Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Pią 29 Paź, 2010 Pixmania, pierwszy i ostatni raz
Nigdy więcej, Zamówiłem sigma 17-70 do Canona, otrzymałem do Pentaxa.
Do tego twierdzą (b.o.),że taki zamówiłem! Odesłanie wiąże się z posiadaniem drukarki (należy wydrukować i ponaklejać druki) i wysyłka do Francji (100zł to minimum). Czekam na zwrot pieniędzy drugi tydzień, chyba nie obędzie się bez sądu albo konsumenckiego albo cywilnego, na razie czekam.
Aha, do wysyłki obiektyw w pudełku, lata wewnątrz dużego pudełka, razem z gratisem (smycz Pixmanii). Czas dostarczenia podobny do naszych sklepów internetowych (przy najmniejszych opłatach). Cholercia, zachciało mi się to mam
Ciekawe jak ktoś kupi np. TV albo lodówkę i się pomylą??!!
No tak ale można pomylić model.
Na potwierdzeniu które otrzymałem na email, nie jest podany bagnet!!! a ja nie zaskoczyłem,że może być taaaaki!!! numer. na fakturze (którą trzeba sobie wydrukować) natomiast, już jest napisane,że wysłali do Pentaxa. Ech.....
Przykra nauczka, żeby nie kupować w najtańszym sklepie.
Nie stać mnie na kupowanie w najdroższym i nie mam absolutnie nic z ... masohisty
Domniemywam.... że pixjaja nie mieli, bo np. w Redcoon też nie meli (ale tu było napisane kiedy orientacyjnie będą) no i wsadzili do paczki co mieli na magazynie.
Teraz, to nie wiem czy szybciej bym nie odzyskał kasy sprzedając go np. na Allegro, tylko dlaczego ja mam cierpieć, kombinować za czyjąś niekompetencje.
Fawu, wcale nie sugeruję, aby kupować w najdroższym, bo i mnie na to nie stać.
Ja w pix... nic nie kupiłem choćby dlatego, że na KKM kolega miał nieciekawą przygodę z nimi, a inni potwierdzili, że należy ich omijać szerokim łukiem.
Też słyszałem wiele negatywnych opinii o tym sklepie.
OrzelPiotr [Usunięty]
Wysłany: Wto 23 Lis, 2010
Ponad dwa lata temu kupiłem u nich pilota uniwersalnego Logitech Harmony Myszke i klawiaturę - na ten moment ceny były bardzo konkurencyjne (ponad 150 zł taniej niż u konkurencji). Niestety przesyłka się strasznie wlokła (magazyn był za granicą). Towar jednak dotarł. Pamiętam, że pudełko było rozerwane, ale mimo tego niczego nie brakowało. Nie wiem czy coś się od tego czasu zmieniło ale trzeba było płacić z góry. Jakiś czas później chciałem od nich kupić Tamrona 200-500 - wyszła jednak dziwna sprawa z niepełnym zestawem akcesoriów (brak futerału) tym samym odstąpiłem od zamówienia. Ogólnie chyba bym się kolejny raz nie zdecydował.
Niestety, nie zwracają całej wpłaconej kwoty,że o kosztach zwrotu nie wspomnę.
Co ciekawe, przeglądając Allegro trafiłem na osobę równie jak ja oszukaną i chodzi o tę samą Sigmę tylko całkiem odwrotnie chciał na Pentax'a, a otrzymał do Canona, jakby ciut wcześniej tobyśmy zamienili, a tak to ja jestem w plecy, a koledze może się uda odsprzedać.
*****Przestrzegam przed Pixmania********
Czołem, z mojego doświadczenia w takich sprawach warto się zgłosić do rzecznika praw konsumenta, jeśli normalne zdroworozsądkowe działania nie przynoszą skutku. Nie twierdzę, że w każdym przypadku to działa skutecznie, ale z kilku mi znanych wynika, że warto. Znam przykład gościa, który odesłał do sklepu towar w stanie nie nadającym się do spzredaży dalszej bo nie doczytał czegoś i stwierdził, ze już nie chce. Sklep nie chciał przyjąć zwrotu, bo towar miał lekkie uszkodzenie, klient twierdził natomiast, ze "to nie on". Sklep nie chciał oddać kaski więc klient zgłosił się do rzecznika. Krótka piłka była, sklep został wezwany do oddania pieniędzy i nie ważne było, że nikt od strony rzecznika praw konsumenta nie widział na oczy uszkodzonego towaru.... Sklep dla świętego spokoju oddał pieniądze. Nie zachęcam do naciągania, ale uważam, że w takich sprawach może to być skuteczna forma walki o swoje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 10