Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
wyraźnie widać różnicę w stabilizowaniu obrazu, częściej podoba mi się praca Soniacza, ponadto wyraźnie widać lepszą kolorystykę Panasonica, jest jakby czystsza, jednak koszulka pana częściej jest prześwietlana a cienie na twarzy jakby głębsze. To samo zjawisko podniesionego kontrastu i czystszych kolorów może powodować że filmy z nocy w Panasonicu wypadają lepiej, a do tego dołóżmy gorszą pracę AF Soniacza w ciemnościach.
Jednak to są aparaty a nie kamery, jak często filmuje się aparatem w nocy a jak często w dzień, a jeśli damy sobie trochę czasu i cierpliwości do AF w Sony, to nocą zrobi znacznie lepsze zdjęcia na wysokich iso od Panasonica i ma ku temu parę udogodnień.
Przeciez pisalam ci ze TZ10 kreci lepsze filmy skoro sama tez to widzisz po co jeszcze pytasz?
A w kwesti pionowych lini przy nagrywaniu zrodel swiatla jest to przypadlosc kazdego kompaktu ktory kreci filmy a nawet nieprofesonalnych kamer cyfrowych.
Dla Panasonica - tak, daje wtedy lepsze zdjęcia niż Sony
Jednak różnice na niskich iso nie są aż takie duże, jeśli robi się z nich odbitki 10x15 w labie czy też umieszcza miniatury w internecie, większość aparatów na rynku jest tu ok.
SlawGaw dziekuje
Wiec sonego tx9 mam sobie odpuscic - choc podobal mi sie najabrdziej wizualnie,wiec najbardziej mi szkoda
Panasonik DMC-FX700 chodzi mi po glowie,bo mysle ze sprawuje sie tak jak DMC-TZ10 a dodatkowo kreci lepsze filmy
Wiec ...............TZ10 ladniutki i widze ze sprawuje sie w miare dobrze
Mysle wiec miedzy Sony HX5v a DMC-FX700
Ludzie pisza ci TZ10 a ty i tak wybierasz miedzy tym co sama uznajesz za lepsze. FX700 to calkiem inna klasa aparatu niz TZ10. FX700 ma inny objektyw inna matryce inny LCD. LCD jest dotykowy i slabej jakosci zwolniona reakcja na dotyk i tylko 230 000 pixseli. Na 120 mm zoom na max bedziesz miala mydlo itd. Jeszcze raz powiem za poprzednikami TZ10 z tych aparatow ktore rozwazasz.
SlawGaw dziekuje
Wiec sonego tx9 mam sobie odpuscic - choc podobal mi sie najabrdziej wizualnie,wiec najbardziej mi szkoda
Panasonik DMC-FX700 chodzi mi po glowie,bo mysle ze sprawuje sie tak jak DMC-TZ10 a dodatkowo kreci lepsze filmy
Wiec ...............TZ10 ladniutki i widze ze sprawuje sie w miare dobrze
Mysle wiec miedzy Sony HX5v a DMC-FX700
Dobrze wybralam?
ps
przepraszam ze jestem taka niezdecydowana.
Moim zdaniem to zly wybor. A porownywanie FX z TZ jest calkiem bez sensu.
A w kwesti pionowych lini przy nagrywaniu zrodel swiatla jest to przypadlosc kazdego kompaktu ktory kreci filmy a nawet nieprofesonalnych kamer cyfrowych.
Chyba jednak się mylisz. Nie widziałem jeszcze takich pasków w innych kompaktach, np. superzoomach Canona, a w Panasonicach notorycznie się pojawiają (tak jak i w moim FZ38).
A co do wyboru między serią FX a TZ - też jestem za TZ.
Wiec sonego tx9 mam sobie odpuscic - choc podobal mi sie najabrdziej wizualnie
To nie tak, wszystkie te aparaty są wystarczające dla zwykłych ludzi potrzebujących zdjęcia z urodzin u cioci, Tx9 ma dużą zaletę funkcjonalną jest mały i płaski. TZ10 i HX5V są trochę bardziej niż wystarczające, mają bardziej użyteczny zakres ogniskowych obiektywu niż Tx9 czy FX700 więc na wycieczce będą lepsze, a jednocześnie nadal są małe.
TZ10 to lepsze zdjęcia na niskim iso, trochę dłuższy obiektyw, bardziej rozbudowane menu, lepszy AF w ciemnościach. Ładniejsze kolory, choć to kwestia gustu. Nie podoba mi się wyostrzanie, dla mnie jest zbyt mocne, choć to cecha nie tylko tego kompaktu.
HX5V to lepsze zdjęcia na wysokim iso, to dobrze działające tryby Redukcji drgań, Panoramy, Z ręki o zmierzchu, HDR , To bardziej stonowane i łagodniejsze zdjęcia, nieprzeostrzone aż tak jak w TZ10. Nie podoba mi się w HX5V skuteczność AF w ciemnościach, niewielkie prześwietlanie, słabsze menu.
Do codziennego noszenia aparatu przy sobie można rozważać TX9 i robienia głównie zdjęć pamiątkowych ludziom. FX700 też się do tego nadaje ale nie jest już taki płaski i mały jak TX9.
Na wyjazdy na wakacje, gdzie robi się widoczki a potem je powiększa i wiesza na ścianie, czasem się przybliża jakiś odległy obiekt to lepsze będą TZ10 czy HX5V.
Nie wiem czemu niektore osoby sie irytuja.Oczywiscie potrzebuje pomocy i mam wiele rozterek,licze na wiele opinii i draze ten temat.
Teraz wiem na jaki aparat mam zwracac wieksza uwage i jestem wdzieczna za opinie
Jak byście mieli wybór Panasonic DMC LX5 CZY TZ10? Który wart swojej ceny?
Zaznaczam, że często fotografuję góry, przyrodę i architekturę?
Który by się bardziej sprawdził?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10