Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: komor
Wto 21 Wrz, 2010
Sklep cyfrowe.pl - oddział w W-wie (w kontekście C 17-55 IS)
Autor Wiadomość
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

mi_b napisał/a:
Dlaczego mój post został edytowany i odpowiedź została usunięta?

Ja nic nie usuwałem, nie wiem czy pytasz o ostatni post czy jakieś wcześniejsze? W Twoim ostatnim poście wyedytowałem tylko brakujący / zamykający tag cytowania - źle się wyświetlało bez tego. Treść pozostała bez zmian.

mi_b napisał/a:
Pokaż mi taki obiektyw, w który niezależnie od ogniskowej odległość między soczewkami/grupami soczewek jest stała i odległość między soczewkami i matrycą jest stała.

Takiego pewnie nie ma, ale obiektywy zachowujące ostrość przy zmianie ogniskowej owszem są. Nie wiem tylko czy typowo fotograficzne, bo w telewizji/kinie takie rzeczy raczej są.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Parafokalność
Tutaj piszą, że są takie w fotografii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parfocal_lens
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

mi_b, po zastanowieniu myślę, że jeśli pytasz o ostatni post, to być może obaj edytowaliśmy go jednocześnie i zachowała się moja wersja z drobną zmianą (dołożenie brakującego „/”). Pytanie tylko, czy po wysłaniu swojego postu edytowałeś go?
 
 
mi_b
Początkujący


Posty: 28
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

komor napisał/a:
mi_b, po zastanowieniu myślę, że jeśli pytasz o ostatni post, to być może obaj edytowaliśmy go jednocześnie i zachowała się moja wersja z drobną zmianą (dołożenie brakującego „/”). Pytanie tylko, czy po wysłaniu swojego postu edytowałeś go?

Nie edytowałem, wysłałem, później dopisałem kolejną odpowiedź, forum połączyło odpowiedzi, kilka minut później kliknąłem F5 żeby odświeżyć stronę i odpowiedzi nie było.
 
 
Introverder 
Rozmowny


Pomógł: 5 razy
Posty: 459
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   -

Dzięki komor, to by wiele wyjaśniało.

Kozidron, odnośnie tego testu, to chyba wyszło to co mówił komor, AF zgłupiał, a te warunki świetlne jakie miałem nie są reprezentatywne! Oczywiście wolałbym jakby wszędzie wyszło na "O", bez FF/BF, ale w tych war. te testy wydają się tak mało rzeczywiste, że nie ma wobec powyższego sensu ich tu pokazywać.

Przy okazji podtrzymuję swoje zdanie o sklepie cyfrowych w W-wie, ale wypada mi założyć póki co, póki nie sprawdzę obiektywu w każdych warunkach wobec tego czego się dowiedziałem, że pan z serwisu w Gdańsku, jak i serwis na Żytniej stanęli na wysokości zadania.. a nienajlepsze zdanie o cyfrowych pochodzi jedynie ze sposobu działania placówki w W-wie.

Nie myślałem też, że AF potrafi tak źle działać w tego rodz. świetle.


A przy okazji dochodzę do wniosku, że trafić w jakiś pkt na 17-30 mm jest trudniej niż powiedzmy tele złapać coś z 200 mm (jakiś szczegół czegoś, zwł. jak światło jest gorsze), bo AF ma mniejszy pkt do złapania, ciężej mu o niego zahaczyć, użytkownik może się pomylić, a AF szuka obszaru nie w pkcie, ale wokół rozumiem tego pktu, na jakimś obszarze.. Więc jak dochodzi słaby kontrast (przy kiepskim świetle), wtedy AF "dostaje świra" ..
Ostatnio zmieniony przez Introverder Wto 21 Wrz, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mi_b
Początkujący


Posty: 28
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   Re: -

Introverder napisał/a:
A przy okazji dochodzę do wniosku, że trafić w jakiś pkt na 17-30 mm jest trudniej niż powiedzmy tele złapać coś z 200 mm (jakiś szczegół czegoś, zwł. jak światło jest gorsze), bo AF ma mniejszy pkt do złapania, ciężej mu o niego zahaczyć, użytkownik może się pomylić, a AF szuka obszaru nie w pkcie, ale wokół rozumiem tego pktu, na jakimś obszarze..

