Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
komor, nie powiesz mi ze osoby kupujace sprzet foto za kilka tysiecy nie maja dostepu do internetu.
moronica, get real. Z kupą siana do centrów handlowych przychodzą w różnych bardzo różni ludzie. Zresztą problem nie dotyczy chyba tylko rozmów o drogim sprzęcie, tylko generalnie każdej półeczki. Zresztą ja odnosiłem się tylko do wypowiedzi baracudy i jego zdziwienia. Ja też postępuję jak kolega baracuda, ale zdaję sobie sprawę z tego, że są ludzie postępujący inaczej.
Z jednej strony jest sprzedawca nie do konca poinformowany. To źle.. Z drugiej strony upierdliwy klient, który z drobnej sprawy robi aferę i jeszcze kombinuje, jak tu wyrwać odszkodowanie, za poniesione szkody. Nie wiem co gorsze. Dla mnie to jest zwyczajnie podłe.
komor, moja mama, ktora jeszcze ze 2 lata temu miala problemy z ctrl+c/ctrl+v, obecnie korzysta z netu na wystarczajacym poziomie by skutecznie wyszukac informacje od elektroniki (sama sobie wybrala netbooka) do porad medycznych. jak kiedys komorki uzywala jedynie do dzwonienia i okazjonalnego SMSa tak teraz jest przyklejona do smartfona i sledzi moje poczynania na FB. to wszystko z potrzeby mimo ze ani nie interesuje sie komputerami ani nawet praca od niej tego nie wymaga. nie nalezy rowniez do osob ponadprzecietnie zamoznych i dlatego zawsze szuka informacji zanim kupi cokolwiek na czym nie zna sie na tyle by wybrac samodzielnie. ci ludzie "z kupa siana" spedzajacy weekendy w galerii handlowej i w innych media marktach podejrzewam ze czesto maja nie jedno ale 2 czy nawet wiecej urzadzen umozliwiajacych korzystanie z internetu. jesli checi im brak by korzystac z niego z glowa to juz inna sprawa. poza tym jak juz pisalam, nawet jak ktos kase na zbyciu ma i chce sobie kupic aparat to nie bedzie pytal sprzedawce o niewiadomo co bo bez podstawowej wiedzy nie wiedzialby nawet jakie pytania zadawac, poza tymi najbardziej oczywistymi. to ci, co sobie juz wyszukali jakies niuanse i oczekuja potwierdzenia, najbardziej sie zawodza. choc skoro juz sie biora za szukanie informacji to powinni doprowadzic to do konca a nie quizowac sprzedawce
jak juz powyzej napisano, dla mnie dobry sprzedawca to sprzedawca pomocny, taki ktory mi zaprezentuje sprzet, ktory maja na stanie, lub zamowi to, czego nie maja. pan w supermarkecie nie pytam, czym sie rozowa sol rozni od zwyklej, ani ktore wino kupic do danej ryby
Ostatnio zmieniony przez moronica Czw 15 Wrz, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie uogólniałbym, że Polacy... Są jednostki, które mają problem najbardziej z sobą. Kiedyś jakiś facet gonił mnie przez pół miasta, zapędził się w jakieś ciasne osiedlowe uliczki tylko po to, aby zwrócić mi uwagę na to, że nie podziękowałem mu za wpuszczenie mnie do ruchu, kiedy byłem na podporządkowanej.
Ostatnio zmieniony przez Tutejszyn Czw 15 Wrz, 2011, w całości zmieniany 1 raz
wez mi takich rzeczy nie mow, mi dobrze w moim naiwnym przeswiadczeniu ze tacy imbecyle sa tak marginalna sprawa ze mozna ich w ogolnej dyskusji pominac
Tutejszyn Ty sie naucz dziękować gdy cie przepuszczają ciesz sie ze nie dostałeś.
Co do sprzedawców to wszyscy macie trochę racji. Sam pracowałem w zakładzie foto i nie raz ktos przychodził i pytał panie a ten aparat kompaktowy xxxxx to co Pan o nim sądzi.
W myślach mówiłem sobie co za typ skad mam znac wszystkie aparaty kompaktowe ale zawsze odpowiadałem że ze względu na ogrom tego typu aparatów cięzko mi sprecyzować dane co do tego modelu ale prosze o poczekanie i sprawdzam w internecie co to za maszynka i wydaje swoja opinię.
Autor tego watku przesadził umieszczając ten watek pod takim tytułem. Myślałem ze chodzi o jakies drastyczne wydarzenia a tu taka głupota. Panie nie powinnym udzielać odpowiedzi jak nie wiedziały no ale bez przesady. Tak naprawde to FJ może oskarżyć autora o naruszenie dobrego mienia .
Mimo, że "kupujący" w tym przypadku nie sprecyzował o co dokładnie chodzi to uważam, że sprzedawca powinien znać swoje produkty. Pierdzielenie, że żyjemy w dobie internetu i nie są to czasy komuny możecie (z całym szacunkiem) schować w sobie w kieszeń!
Dobra internetu i zakupów w internecie niesie za sobą coś jeszcze - masakryczną konkurencje! I walka toczy się o każdego klienta dlatego też ja stawiam na wykwalifikowanych sprzedawców którzy wiedzą o czym rozmawiają mimo, że sam nie zadaje pytań w sklepie bo najpierw czytam czytam a w przerwie... czytam
Dobra internetu i zakupów w internecie niesie za sobą coś jeszcze - masakryczną konkurencje! I walka toczy się o każdego klienta dlatego też ja stawiam na wykwalifikowanych sprzedawców którzy wiedzą o czym rozmawiają
Doba internetu ma drugą twarz: minimalne marże. Niedługo dojdziemy do tego, że sprzedawca w sklepie po 120 sekundach rozmowy stwierdzi, że czas na konsultacje się wyczerpał i dłużej mu się nie opłaca rozmawiać, więc albo kupujesz albo tam są drzwi.
Oczywiście, że nie! Przecież jak pójdziesz do byle jakiego sklepu gdzie zarobki sprzedawcy zależą od prowizji to ten wepchnie Ci jak najdroższy sprzęt ale mowa nie o tym.
Internet internetem ale w sklepach stacjonarnych walka toczy się o każdego Klienta. Już nie chce tu mówić o podstawach takich jak "cecha - zaleta - korzyść" które działają na każdego (być może nieświadomie) lub o podstawach obsługi Klienta - znajomość swojego produktu to połowa sukcesu!
Cytat:
Doba internetu ma drugą twarz: minimalne marże. Niedługo dojdziemy do tego, że sprzedawca w sklepie po 120 sekundach rozmowy stwierdzi, że czas na konsultacje się wyczerpał i dłużej mu się nie opłaca rozmawiać, więc albo kupujesz albo tam są drzwi.
Gó... Prawda Kiedyś sprzedałem wannę za 19 tysięcy mimo, że w internecie Klient widział, że jest o ok 2 tys. taniej Dochodzi tutaj (czas sobie powlewać) solidna obsługa przed sprzedażowa jak i po sprzedażowa, pewność, bezpieczeństwo i swego rodzaju prestiż robienia takich zakupów. Co najwyżej może skończyć się na tym, że producenci otworzą "galerie" gdzie nie można nic kupić - kupował będziesz przez internet a stacjonarnych "sklepów" nie będzie - zastąpią je "wystawy" producentów aby konsument mógł wymacać produkt
P.S. Tą wannę kupił ode mnie koleś który przyjechał zardzewiałym Fordem Mondeo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9