Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Pią 11 Gru, 2009 Moje doświadczenia ze sklepem lider24
Nauczony przykrymi doświadczeniami chciałem OSTRZEC wszystkich przed sklepem lider24.media.pl. Mam nadzieję, że moje opinie o lider24 nie znikną z internetu ku przestrodze. Historia jest długa ale w skrócie, w zeszłym roku złożyłem zamówienie w sklepie bluesklep.pl, oto jego opinie, wtedy miał dobre opinie i był polecany: http://www.opineo.pl/opinie/bluesklep-pl. Cena niska, obsługa nalegała na zrobienie przedpłaty, wpłaciłem, cierpliwie czekałem i… nie mam anie towaru ani pieniędzy. Kwota mała ale… no cóż sklep przestał istnieć, pomyślałem, mam nauczkę. Kilka dni temu nosiłem się z zamiarem zakupu telewizora i trafiłem na wyjątkowo atrakcyjna ofertę sklepi lider24. Złożyłem zamówienie pomny poprzednich doświadczeń z opcją za pobraniem - już teraz tylko taką opcję wybieram. Jakiez było moje zdziwienie gdy w koszyku sklep zablokował mi tą opcjęna poziomie składania zamówienia. Zadzwoniłem do sklepu i ku mojemu przerażeniu usłyszałem dobrze znany z blusklep głos pracownika: proszę wpłacic pieniążki na konto, to jest bezpieczne, gwarantujemy dostawę! Sprzedawca na moje pytanie zaprzeczył, że jest to ten sam sklep co blusklep ale po kilku kliknięciach w internecie okazało się, że jest to DOKŁADNIE ten sam sklep (firma HANDEY), wystarczy zobaczyć na ich aukcję allegro, niedawno domena bluesklep została podlinkowana do ich strony teraz jest usunięta. Być może za sprawą kilku wpisów w internecie na ich temat które łatwo odszukać na przykład na forum hydepark na cyberfoto.pl. Wracając do sprawy, powiedziełem ok, odbiorę osobiście - cena jest dobra. Na co sprzedawca powiedział, że nie sprowadzi towaru do sklepu dokąd za niego nie zapłacę! Byłem zszokowany takim niezgodnym z prawem podejściem do klienta, teraz już wiem, że prawdopodbnie stracił bym te pieniądze. To straszne, że takie sklepy jeszcze istnieją.
Jaki z tego wniosek, a nawet kilka:
1. Nie kupować koniecznie w sklepach gdzie jest najtaniej.
2. Powiem dosadnie. Debilizmem jest nie zgłaszanie różnych, nawet drobnych oszustw na Policje. Wiem że niebiescy są dość oporni, wymyślają jakieś bzdury aby tylko nie przyjmować zgłoszenia, nie mają często pojęcia o tym jak działa sprzedaż w Internecie, nawet jak działa komputer . Wiem że złożenie wyjaśnień zajmuje sporo czasu. Niemniej jeśli oszukano 100 osób na 50 zł, to z tego robi się już 5 tys i to jest poważne przestępstwo. Jak sam widzisz oszuści działają nadal i są bezkarni, w dodatku nawet się z tym nie kryją bo sklep jest zarejestrowany na tą samą firmę. A może jakbyś zgłosił że zostałeś oszukany to odzyskał byś pieniądze, a oszust nie oszukiwał innych.
Na początek się przywitam:)
Myślę, że zagoszczę z wami na dłużej, dużo się dowiedziałem od Was jako guest, wybrałem już swoje pierwsze cyfrowe lustro, a do tematu...
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009 odpowiedź na bezpodstawne zarzuty
Jest mi bardzo przykro, że konkurencja zniża się do tak niskiego poziomu i wypisuje kłamstwa na temat naszego sklepu na forach internetowych. Proszę zauważyć nieścisłości, które ten Pan podaje w swojej wypowiedzi. Po 1. Jeżeli ktoś wpłaciłby jakąkolwiek kwotę na poczet aparatu, którego nie dostał, na pewno chciałby ją odzyskać - są ku temu odpowiednie instytucje takie jak policja, sąd, rzecznik praw konsumenta. NIGDY NIE BYŁO W NASZYM SKLEPIE SYTUACJI, ABY KLIENT ZOSTAŁ BEZ TOWARU I PIENIĘDZY.