mam ten obi zapięty do 40D. Większość kościołów jest oświetlona żarowym przeplatanym z fluorescencyjnym i to w takiej ilości, że na F/2.8 i ISO 1600 wyciąga się czasy 1/30 - 1/40s... Błędów i pomyłek AF nie stwierdziłem ani na szerokim kącie ani na tele. Inna sprawa, że na szerokim i przy f/2.8 ten obi jest dosyć miękki (przynajmniej moja sztuka), może stąd wynika problem potencjalnego nie trafiania AF?
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010   

mi_b napisał/a:

Nie edytowałem, wysłałem, później dopisałem kolejną odpowiedź, forum połączyło odpowiedzi, kilka minut później kliknąłem F5 żeby odświeżyć stronę i odpowiedzi nie było.

Czyli moja edycja usunęła Twój dopisek. Niestety tak to działa, to było niezamierzone. Jeśli możesz to napisz jeszcze raz.
 
 
wredniaak 
Nowy


Posty: 2
Wysłany: Sro 22 Wrz, 2010   

Introverder napisał/a:
Dzięki komor, to by wiele wyjaśniało.
Przy okazji podtrzymuję swoje zdanie o sklepie cyfrowych w W-wie, ale wypada mi założyć póki co, póki nie sprawdzę obiektywu w każdych warunkach wobec tego czego się dowiedziałem, że pan z serwisu w Gdańsku, jak i serwis na Żytniej stanęli na wysokości zadania.. a nienajlepsze zdanie o cyfrowych pochodzi jedynie ze sposobu działania placówki w W-wie.
Nie myślałem też, że AF potrafi tak źle działać w tego rodz. świetle.


tak czytam ten cały temat... i czytam.... i się zastanawiam... gdzie Bóg się schował... że nie grzmi....
zadałem sobie odrobinę trudu przy porannej kawce w przerwie obrabiania zdjęć aby odrobinę bardziej zgłębić Twój "problem" :)

widzisz Introverder - po tym wszystkim co napisałeś będziesz musiał przeprosić się nie tylko z serwisem na Żytniej i serwisem w cyfrowych - ale także z chłopakami w Warszawie - ja bym się tam wcale nie dziwił gdyby pozwali Cię o zniesławienie (nie mówiąc już o tym, że może Cię pozwać sam sklep w ochronie swoich pracowników i ochronie swojego dobrego imienia) - bo ja bym to z PEWNOŚCIĄ zrobił (a wygrana takiej sprawy w tym przypadku jest 100% więc ryzyko tych 300zł, lub 600zł za wystosowanie pozwu w zależności od kwalifikacji jest żadne) :D - a w Twoją kieszonkę to może solidnie uderzyć ;) bo do kary przebywania z Panami lubiącymi małych chłopców to jednak chyba za mało pojechałeś... ale nie mi to OSĄDZAĆ ! ;)
cytując: "w oddziale w W-wie siedzi takich 2 smętnych, antypatycznych i nadętych dzięciołów", "Być może centrala działa lepiej niż tych 2 osłów z serwisu w W-wie" (robileś zakupy w sklepie ? czy serwisie ? ) i plus kilka innych....

Obrażasz pracowników sklepu z imienia i nazwiska..... myśląc, że jesteś anonimowy na forum ? bo rozumiem, że na samym sklepie nie miałeś odwagi im tak pojechać ? ;) a po tym wszystkim okazuje się, że nie umiesz zrobić nawet zdjęć testowych :D a z obiektywem jest pewnie wszystko ok...


tak cytując:

Introverder napisał/a:
P.S. Uwaga odnośnie serwisu sklepowego, to nie wiem, jak oni sprawdzają sprzęt, który przez nich przechodzi, jak nie zauważają kilkumetrowego FF(?!) :/.. Przecież to widać jak byk, jak się zrobi 3 pierwsze lepsze zdjęcia i obejrzy na 1,5krotnym powiększeniu na wyświetlaczu aparatu..


wytłumacz mi czemu pracownicy sklepu mają coś testować po powrocie z autoryzowanego serwisu ? - sugerujesz, że mają czas i warunki na dokładne sprawdzenie AF ? - jest wpis z serwisu Canona to towar wydaje się klientowi i koniec..... chyba mogłeś zrobić jeszcze na sklepie lub tuż po wyjściu sprawdzić co i jak ?

