Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: komor
Wto 21 Wrz, 2010
Sklep cyfrowe.pl - oddział w W-wie (w kontekście C 17-55 IS)
Autor Wiadomość
elnino 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Posty: 153
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

kozidron napisał/a:
MM napisał/a:
Chyba nie warto narażać opinii tak znakomitego sklepu internetowego na szwank poprzez zatrudnianie gburowatych pracowników.


Bez przesady, sprzedawcy mają być pomocni a nie usłużni. Nie rozumiem czemu w tym wątku zapanowała opinia, że "mają się usmiechać jak głupi do sera" wole gburowatego sprzedawce co sie zna na rzeczy niż jełopa z usmiechem przyklejonym na stałe.


Mam te same odczucia...to tak jak kupowanie w Vobisie - uśmiech na twarzy ale sprzedawca nie rozróżnia podstawowych rzeczy - straszne :???:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

Skoro właściciel cyfrowych jest perfekcjonistą to powinien wymagać tego samego od swoich pracowników. Do tego połączenie fachowości i uprzejmości nie jest czymś wyjątkowym w sklepach foto. Ja kupuję w takim, gdzie łączą te cechy bez problemu i cyfrowym nie powinno to sprawiać kłopotu.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

Hmm, nie znam ani obsługi sklepu ani kolegi z forum, ale tak samo jak obsługa może być beznadziejna i olewać klienta tak samo i klient może być upierdliwy i niegrzeczny (delikatnie mówiąc).
I zgadzam się z kozidronem - lepszy sprzedawca bez uśmiechu, ale znający się na rzeczy. Choć ja akurat kupuję akurat tam gdzie sprzedawca wie co sprzedaje i na dodatek jest bardzo sympatyczny.
 
 
kozidron
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

ja akurat pewnie wybiorę się do cyfrowych w gdańsku, bo o dziwo jedno szkło, które mnie interesuje jest tam tylko 150 ziko droższe od konkurencji a mi nie zalezy aż tak, żeby było tanio, wole dobrze i lubie sobie pomacać :wink: a mieszkam na zadupiu Polski więc wyboru dużego nie mam.

Ja nie wiem ale mnie wręcz denerwuje jak sprzedawca się uśmiecha i jest miły od razu mam podejrzenie, ze coś kombinuję - wolę stare podejście jak z Laskowika: "czego" :razz: :wink:
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010   

Ja wolę sprzedawcę, który jest miły, zna się na tym co robi a na dodatek jest pasjonatem i doradzanie klientowi stanowi dla niego prawdziwą przyjemność.
 
 
dr11 
Optyczny


Pomógł: 54 razy
Posty: 3810
Wysłany: Sro 29 Wrz, 2010   

Kto nie woli. Jak już się zostawia gruby papier to lepiej w miłej atmosferze (nie mówię tu o szczerzeniu się :P ). Mój sprzedawca na przykład dowoził towar do mnie :) Więc zawsze byłem 'u siebie' :D
 
 
Introverder 
Rozmowny


Pomógł: 5 razy
Posty: 459
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010   -

Treść odpowiedzi jest taka sama jak na forum Canon Board. Prośbę o wykasowanie personaliów powtarzam, mimo że moderator już wykasował te treści ze względu na fakt, że 2. akapit mojej wypowiedzi odnosi się do 1. ..


Proszę moderatorów o wykasowanie imion i nazwisk panów ze sklepu cyfrowe z mojego pierwszego postu w temacie, jak i z odpowiedzi Janusza Body dnia 19-09-2010 g. 10:59 (wg mojego zegara z forum), ze względu na to, że zawiera cytat z mojej wypowiedzi zawierający takoweż dane..

Powodem tego jest fakt, że celem ich podania było konkretne wskazanie kogo tyczą się moje krytyczne uwagi o serwisie sklepu, które odnośnie oddziału w Warszawie podtrzymuję, a także chęć odizolowania zachowania tych panów, co do polityki całego sklepu, co być może było błędem z mojej strony sądząc po wypowiedzi pana prezesa.