Po 2., gdy sklep zmieniał nazwę, to był czas, gdy istniał pod dwoma i NIGDY NIE ZNIKNĄŁ Z RYNKU. Po 3. Czy nie widzą Państwo, że tą opinię napisała/ły dokładnie te same osoby, co "ostrzeżenie" na innej stronie.
A oto oficjalna odpowiedź sklepu na te bezpodstawne zarzuty:
Odpowiadając na bezpodstawne zarzuty tzw. "uczciwych sprzedawców", którzy nie mają na tyle cywilnej odwagi, by ujawnić swoich danych, tak jak przedstawili naszą firmę.
Czy ktoś, kto nie ma sobie nic do zarzucenia wysyła meile z groźbami...., składa zamówienia w sklepie, których nawet nie ma zamiaru odebrać i ukrywa swoją tożsamość pod nr ip ze Stanów Zjednoczonych ......????????
Nasz firma nie ma NIC wspólnego z japanfoto!!!! ŻADEN klient nie został NIGDY przez nas oszukany. Jeżeli nie byliśmy w stanie zrealizować zamówienia, zawsze klient był o tym informowany i nie ponosił w związku z tym żądnych kosztów.
Kupując u nas jakikolwiek sprzęt wystawiamy fakturę Vat lub paragon fiskalny, z czego rozliczamy się regularnie z Urzędem Skarbowym.
Bezpodstawny jest również zarzut, iż za każde zamówienie żądamy przedpłaty na konto. Opcja pobraniowa jest jak najbardziej dostępna. Nieuczciwa konkurencja, które rzekomo sprawdziła dogłębnie nasz sklep, złożyła w nim kilkanaście zamówień, na sprzęt o bardzo wysokiej wartości, sprowadzany tylko na zamówienie. Ponieważ mieliśmy bardzo wiele przypadków, gdzie klient zamawiający takie aparaty, po prostu ich nie odebrał, zostaliśmy zmuszeniu do pobierania, w takich wypadkach, chociażby zaliczki, aby w ten sposób sprawdzić uczciwe zamiary klienta. Jak widać nie jest to bezpodstawne. Owi "uczciwi sprzedawcy" zamawiali bardzo drogi sprzęt, sprowadzany na zamówienie i z tego co widać nie mieli zamiaru go odebrać. Dzwoniąc na numery telefonu podawane w zamówieniach w celu weryfikacji, osoby odbierające telefony nic nie wiedziała o jakichkolwiek zamówieniach w naszym sklepie. Konkurencja podpisuje się więc fałszywymi danymi, a zamówienia zostały złożone z ip ze Stanów Zjednoczonych.
W takiej sytuacji wolimy realizować zamówienia rzetelnych klientów, którym naprawdę zależy na towarze.
Sprzęt sprzedawany przez nasz sklep jest NOWY i NIEUŻYWANY. Ostatnio wprowadziliśmy opcję pozostawienia starego sprzętu w rozliczeniu, z czego klienci bardzo są zadowoleni. Sprzęt odkupywany od klientów jest sprzedawany jako używany, co znajdą Państwo na naszej stronie.
Opinie wystawione bluesklep, są adekwatne do powyższego wpisu, co utwierdza nas w przekonaniu, że nagonka na nasz sklep trwała od dłuższego czasu. Proszę zwrócić uwagę, że negatywne wypowiedzi na temat sklepu zaczęły się od określonego momentu, a wcześniej jego opinia była nienaganna. Dopiero w chwili obecnej zaczęliśmy sprawdzać wszystkich naszych klientów pod względem ich rzetelności, co upewniło nas w przekonaniu, iż wszystko to zostało napisane przez "uczciwych sprzedawców".
Nasza firma istnieje nieprzerwanie od 2001 roku, co można sprawdzić. Taki długi czas współpracy z naszymi dostawcami pozwolił na wynegocjowanie bardzo atrakcyjnych cen, a fakt, iż nie zatrudniamy całej rzeszy ludzi i nie musimy utrzymywać magazynów, pomniejsza marże narzucane na towar. Dzięki temu mogą Państwo taniej kupić sprzęt o którym marzą. A ci "uczciwi sprzedawcy" zapętlili się w kosztach i przegrywają z uczciwą konkurencją łapiąc się podłej, nieuczciwej gry.
Wszelkie zmiany jakich dokonaliśmy, są zasługą Państwa - ZADOWOLONYCH KLIENTÓW - których opinii ZAWSZE wysłuchujemy i których szanujemy. Dziękujemy Państwu za zaufanie, którym nas Państwo obdarzyli i mamy nadzieję, że nie dadzą się Państwo wykorzystać do takich brudnych, nieuczciwych gier.