Introverder napisał/a:
A obsługa sklepowa jest tak bezczelna, że nawet nie zada sobie nawet trudu, żeby grzecznościowo/kurtuazyjnie spytać, powiedzieć: "Mam nadzieję, że teraz będzie już wszystko w porządku" nie mówiąc już o dalej posuniętym deklaracjom w stylu: "Proszę do nas się zgłosić, jeśli jednak nadal coś nie będzie grało". Tumiwisizm zupełny..


a może jeszcze powinni poczęstować Cię garścią cukierków, przytulić, zaśpiewać piosenkę i dać pluszowego misia na pocieszenie ? ;)

Introverder napisał/a:
A w momencie zgłaszania problemu, to wpierw odsyłają na Żytnią, potem jak się upiera dalej przy swoim, żeby zrobili coś z niesprawnym sprzętem, ktory nie działa jak trzeba to mówią, że to potrwa i dopiero jeśli upór dalej nie ustaje, to wtedy mówią: "no to ja się skontaktuję z serwisem" i dopiero potem z wielkiej łaski wypisują formularz reklamacyjny, dłubią coś tam w komputerku, czekają pewnie na dyspozycję z centrali i jak słyszą (zapewne), że mają "ruszyć dupę w troki", to mówią: "To w czym jest problem?"


- bardzo słusznie, że odsyłali na Żytnią - tak dla oszczędności Twójego cennego czasu, Twoich cennych nerwów - a Ty miałbyś BEZPOŚREDNI kontakt z serwisem), a i chłopakom by oszczędziło pracy - nie sądzisz ? odrobina empatii by Ci pomogła w życiu ;)
- no.. potrwa.. a co Ci mieli powiedzieć ? że będzie na wczoraj ? na tydzień temu ?
- rozumiem, że musiałeś im dawać w łapę ? (chodzi o fragment o wielkiej łasce) a formularz mieli dłutem wypełnić na kamiennej tablicy ? (skoro komputer Ci się nie podoba) ? - trza było jeszcze dla pewności poprosić o podpis własną KRWIĄ ! ;)

Introverder napisał/a:
A jako, że nie jestem takie potulne ciele i coś tam już wiem, to gdy idę do nich, to oni unikają wypowiadania się w jakiejkolwiek sprawie, ani ja jak nie muszę to nie rozmawiam z nimi - bo wiem jak działają, że wszystko co mogą, to porozmawianie z centralą w Gdańsku :razz: .. Zupełnie tak jak się załatwia pewne rzeczy na poczcie, aczkolwiek powiem szczerze, że na poczcie widzę dużoo większą chęć do pracy i do pomocy.. :mrgreen: :razz:


fragmenta o cielaczku przez wrodzoną grzeczność nie skomentuję ;) ale spodobało mi się to co dalej: "coś tam już wiem" - ale to chyba nie dotyczy

fotografii ? ;) - może masz jakieś inne bardziej rozwinięte hobby ? :)
CHŁOPIE..... pomyśl... skoro serwis mają w centrali - to jak mają rozwiązywać Twoje problemy serwisowe ? - ja Ci się dziwię, że im głowę zawracasz zamiast w sprawach serwisu kontaktować się bezpośrednio z serwisem a nie sprzedawcami ;) - chyba, że Twoim zdaniem chłopaki powinni tuż przed Twoim przyjściem rozwinąć specjalny czerwony dywan, potem w białych rękawiczkach odebrać od Ciebie obiektyw, naprawić go od ręki, obsypać Cię płatkami róż, ucałować w pierścień rodowy (w ramach przeprosin), zaoferować noc ze swoimi dziewczynami (w ramach zadośćuczynienia), a na zakończenie na wszelki wypadek dać Ci do wyboru coś ze swoich eLek z wystawy ? ;)

ewidentnie czepiasz się sprzedawców za to, że nie umiesz robić zdjęć..... i tyle....