Jeśli użyłem w swoich wypowiedziach określeń w stylu "osioł" albo podobnych to przepraszam, jako że mogą uchodzić za obraźliwe. Sądzę, że sam opis jest wystarczający, żeby wyrobić sobie zdanie o zainteresowanych osobach .

Teraz kilka uwag własnych:

1. Zapewne zauważył pan prezes, że większość głosów/opinii na forum Canon Board pochodzi od sprzedawców, których pan określił osobami z zewnętrz, stojącymi po tej samej stronie barykady.. Jednocześnie jest też druga strona medalu, a mianowicie potencjalni klienci, jak ja – parę osób wypowiadających się zarówno tutaj, jak i na forum optyczne.pl lub chociażby redaktor naczelny optycznych, który dziwnym zrządzeniem losu również nie docenił obsługi panów z oddziału w Warszawie..

2. Rozbawiło mnie stwierdzenie pana prezesa , że panowie z cyfrowe z W-wy nie są sympatyczni/ nie uśmiechają się, bo są zmęczeni i zapracowani i mają tyleż więcej roboty od centrali w Gdańsku, że po prostu nie mają ku temu siły.. Rozumiem wobec tego, że taki jest też powód tego, iż często ciężko jest/było się w ogóle dodzwonić do sklepu w Warszawie (kilka razy pod rząd w pewnych odstępach czasu nikt często nie odbierał na wskazane numery kontaktowe), a potem jeszcze „zawracać głowę pracownikowi sklepu” zapytaniem o to, co się dzieje ze złożonym zamówieniem, czemu tydzień po obiecanym terminie dostarczenia wszystkich podzespołów fotograficznych (pierwszy zakup w Waszym sklepie), panuje głucha cisza, co jest powodem takiej sytuacji. Słychać było natomiast irytację pracownika faktem, że ktoś dzwoni i męczy go takimi „sprawami”, przy czym nie zadał sobie trudu by poinformować użytkownika lub/i rozeznać sprawę. Dopiero potem niechętnie pracownik sklepu mówi, że dystrybutor nawalił, ale żadnego przepraszam czy poczuwania się do sytuacji.. I nie wiem jak Pan, ale ja nie lubię, jeśli na zadanie przeze mnie pytanie, ktoś odpowiada mi z łaski, tu nikt nikomu łaski nie robi. Ja chcę znać sytuację, a rolą pracownika jest mi ją rzetelnie przedstawić i informować o ew. zmianach np. w dostawie jakichś akcesoriów, co nie tyczy się centrali w Gdańsku, bo tam zawsze dostawałem mailem rzetelną odpowiedź od pana Gracjana – w sprawie oddawanych do serwisu obiektywów do kalibracji z body, o którym prywatnie mogę powiedzieć, bo takie odniosłem wrażenie reprezentuje wysoki poziom fachowości, kultury osobistej, a także cierpliwości w wyjaśnianiu mi jako laikowi pewnych „niuansów” technicznych..

O próbie zbycia przez pracownika sklepu w Warszawie z okazji reklamacji C 17-55 IS już nie będę wspominał, bo o tym już pisałem. Dodam tylko że może to potwierdzić osoba mi towarzysząca, ale powiem panu szczerze, nie chce mi się ciągać po sądach, po prostu mając wolny wybór, pójdę kupię gdzie indziej, a to co zostawiam to własną opinię i odczucia..

Nieraz zdarzało się też, że sklep 20 minut po otwarciu był nadal zamknięty, a pan który później przyszedł nie wysilał się, żeby powiedzieć, co było powodem zaistniałej sytuacji. Jak rozumiem, w jego odczuciu nie musiał, bo jak się „ceni”, to tak widocznie jest..

3. Co do Pańskiej „delikatnej” sugestii poszukania sobie innego sklepu odpowiem krótko: to nie będzie problemu ze znalezieniem milszej i przyjemniejszej obsługi niż ta w sklepie/oddziale Pańskiego sklepu w Warszawie. Kupowałem w wielu miejscach i jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak daleko posuniętym cynizmem i okazywaniem klientowi na każdym kroku, że jest on tylko maszynką do pomnażania pieniędzy..