Warto podkreślić, że nasz sklep działa również stacjonarnie i wszelkich zakupów można dokonać na miejscu w Pruszczu Gdańskim.
NA WSZELKIE PAŃSTWA PYTANIA I WĄTPLIWOŚCI CHĘTNIE ODPOWIEMY DROGĄ MEILOWĄ LUB TELEFONICZNĄ.
Fakt naruszenie dobrego imienia i wysyłania meili z groźbami został zgłoszony na policję.
A oto nr IP: x.x.x.x [wymoderowano], z którego składane były zamówienia oraz wysłany został list z pogróżkami. Zainteresowanym możemy udostępnić log.
Ja nie wyrażam opinii, jedynie informuję o znalezieniu sprzedawcy z podobnie wyglądającym asortymentem i nazwą, und moje ip to 157.158.x.x;)
Pozdrawiam sprzedawcę i miło że napisał jak to z jego strony wygląda:)
Tak są to nasze aukcje i gwarantujemy 100% zadowolenie zarówno ze sprzętu jak i z podejścia do klienta. Proszę zajrzeć an komentarze na allegro, które mogą pisać tylko osoby, które dokonały u nas zakupów, a nie konkurencja.
Pozdrawiam
OrzelPiotr [Usunięty]
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010
Zakupiłem eos'a 7d w opcji wymień starty aparat. Czekałem 14 dni sprzęt doszedł, podbita gwarancja, komplet instrukcji (w tym PL), dowód zakupu. W sumie muszę przyznać, że sklep jest godny zaufania (lider24.media.pl), są oczywiście drobne niuanse (czasem nie działał telefon, nie doszedł mail, itp.)ł ale paczki się doczekałem. Jedno co mi się nie podoba to płatność z góry, kurier przyjmuje tylko do 1000 zł - nie jest to wielkie pocieszenie jak się wydaje kilka tysięcy. Nie czułem się zbyt komfortowo przez okres realizacji zamówienia - na co wpływ miało przeczytanie powyższych opinii.
Cena niska, obsługa nalegała na zrobienie przedpłaty, wpłaciłem, cierpliwie czekałem i… nie mam anie towaru ani pieniędzy. Kwota mała ale… no cóż sklep przestał istnieć, pomyślałem, mam nauczkę.
lider24 napisał/a:
Po 1. Jeżeli ktoś wpłaciłby jakąkolwiek kwotę na poczet aparatu, którego nie dostał, na pewno chciałby ją odzyskać
skąd nagle wiadomo że chodzi o aparat?
lider24 napisał/a:
Proszę zajrzeć an komentarze na allegro, które mogą pisać tylko osoby, które dokonały u nas zakupów, a nie konkurencja.
równie dobrze można mieć wiele kont. nie raz i nie dwa zdarza się, że jeden nieuczciwy sprzedawca posiada ponad 40 kont i nawzajem wystawia komentarze.
OrzelPiotr, jak dla mnie jesteś totalnie spalony jak na razie. Wszystkie 4 posty jakie dzisiaj widzę od Ciebie, są na temat sklepów i wypisujesz same pochwały dla każdego z nich. Ktoś Ci za to płaci ?
OrzelPiotr napisał/a:
W sumie muszę przyznać, że sklep jest godny zaufania (lider24.media.pl),
jak widzę takie wpisy, to otwieram stronę służbową mojej firmy.
Tam też są takie wpisy i co ciekawe, za każdym razem jak ktoś chwali moją firmę, to wypisana jest pełna nazwa firmy, co by się ładnie indeksowała w google.
Nikt normalny nie przytacza tak dokładnie adresów i nazw.
Przykład? "Robiłem zakupy w firmie EURO RTV AGD i to na raty 30 x 0% (procent)... jestem pełen podziwu dla każdego sprzedawcy, byli ciągle uśmiechnięci i każdy chętnie doradzał co mam wybrać. Pani Kasia R. ze stanowiska rat bardzo dogodnie rozłożyła mi zakup aparatu w czasie, dzięki czemu mogę robić zdjęcia już dzisiaj. Na pewno wrócę do EURO RTV AGD, kupić jakąś lodówkę, bo najwyższy czas wymienić, a oni przecież mają najtaniej".
