Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: goltar
Pią 15 Paź, 2010
Marketing Sony
Autor Wiadomość
moronica 
Temu Panu już podziękujemy



Pomogła: 106 razy
Posty: 7414
Skąd: BN3
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

Temat wydzielony z dyskusji o lustrzankach Sony A33/55V. goltar

ja juz o tym wspominalam kiedys, nic do sony nie mam i ta marka jest mi obojetna ale rowniez zauwazylam, ze marketing sony jest duzo bardziej intensywny (by nie powiedziec agesywny) niz innych producentow. poczynajac od kursow video, ktore polegaja na "by wykonac zdjecia makro nalezy miec obiektyw sony (...)", poprzez podstawionego pana profesjonalnego fotografa, ktory sie zarzeka ze prywatnie uzywa wylacznie sprzetu sony, po "pani Martyno, ostatnio wybrala sie pani do (...) i wybrala pani lustrzanke sony (...), dlaczego akurat ta?" a nastepnie pokaz bardzo profesjonalnie wygladajacych fotek pani Martyny poddanych obrobce oczywiscie, ktore rzekomo sa jej pstrykami i to wszystko zasluga sony :wink:
Ostatnio zmieniony przez goltar Pią 15 Paź, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Szabla 
Rozmowny


Posty: 311
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

W kursach wideo nie padają takie określenia, więc nie teoretyzuj.
Oprócz internetowej szkoły Sony, istnieje Akademia Nikona, więc?
Martyna robi dobre zdjęcia. O jakiej obróbce piszesz? RAWów? :-)
 
 
MasterB 
Maniak



Pomógł: 14 razy
Posty: 864
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

...nie wspominając o Panach w Pomarańczowych Krawatach którzy bezstronnie doradzają każdemu klientowi... wiadomo co ;)

Nie, Sony nie ma agresywnego marketingu :)
 
 
zentaurus 
Rozmowny


Posty: 255
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

[quote="MasterB"]...nie wspominając o Panach w Pomarańczowych Krawatach którzy bezstronnie doradzają każdemu klientowi... wiadomo co ;)
Niech zgadnę, Canona :shock: ?
 
 
SlawGaw 
Optyczny



Pomógł: 48 razy
Posty: 1886
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

Piszecie tutaj tak jakby słowo marketing = oszustwo, a przynajmniej miało negatywne znaczenie, tymczasem marketing to głównie troska o zaspokojenie potrzeb klienta, tak by ten raczył łaskawie zapłacić za produkt. Na tym że klient płaci za produkt opiera się każda firma. Marketing Sony to nie tylko reklama, ale także np. Aktualizacja firmware do NEX'ów umożliwiająca działanie AF z obiektywami na bagnet A, coś skopali, wyszło w badaniach że klient niezadowolony, poprawione. To samo było z A700 i odszumianiem, którego nie można było wyłączyć, poprawili, da się.

To że Canon czy Nikon w tej dziedzinie cieniują świadczy raczej negatywnie o ich podejściu do swoich klientów. Nie widać w ich działaniach chęci pozyskania nowych osób, które do tej pory nie zajmowały się fotografią, zaś Sony do nich właśnie kieruje swoje działania i w tych nowych klientach widzi swoją szansę na rynku.
Innymi słowy Sony poszerza rynek i korzysta na tym że Nikon, Canon przesypiają swoją szansę.

Gdzie tu wina Sony?
 
 
MasterB 
Maniak



Pomógł: 14 razy
Posty: 864
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

zentaurus napisał/a:
Niech zgadnę, Canona ?


Pudło.

SlawGaw, racja, racja. W ogóle pojęcie marketingu jest niezwykle pojemne, więc nie można go ograniczać do reklamy w TV i nagabywania średnio rozgarniętych sprzedawców.
Tylko że Sony celuje i pozyskuje "świeżych" klientów, natomiast nie jest w stanie wiele zaoferować bardziej doświadczonej klienteli. Dlatego jako producent lustrzanek jest traktowane z przymrużeniem oka...
Ja dość poważnie podchodzę do fotografii (jako hobby oczywiście ;) ) więc wymagam żeby system w który się "pakuję" był stabilny i rozwijany przez lata. Z posunięć Sony widać raczej nastawienie na krótkoterminowy zysk, więc zakup takiego np FF Sony byłby raczej ryzykowny...
 