Wspomniane uwagi na temat serwisu jeszcze raz podkreślam nie dotyczą centrali w Gdańsku, jest to moja prywatna obserwacja i ocena pracy oddziału w Warszawie, której nie zmieniam, tym bardziej, że nie widzi pan problemu, a więc zakładam, że uznaje pan wobec tego, że obsłudze oddziału w Warszawie nie ma pan nic do zarzucenia.. - wytłuszczony fragment dodałem w stosunku do odp. na Canon Board.

Natomiast szkoda, że nie dostrzega pan uchybień w pracy i postępowaniu pracy panów z Warszawy. Ale rozumiem, że proponując zwrot pieniędzy uznaje pan choć częściowo to o czym napisałem.

A kończąc o obsłudze sklepu z Warszawy, to może po prostu panom z Warszawy pomyliła się kolejność i myślą tylko, że klienci są dla sklepu, a nie odwrotnie..
 
 
wredniaak 
Nowy


Posty: 2
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010   

Introverder.... Ty chyba nadal nie zdajesz sobie sprawy z powagi swojej sytuacji.
Zamiast pisać na spokojnie, przemyśleć cokolwiek przed wrzuceniem na forum - właśnie chyba solidnie pogłębiłeś swój problem.

Czy chociaż przez chwilę pomyślałeś o konsekwencjach swojego pisania ? myślałeś o sprawie w sądzie o zniesławienie/zniewagę..... ? o tym, że tą sprawę PRZEGRASZ (innej opcji nie masz) ... o tym, że jako młody człowiek (a po Twoich postach spokojnie można tak zakładać) - wylądujesz z wpisem w kartotece jako KARANY (i co z tego, że będzie chodziło o wyzywanie kogoś na forum - wpis to wpis) ? myślałeś ile dróg taki wpis Ci zamknie ? (w większych firmach/sektor bankowy/urzędy/a ostatnio nawet i te mniejsze firmy)

Radzę Ci na spokojnie MYŚL, MYŚL i jeszcze raz MYŚL !!!! odpowiedź sobie napisz, prześpij się z tym, myśl o konsekwencjach - to z pewnością wyjdzie Ci na dobre.
 
 
Usjwo 
Optyczny



Pomógł: 25 razy
Posty: 4172
Skąd: Shanghai
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010   

wredniaak ale przeciez zrobil to o co go szef sklepow prosil, zdania na temat sklepu nie musi zmeniac.
Konia do wodopoju to i jeden przyciagnie, ale i dziesieciu nie zmusi go do picia.
 
 
kozidron
[Usunięty]

Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010   

wredniaak napisał/a:
Czy chociaż przez chwilę pomyślałeś o konsekwencjach swojego pisania ? myślałeś o sprawie w sądzie o zniesławienie/zniewagę..... ? o tym, że tą sprawę PRZEGRASZ (innej opcji nie masz) ... o tym, że jako młody człowiek (a po Twoich postach spokojnie można tak zakładać) - wylądujesz z wpisem w kartotece jako KARANY (i co z tego, że będzie chodziło o wyzywanie kogoś na forum - wpis to wpis) ? myślałeś ile dróg taki wpis Ci zamknie ? (w większych firmach/sektor bankowy/urzędy/a ostatnio nawet i te mniejsze firmy)


wredniaak,
ja się nie będę podejmował oszacowania twojego wieku po 2 postach ale cos mi się wydaję, że się zagalopowałeś a twoja bezgraniczna wiara w możliwości naszego wymiaru sprawiedliwości wskazuje, że dawno nie przebywałeś na terenie Polski albo "na szczęscie" nie borykałeś się po sądach jest też trzecia opcja - nie wiesz o czym mówisz lub zapomniałeś wypić kawy rano.

a tak w temacie to, Introverder, daj już sobie spokój z tym tematem :neutral: .
 