Zastanawiam się tylko, kiedy w końcu takie smrody znikną z internetu
Z mojej strony tyle. Wątek bym zamknął w p****c i zostawił tylko to co jest.
Jeden zawsze lepszy od drugiego. A spróbuj się odezwać, że Cię ktoś oszukał.
I zawsze tłumaczenie że to konkurencja nie śpi.
Lider... pytanie do Ciebie... przez to zmieniałeś nazwę firmy i strony?
Bo konkurencja tak bardzo Cię nie lubi i tak ciągle i w kółko smaruje o Twojej firmie w całym internecie, że co chwila trzeba nazwę zmieniać?
Z tego co dobrze kojarzę, reputację firmy można zbudować i utrzymywać, a nie ciągle zaczynać od nowa. Jak to możliwe że tacy najwięksi giganci wciąż są na rynku, pomimo pewnie miliardów kiepskich opinii i wyssanych historyjek, które trafiają do internetu?
Drogi Panie edmun, zmiana nazwy firmy wiązała się z przebranżowieniem, nikt nigdy nie odcinał się od poprzedniej nazwy (jak widać np. na allegro - bluesklep_2008). Firma moja nie ma nic do ukrycia - jak wszędzie zdarzają się wpadki i pewne niedociągnięcia - ale ciężko pracujemy nad ich naprawą i nad tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni. Jeżeli negatywne opinie są od naszych prawdziwych klientów, a nie od konkurencji, rzetelnie na nie odpowiadamy i niestety musimy się z tym pogodzić. My jesteśmy uczciwi w stosunku do klientów i uważam, że polityka zdrowej konkurencji jest jak najbardziej na miejscu. Ale to, co było rok temu (dziwne, że tak szybko ucichło) przeszło już wszelkie granice przyzwoitości. Co do wystawiania opinii samemu sobie, może i dobry pomysł, ale niepraktykowany w Lider24 - zdecydowanie wolimy opinie klientów (nie będę ukrywał, że tych zadowolonych). Zgadzam się z Panem, że watek ten dobrze by było zakończyć na tym etapie.
P.S Pan OrzelPiotr był naszym rzeczywistym klientem, a nie fikcyjnym kontem.
Witam , zainteresowanym polecam wujka google , jakoś achów , ochów
peanów , pod adresem w/w firmy nie znalazłem , zresztą co ja będę się rozpisywał , Google
"prawdę Ci powie"
Ostatnio zmieniony przez goltar Sob 18 Gru, 2010, w całości zmieniany 2 razy
Mam mały warsztat napraw RTV w Warszawie przy ul.Abrahama 12.To tak na wszelki wypadek żeby nie było gadki o konkurencji.Od długiego czasu marzę o D300s w końcu uzbierałem 4250 zł.W Allegro trafiłem na aukcje Lidera 24 z taką ceną wywoławczą.Sprawdziłem opinie,były różne.Ale generalnie ok.Pomyślałem kupują przez Allegro powinno klapnąć.Cała procedura z kupnem i płaceniem odbyła się jak wyżej u moich poprzedników.Potem zaczęły się schody.Najpierw wysłali ale przesyłka zaginęła.Potem okazało się że jednak nie wysłali tylko nie mogą kupić.W końcu uzgodniliśmy , że oddadzą kasę.Minęły już dwa tygodnie i na moim koncie bez zmian, to znaczy pusto.Przez cały czas rozmawiałem tylko z pracownikami.Właściciel jak sądzę nie mieszka w Polsce. Bo za takie zachowanie już by mu dawno głowę ukręcili.Czuje się bezpiecznie bo robi co chce i nie ponosi za to żadnej kary.Ostrzegam nie dajcie się nęcić niskimi cenami.To jak z dzbanem do puty wodę nosie puki mu się ucho nie urwie.Paru leszczy obsłuży dobrze a jednego nie, tak czy siak kasa dzwoni. Pozdrawiam leszcz Pietkiewicz.
[ Dodano: Sro 12 Sty, 2011 21:31 ]
Dzisiaj t.j.12,01 2011 zadzwonił do mnie właściciel lider24. Oznajmił mi ,że aparat który mi wysłali a który w zeszłym miesiącu zaginął odnalazł się.W związku z tym dokona przelewu i dokonał.Nie wiem czy poskutkowała grożba zgłoszenia na policję bo dałem mu czas do dzisiaj. Czy aparat zaginął naprawdę w każdym razie poczułem się lżejszy.Obiecałem mu wyjaśnienie więc to czynie. Dziękuję Pstrykaczowi za korektę błędu.Jestem manualny t.j.fizyczny, a piszę tak rzadko że dopadł mnie wtórny analfabetyzm.Zresztą w szkole lepiej też nie było.