Introverder napisał/a:
A nawet w pracy trzeba umieć być miłym dla kogoś nawet jeśli ktoś mówi, to co nam się nie podoba. Teraz jeśli taki sprzedawca przekazuje światu wiadomość, że jego praca jest poświęceniem, to powinien zmienić pracę. Oczywiście są ludzie mniej sympatyczni, bardziej, ale prawie wszędzie ktoś się stara, żeby swoją pracą ułatwić komuś życie, a nie utrudnić. Że jesteśmy po to, żeby sobie pomóc, rozumiesz o co mi chodzi?


prawdopodobnie pomyliłeś pracę sprzedawcy z powołaniem na księdza ;) tam z pewnością "praca" jest poświęceniem ;) i tam z pewnością chodzi o ułatwienie życia, pomoc (przez rozgrzeszenie) ;) - trza było ze swoim problemem pójść do najbliższej parafii - a nie do serwisu ;)

tak na zakończenie - weź się chłopie ogarnij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - w DOBRYCH warunkach oświetleniowych ustaw sprzęt na

statywie, przełącz na środkowy punkt AF, WŁĄCZ AF, przestań kręcić pokrętłem do ustawiania ostrości, zmieniaj ogniskowe i po każdej zmianie dociskaj migawke - a nie przed, zrób porządne zdjęcia tablicy testowej (kąty i odległość), przestań zwracać uwagę na tą podziałkę odległości na obiektywie (to tylko taki gadżet) i wrzuć zdjęcia tu na forum - bo w przeciwnym razie żadna dalsza dyskusja nie ma zwyczajnie sensu
 
 
Introverder 
Rozmowny


Pomógł: 5 razy
Posty: 459
Wysłany: Czw 23 Wrz, 2010   -

Puentując póki co ten wątek przypominam, że moja opinia odnosiła się do oddziału w Warszawie, a żeby było konkretnie do tych 2 panów, którzy wg mnie wpływają na subiektywny - mój własny - odbiór sklepu (siłą rzeczy, bo wydźwięk psychologiczny jest zawsze większy jak się ma do czynienia z kimś osobiście, a nie z b. miłym i konkretnym panem z serwisu - który mówil, co i jak, ile może to potrwać itd.

Co do jakości zdjęć ciągle sprawdzam, jest być może tak jak opisałem, jak mówił komor, że może być (problemy z AF przy słabszym świetle żarowym) i jeśli się mylę, co jest prawdopodobne, to powiem po prostu mea culpa - i że mam po prostu sprawny po serwisie i kalibracji obiektyw (i na tyle go stać, że ten typ tak ma i ta puszka tak ma), co będzie zasługą serwisu na Żytniej jak i też sympatycznego pana z działu serwisu sklepu cyfrowe.pl.

W ogóle mam takie odczucia, że kontakt z centralą był rzeczowy i nie zbywający, a wspomniani panowie z oddziału w Warszawie po prostu odstają od tego poziomu, a niestety kupując w Warszawie musiałem odbierać, załatwiać sprawy przez nich..

Jako klient mam prawo powiedzieć, że obsługa tego i tego pana mi się nie podoba, a gdzie indziej polecić kogoś czując, że ktoś chce mi pomóc.
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 24 Wrz, 2010   

Wiem, że sprawa dotarła do właściciela sklepu i sam się tym chłop zajął. Niekompetentni panowie z Wawy musieli się tłumaczyć :mrgreen: Generalnie stołeczny sklep powinien zmienić obsługę, bo takiego postępowania to ci ludzie raczej nie zmienią...
 
 
Introverder 
Rozmowny


Pomógł: 5 razy
Posty: 459
Wysłany: Sob 25 Wrz, 2010   -

Wygląda na to, że AF tego obiektywu radzi sobie w dobrych warunkach świetlnych, w kiepskich potrafi się gubić.. Dzisiaj pierwszy dzień testowania w war. światła dziennego - wcześniej nie miałem czasu (bo fizycznie byłem zajęty). W dobrym świetle dziennym wszystko wygląda jak trzeba, w gorszym jak jest kiepski kontrast niestety się gubi.. Poza tym nieco inaczej robi się zdjęcia używając krótkich ogniskowych, a długich. Potrzeba sporo praktyki i część kwestii wynika z mojego braku obycia z takim obiektywem.

Co do testu FF/BF jaki wykonałem, to jako że na oko nawet widziałem, że "skacze", to nie brałem go pod uwagę. A jeśli w war. dziennych będą jakieś większe problemy z ostrzeniem, wtedy powtórzę test tablic dla światła dziennego..

A przed chwilą zrobiłem test ze światłem dziennym.. :

17 mm (crop i zmniejszenie, AF "One Shot", z użyciem wężyka, ISO 100, f/2.8):



Lekki BF jeśli dobrze mi się wydaje..