 
RB 
Temu Panu już podziękujemy


Pomógł: 203 razy
Posty: 6186
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

MasterB napisał/a:

SlawGaw, racja, racja. W ogóle pojęcie marketingu jest niezwykle pojemne, więc nie można go ograniczać do reklamy w TV i nagabywania średnio rozgarniętych sprzedawców.
Tylko że Sony celuje i pozyskuje "świeżych" klientów, natomiast nie jest w stanie wiele zaoferować bardziej doświadczonej klienteli. Dlatego jako producent lustrzanek jest traktowane z przymrużeniem oka...

W sumie zadaniem kazdej firmy jest generowanie zysków a nie lustrzanek :-)
Minolta nie generowała zysków. Sony odrobiło lekcje i jak na razie stara się mieć klientow a niekoniecznie aparaty :-)
A że mi sie ich obecna oferta nie do końca podoba? Cóż, nie chodzi o to by każdy, właczając w to starych ...... mojego pokroju, piał z zachwytu, a o to aby się to sprzedawało. A sprzedaje się towar masowy.
Swoja droga, mi zawsze próbowano 'zamarketować' w sklepie wszystko byle nie Sony (chodzi o lustrzanki). Z jednym wyjątkiem. Centrum Sony.
 
 
kozidron
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

SlawGaw napisał/a:
tymczasem marketing to głównie troska o zaspokojenie potrzeb klienta


ale propaganda, matko z córką :zalamany: ...ale jestem w stanie uwierzyć, że sa tacy co w to wierzą.

Szabla napisał/a:
Martyna robi dobre zdjęcia.


jak co drugi entry loveleowiec, Martyna robi dobrą zupę z małpy :wink:
 
 
MM 
Temu Panu już podziękujemy
GORSZY SORT POLAKA



Pomógł: 115 razy
Posty: 7589
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

Na szczęście gościu który fotografuje Martynę robi to Nikonem :lol:
 
 
michalng 
Początkujący


Posty: 27
Skąd: z Wawy
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

MM napisał/a:
Na szczęście gościu który fotografuje Martynę robi to Nikonem :lol:



A czym fotografuje gościu co fotografuje goscia co fotografuje Martynę ? :lol:
To z punktu widzenia marketingowego niesamowicie ważna informacja :razz:
 
 
kozidron
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

michalng napisał/a:
To z punktu widzenia marketingowego niesamowicie ważna informacja :razz:


michalng, to robi NASA, bo Martyna jest ważnym obiektem strategicznym i trzeba jej pilnować, żeby miał kto Sony w Polsce reklamować.
 
 
AM 
Maniak


Pomógł: 8 razy
Posty: 759
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

MasterB napisał/a:
Tylko że Sony celuje i pozyskuje "świeżych" klientów, natomiast nie jest w stanie wiele zaoferować bardziej doświadczonej klienteli.

Bardziej doswiadczonej? Ale jak bardzo doswiadczonej? Bo ja sie czuje zaspokojony swoja Alfa i mam sie, nieskromnie przyznam, za doswiadczonego klienta.
 
 
Szabla 
Rozmowny


Posty: 311
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010   

Daj spokój. Nie tutaj, Tutaj są prawdziwi fachowcy. :cool:
 
 
MasterB 
Maniak



Pomógł: 14 razy
Posty: 864
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Ojej, chyba się nie obrazicie :roll:
Miałem oczywiście na myśli strategię Sony, przecież ewidentnie celuje w początkujących, a nie zaawansowanych użytkowników. Nawet zagorzały fan tej marki chyba widzi że Sony "kasuje" zaawansowane modele i rozwija entry-level jak tylko się da.
 
 
goltar 
Optyczny



Pomógł: 33 razy
Posty: 3212
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010   

Jak widać temat marketingu Sony powraca przy okazji kolejnych premier lustrzanek tego producenta. W tym temacie można dalej prowadzić dyskusję...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11