 
Cyfrowe.pl 
Nowy
Sklep Cyfrowe.pl


Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010   

Szanowny Panie Adamie (Introverder)

Mając na uwadze Pana niemiłe doświadczenia nie sądziłem, że zmieni Pan zdanie o sklepie, co się stało to się niestety nie odstanie. Celem nie była zmiana opinii o naszym sklepie. Nie sposób było jednak nie ustosunkować się do tak skrajnych opinii wyrażanych publicznie.

Cieszę się, że w wyniku tej korespondencji wycofał się Pan z tych niefortunnych sformułowań i za nie przeprosił. Nie podważamy prawa do krytyki (choćby wyrażanej w sposób stanowczy), ale czym innym jest merytoryczna krytyka, a czym innym obraźliwe epitety.

Odnoszę wrażenie, że nie przeczytał Pan uważnie naszej odpowiedzi, skoro pisze Pan, że nie widzimy problemu i uznajemy, że obsłudze w Warszawie nie można nic zarzucić. Wyraźnie pisałem w odpowiedzi:
(…)mogę zapewnić Pana oraz pozostałych klientów, że zostanie to przez nas dokładnie zbadane oraz zostaną podjęte kroki w celu poprawy stanu rzeczy.
oraz
Zwrócimy uwagę na wszystkie elementy mające wpływ na ocenę naszych pracowników w oczach klientów i będziemy pracować nad ich poprawą.

W związku z tą sprawą spotkałem się zarówno z kierowniczką Działu Sprzedaży (której bezpośrednio podlegają pracownicy w Warszawie) jak i z obsługą sklepu w Warszawie. Wprowadziliśmy nową instrukcję wewnętrzną dla obsługi w Warszawie i będziemy sprawdzać jej wykonanie. Przypadki odebrane jako niemiła obsługa nie powinny się więcej powtarzać.

Gotowość zwrotu gotówki za obiektyw jest pomysłem na może częściowe złagodzenie przykrych doświadczeń jakich Pan doznał.

Mam nadzieję, że ten post będzie ostatnim i zakończy ten wątek.

Z poważaniem

Jarosław Banacki
Prezes Zarządu Cyfrowe.pl sp. z o.o.
 
 
Introverder 
Rozmowny


Pomógł: 5 razy
Posty: 459
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010   -

Szanowny Panie Prezesie,

Przyjmuję z zadowoleniem Pańską odpowiedź.


Dostrzegam wyrażoną przez Pana chęć do współpracy jak i pozytywne ustosunkowanie się do sprawy nieprawidłowości w działaniu oddziału Pańskiego sklepu w Warszawie. Każda firma, każda osoba ma swoje mniejsze czy większe „grzeszki”, także może w tych kategoriach zacznę traktować incydent z kontaktem z oddziałem w Warszawie. Wierzę – i mam nadzieję – że sprawa ta przysłuży się jedynie zwiększeniu jakości świadczonych usług przez Was sklep.

Na spokojnie rozważę Pańską propozycję odnośnie obiektywu i odpiszę, jak się namyślę :) .


Pozdrawiam serdecznie,
Adam Titowicz.

[ Dodano: Sob 02 Paź, 2010 18:55 ]
Przyznam szczerze, że postawiłem tą sprawę, dlatego, że uważam, iż nowoczesne przedsiębiorstwo w war. wolnej konkurencji działa z klientem na zasadzie "symbiozy". Sprzedawca powinien dbać o dobry interes klienta, bo leży to również w jego interesie. Klient czuje, że należycie są wykorzystywane jego pieniądze, to wyrazem zaufania będą przekazane firmie środki.

Zawsze stosunki klient sprzedawca winny być na zasadzie partnerskiej, bo klient często jest tą słabszą stroną..

Cieszę się, że moje uwagi spotkały się ze zrozumieniem tej fundamentalnej zasady.

Mam poczucie, że zarząd firmy poczuwa się do zachowań swoich pracowników.


Pozdrawiam raz jeszcze,
Adam Titowicz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10