35 mm (crop i pomniejszenie (oraz pojaśnienie), AF "One Shot", z użyciem wężyka, ISO 100, f/2.8):



Wg mnie OK..

50 mm (minimalny crop i pomniejszenie (oraz pojaśnienie), AF "One Shot", z użyciem wężyka, ISO 100, f/2.8):



Chyba minimalny BF..


W granicach normy to wg Was jest albo inaczej może mieć wpływ na robione zdjęcia?, może sam test obarczony jest błędem, bo robiłem przy świetle dziennym, ale rozproszonym i pokojowym plus ciężko idealnie wymierzyć 45 stopni, więc to mogło być równie dobrze 42 albo 49 stopni..
 
 
hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22471
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 25 Wrz, 2010   

Introverder napisał/a:
Wygląda na to, że AF tego obiektywu radzi sobie w dobrych warunkach świetlnych, w kiepskich potrafi się gubić..

W takim razie to nie szkło ale aparat....
Introverder napisał/a:
może mieć wpływ na robione zdjęcia?

Wg mnie - nie.
 
 
Monastor 
Optyczny



Pomógł: 49 razy
Posty: 3809
Wysłany: Sob 25 Wrz, 2010   

Introverder, według mnie wszystko wygląda w porządku.
Głębia ostrości wcale nie musi się rozkładać równomiernie po obu stronach obiektu, na który ostrzysz.

Introverder napisał/a:
Wygląda na to, że AF tego obiektywu radzi sobie w dobrych warunkach świetlnych, w kiepskich potrafi się gubić..

To tylko oznacza, że obiektyw nie ma tu nic do rzeczy.
 
 
Cyfrowe.pl 
Nowy
Sklep Cyfrowe.pl


Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

Szanowny Panie Adamie (vel Introverder),

Sklep Cyfrowe.pl dokłada wszelkich starań w celu świadczenia wysokiego poziomu obsługi. Z przykrością czytamy krytyczne wypowiedzi na temat jakości obsługi sklepu w Warszawie i mogę zapewnić Pana oraz pozostałych klientów, że zostanie to przez nas dokładnie zbadane oraz zostaną podjęte kroki w celu poprawy stanu rzeczy. Jestem przekonany, że osoby pracujące sklepie w Warszawie nie miały zamiaru Pana urazić czy też zniechęcić, a brak uśmiechu czy wyraźnie życzliwego tonu głosu był spowodowany zmęczeniem lub natłokiem obowiązków służbowych. Zwrócimy uwagę na wszystkie elementy mające wpływ na ocenę naszych pracowników w oczach klientów i będziemy pracować nad ich poprawą.

Niestety nie sposób nie odnieść się do treści Pana wypowiedzi umieszczonych na publicznym forum internetowym, gdyż przekroczyły one w niektórych miejscach granice przyzwoitości, a także nadają się do wszczęcia interwencji prawnej związanej z naruszeniem godności osobistej.
Jeśli Redakcja forum usunie wszystkie dane osobowe naszych pracowników, ustaliłem z pracownikami, że powstrzymają się od wszczynania kroków prawnych przeciwko Panu.