Ostatnio zmieniony przez Wujek_Pstrykacz Sro 12 Sty, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Niestety, dołączyłem do klientów potraktowanych przez "firmę" Lider24 (Handey Paweł Maszycki, bluesklep_2008 na Allegro). Nie mam sprzętu, czekam na zwrot kasy, może się doczekam. Wszystko opisałem na stronie http://ostrzegam-przed-lider24.adalbertus.com , na tym forum szkoda na to miejsca. Zainteresowanych, a właściwie wszystkich zapraszm do lektury. I omijajcie tą firmę szerokim kołem.
Wojciech Chodkowski
darek_z [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Lut, 2011
Kolejny głos na minus. Wystawiają D90 za super niską cenę. Ponieważ znana mi jest praktyka wystawiania nieposiadanych towarów by się promować w ceneo czy skąpcu więc zapytałem czy aparat jest i ile na prawdę kosztuje. Od dwóch dni zero odpowiedzi. Jak tak wygląda obsługa na tym etapie, kiedy powinno być najlepiej, bo sprzedawcy niby najbardziej zależy, to ciekawe co byłoby dalej. Sklep do skreślenia.
Niestety jestem kolejnym już niezadowolonym klientem. Zamówiłem 14 kwietnia aparat Nikon D90 + obiektyw. Zależało mi, aby aparat doszedł do świąt, ponieważ miał być dany jako prezent. Obiecano mi, że aparat do tego czasu na pewno dojdzie. Jak można się domyślić oczywiście aparat nie doszedł na czas.. co więcej czekałem na niego aż do 11 maja. Czyli zamówienie było realizowane ok. miesiąca. W tym czasie byłem wielokrotnie zapewniany czy to mailowo czy telefonicznie, że aparat już będzie lada dzień.. obiecanki cacanki.
Piszę, aby przestrzec kupujących przed firmą LIDER24 strona: lider24.media.pl Sam wcześniej wpadłem na kilka negatywnych komentarzy, ale cóż liczyłem, że mnie to samo nie spotka. Obawiam się, że negatywnych komentarzy byłoby jeszcze dużo dużo więcej, ale nie każdemu chce się opisywać problem na forum. Łatwiej przymknąć oko.
Podejrzewam, że tak długi czas przesyłki wynika z celowej polityki firmy, aby przytrzymać jak najdłużej pieniądze u siebie (dokonałem przelewu 14 kwietnia). Jest to polityka krzywdząca i nieprofesjonalna dla klienta. Taka informacja powinna być odnotowana na stronie bądź w regulaminie o wydłużonym czasie przesyłki.
Lider24 wykorzystuje tu prawnie maksymalny okres wysyłki czyli 30 dni. Niektóre punkty regulaminu również budzą wiele zastrzeżeń. Lider24 zastrzega sobie prawo nawet do odwołania zamówienia, jeśli sprzęt nie będzie na stanie, a to dobra wymówka, żeby odwołać dosłownie każde zamówienie z byle przyczyny przytrzymując wcześniej pieniądze.
Chcesz zapłacić o te kilka złotych mniej i kupić w Lider24 Twoja sprawa, ale licz się z tym, że okres przesyłki będzie mocno wydłużony.
Co do akcesorii nie mam nawet Polskiej instrukcji obsługi do aparatu (300stron), wszystko załatwiam na swój koszt dodatkowo. Jeśli chodzi o jakiś prezent za wydłużony czas przesyłki również możesz zapomnieć..
Sklep Lider 24 jest dla mnie skreślony i z pewnością więcej nic już tam nie zamówię tak samo odradziłem to mojej rodzinie i znajomym oraz przestrzegam osoby, które jeszcze nie miały okazji mieć do czynienia z ów sklepem.
Mam maile i dowody, że faktycznie takie zdarzenie jakie opisuję miało miejsce, prześlę na życzenie zainteresowanym/niedowierzającym.
Także nic za darmo, niska cena - niska jakość.. tyle w temacie.
darek_z [Usunięty]
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011
Jak nie masz polskiej instrukcji to aparat może być z jakiegoś dziwnego kanału dystrybucyjnego. Sprawdź sobie na wszelki wypadek jeszcze ile ma zrobionych zdjęć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12