałek plastiku przy bagnecie ) co prawda tego modelu nie podpinałem, ale fotostrzał ma przerobionego kita 18-55n którego podpinałem do analoga i wszystko było ok
Używam 17-40 L z canonem 7D. Powiem szczerze że obiektyw jest świetny. Ostry, pewny, trwały. Ale... Kupując go nie było mi potrzebne 2.8. Teraz trochę go brakuje. Cały czas używam go do reporterki (AF nie ma łatwego życia, często zdejmowany, zakładany, nie ma czasu na staranne schowanie go) więc trwałość L-ki naprawdę się sprawdza. Od niedawna zacząłem chodzić z nim na śluby i tu chyba zamienił bym trwałość na światło 2.8. Kolega z pracy ma tamrona 17-50 2.8. Również świetne szkło (nawet lepsze optycznie), ale bał bym się go intensywnie używać. Tak samo jak wydawało by się złoty środek w postaci C 17-55 2.8 IS USM. Ale jednak plastik to plastik. Dodatkowo wysuwające się soczewki z obudowy :/
Reasumując, chcąc mieś szeroko, pancernie , pewnie, szybko, jasno i krótko :/ - Canon 16-35 2.8 L. Szybko, drogo, plastikowo, jasno i fajny zakres C 17-55 IS 2.8. Tanio, jasno, ostro, plastikowo i nieco wolniej Tamron 17-50. No i coś pomiędzy czyli: umiarkowanie drogo, szybko, pewnie, ciemniej trochę, ostro i trwale C 17-40 f.4 L.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez cartman1285 Pią 06 Sie, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Założyłem wtedy taki post bo miałem 5D. Teraz to kombinuje czy sigma 12-24 czy zbierac na nokkora 16-35. Aczkolwiek przy najbliższej wyprawie może się okazać że 28mm jest wystarczające i kupie sb 900. Jakies doświacznia z tą sigmą na FF?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9