Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Dobrze mówię , że kontrolę nad parametrami nagrywania D5100 oferuje taką samą jak A33?
A33 to przede wszystkim nieco inna matryca. D5100 bazuje na tej z A55 i ponoć nadchodzącej A35. wszystkie trzy soniaki dają przede wszystkim skuteczniejszy AF w trybie video, natomiast Nikon ma większy bitrate i umiejętnie fotografując z matrycy wyciśniesz soki. z kolei w soniakach masz stabilizację w body (czyli z każdym szkłem) ale jest to okupione długością sekwencji video. dostajesz też duży elektroniczny wizjer zamiast optycznego, który akurat w trybach video jest bardziej użyteczny bo można z niego korzystać podczas gdy w tradycyjnych rozwiązaniach jesteś zdany na LV z tylnym LCD. zaletą tego wizjera jest również to, że ostrzenie manualne jest wyjątkowo wygodne. wady? digitalizacja nie jest doskonała. w moim subiektywnym odczuciu to rozwiązanie sprawdza się zwłaszcza w tej klasie puszek. z M42 Sony radzi sobie równie dobrze jak Canon i dostajesz pomiar światła więc SLT to również ciekawa alternatywa
Canon ciut droższy, za to stałka 1.8 tańsza i wychodzi na to samo. Chociaż nie 600d z AF-S 1.8 (400zł) będę miał autofocus. A w D5100 z AF 1.8D (460zł) nie będę miał i pozostaje ostrzenie ręczne. Wiem, że jest AF-S na nikona ale cena będzie wyższa. Więc w tej kwestii wygrywa Canon.
Jest już po oficjalnej premierze Nikkora 50/1.8G. AF będzie z D5100 działał. Z pewnością tańszy od Canona nie będzie, ale też ma więcej do zaoferowania (mechanicznie - optycznie dopiero się okaże)
A jak wygląda Autofocus podczas filmowania w D5100 vs C550D? Są jakieś dramatyczne różnice z punktu widzenia usera, co to chce nagrać okazyjnie krótki filmik i chodzi o to aby AF jakoś tam sobie znośnie radził i nic poza tym?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9