Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Nie 22 Sie, 2010 Zdjęcia w połowie szare...
Witam mam Canona 550d i od jakiegoś czasu jest mały problem.
Chodzi o to że robiąc zdjęcia początkowo wszystko jest ok ale po zrobieniu kolejnych zdjęć gdy wracam w podglądzie do wczesniejszych pojawia się komunikat 'nie można odtwarzać tego obrazu/filmu' na czarnym tle z żółtym znakiem zapytania.
Pierwszy raz stało się coś takiego około miesiąca temu gdy byłem w Krakowie lecz myślałem że stało się tak dlatego że było bardzo gorąco a aparat był w zamkniętym samochodzie, ale to samo stało mi się w ostatni piątek.
Po podłączeniu aparatu do komputera pojawiają się w większości zdjęcia ale wiele z nich jest w połowie szara tak jakby był uszkodzony plik.
W związku z tym mam do Was pytanie czy spotkaliście się z czymś takim i czy jest to wina aparatu czy karty pamięci bo nie wiem co reklamować :/
Poniżej przykładowe zdjecie z defektem.
http://yfrog.com/n3img0569bj
Szukałem odpowiedzi na forum na moje pytania ale niestety nie znalazłem.
jutro jade ją zareklamować :/
ewentualnie czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy karta jest uszkodzona
ewentualnie jakieś inne porady? czy oddawać na gwarancji i się resztą nie przejmować?
Ja identyczny objaw miałem z jedną tandetną kartą, być może podróbką. Wymiana karty problem zlikwidowała.
Maćko [Usunięty]
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010
to na 99% oryginał bo kupowany w mediamarkt
dane karty to:
Pretec SDHC 233x
8GB
35mb/s
class10
kupiona 2 miesiące temu za 139 zł więc nie jest to najtańsza karta :/
Sprawdziłeś z inna kartą? Jeśli na innej jest OK - Preteca bym oddał... Jeśli nie - to wskazuje na problem z buforem w aparacie. A to to już serwis...
Maćko [Usunięty]
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010
tak sprawdziłem ale niestety jedyna jaką udało mi się pożyczyć na szybko to bardzo słabej jakości i wolna karta sd 1gb firmy iNet ale przy dosyć intensywnych testach po których opisywana wcześniej karta 'wariowała' ta zapisuje wszystko poprawnie :]
zobacze co powiedzą serwisanci
za pare dni przetestuje jeszcze raz na karcie kolezanki która korzysta z lustrzanki tylko musze poczekać aż wróci z wakacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9