Wracając do treści Pana wypowiedzi to należy poruszyć następujące kwestie:
1. Przy poprzednim zakupie w naszym sklepie wystawił Pan na forum Optyczne.pl pozytywną opinię naszym pracownikom; cytuję: „Naprawdę fachowa, miła obsługa, wiarygodny sprzedawca”. Było to w marcu tego roku i od tego czasu obsługa się u nas nie zmieniła. Z czego należy wnioskować, że część zamieszczonych w tym wątku określeń jest spowodowana złymi emocjami spowodowanymi problemami z produktem, bądź co bądź kosztownym.
Praca w sklepie nie polega tylko na - jak to Pan określił - "wypisywaniu faktur i odbieraniu przesyłek", czego myślę doświadczył Pan podczas wymiany kilkudziesięciu maili w ciągu kilku miesięcy przed złożeniem zamówienia (z naszych obliczeń wynika, że odpowiedzieliśmy Panu na ok. 40 wiadomości). Wśród kilku wizyt w naszym sklepie była m.in. Pana wizyty związana z odbiorem towaru, która trwała ok. 1 godziny, gdyż tyle czasu zajęło pracownikom to wydanie wraz z pokazaniem sprzętu, podłączaniem, sprawdzaniem, robieniem zdjęć itp. Co nie jest zachowaniem standardowym w wielu sklepach nastawionych jedynie na szybkie wydanie towaru, zwłaszcza w sklepach wielkopowierzchniowych.
Jedna z wizyt była połączona z dłuższą dyskusją o obiektywach Canona z serii 70-200 (wraz szybką prezentacją wielkości obiektywów w zależności od światła). Wielokrotnie w trakcie rozmowy pracownicy wyjaśniali Panu wszelkie sprawy/problemy związane z szeroko pojętą fotografią i dokładniejsze dotyczące konkretnego sprzętu. Można przytoczyć początkowe problemy z obiektywem Sigma – Pana zdjęcia były poruszone, bardzo zaszumione zrobione przy zbyt długim czasie naświetlania oraz bardzo wysokim ISO, co Pana zdaniem były wynikiem źle działającego obiektywu.
Czy nasi pracownicy nie znają się na tym co robią? Myślę, że reprezentują bardzo dobry poziom wiedzy i doświadczenia fotograficznego, aby udzielać tego typu konsultacji. Oczywiście, zawsze jest pole do dokształcania co nieustannie umożliwiamy naszym pracownikom.

2. Przyjęta przez Pana metodologia sprawdzania AF jest co najmniej wątpliwa w swojej rzetelności i dokładności, co stwierdziły zewnętrzne osoby w niniejszym wątku dyskusji. To, że serwis Canona dokonał kalibracji może nie wynikać z tego, że przyznał, że obiektyw jest wadliwy, ale robi tak standardowo z każdym zgłoszeniem, nie marnując czasu na sprawdzanie czy wada istnieje rzeczywiście.

3. Zgłoszenia serwisowe sprzętu prowadzi nasza centrala w Gdańsku, co było Panu przedstawione przez pracowników sklepu w Warszawie, dlatego też sugestia co do samodzielnego udania się na ul. Żytnią nie była podyktowana chęcią pozbycia się Klienta, ale jego dobrem, bo dla klientów z Warszawy przyspiesza procedurę o ok. 4 dni robocze. Ponadto kilkukrotne dzwonienie jednego dnia do naszego serwisu w Gdańsku nie przyspieszy załatwienia Pana reklamacji skoro sprzęt został przekazany serwisowi firmy Canon.

Podsumowując, zapraszamy Pana do sklepu w Warszawie. Jesteśmy skłonni przyjąć ten obiektyw zwracając Panu gotówkę. W ten sposób umożliwimy Panu wybór innego sklepu fotograficznego dla tego zakupu i porównania jakości obsługi do naszej.

Z poważaniem
Jarosław Banacki
Prezes Zarządu Cyfrowe.pl sp. z o.o.

PS. Polecamy Panu również lekturę artykułu Piotra Waglowskiego – czołowego polskiego specjalisty od prawa w Internecie - na temat ochrony dóbr osobistych i konsekwencji ich naruszenia. Bardzo pouczający. Link do artykułu: http://prawo.vagla.pl/node/6030
Ostatnio zmieniony przez RobertO Wto 28 Wrz, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

Czyli cyfrowi ładnie odpisali, że tego pana już nie obsługujemy i nawet troszkę postraszyli. Swoich pracowników trzeba bronić, ale z tego co słyszałem to nie pracuje tam idealna załoga... Zresztą sam Arek nie był nimi zachwycony a chyba wiedzieli z kim mają do czynienia. Skoro olali jego to można się tylko domyśleć jak mogą traktować kogoś z ulicy. Chyba nie warto narażać opinii tak znakomitego sklepu internetowego na szwank poprzez zatrudnianie gburowatych pracowników.
 
 
kozidron
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

MM napisał/a:
Chyba nie warto narażać opinii tak znakomitego sklepu internetowego na szwank poprzez zatrudnianie gburowatych pracowników.


Bez przesady, sprzedawcy mają być pomocni a nie usłużni. Nie rozumiem czemu w tym wątku zapanowała opinia, że "mają się usmiechać jak głupi do sera" wole gburowatego sprzedawce co sie zna na rzeczy niż jełopa z usmiechem przyklejonym na stałe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12