Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ok, myślałem, że AF minolty jest kompatybilny z Sony A.
Tak, ale mi się "zdawało", ze piszesz:
"możesz podpiąć też jakiś manualny obiektyw (poprawcie mnie) minolty."
Ręczne Minolty to inny bagnet.
[ Dodano: Pią 23 Gru, 2011 18:06 ]
marwil napisał/a:
no nie, ten jest i bez rozłożenia za duży
Sprzedaj lustrzankę, kup jakis komoakt. Sorry, ale jakiej takiej jakości 300mm będzie dość duże. Większe od MAF70210.
Swoją drogą... jesli ma być około 300 to kup jednak 300mm. 210 flinty to mało. AF jest problematyczny. Jeśli chciałes kupować siakieś megazumy, to żadnej róznicy w obrazowaniu i tak nie zobaczysz. Szkoda nerwów na flintę.
Ok, myślałem, że AF minolty jest kompatybilny z Sony A.
Tak, ale mi się "zdawało", ze piszesz:
"możesz podpiąć też jakiś manualny obiektyw (poprawcie mnie) minolty."
Ręczne Minolty to inny bagnet.
Tak tak, wiem o co chodzi. Trochę "mydlanie" odpowiedziałem.
marwil napisał/a:
no nie, ten jest i bez rozłożenia za duży
Więc nie pozostaje Ci nic innego jak:
kupić t. 17-270 i zapomnieć o zabawie w "lustrzankowanie" ,
kupić t.70-300 VC z silnikiem i mieć fajną jakość do 200 mm i akceptowalną do 300.
Kupić kompakt megazoom np. x30 i cieszyć totalnym zoomem z kiepawą jakością.
"Flintę" daruj sobie, bo obiektyw jest w miarę jasny (choć f4 to i tak początek ciemności), a przez to musi swoje ważyć i mieć wymiary. Nie ma to tamto.
co jest lepsze :Tamron 28-300mm F/3.5-6.3 czy Sigma 28-300mm F/3.5-6.3, odpowie ktoś?
A nie chcesz mieć tego "standardowego" szerokiego kąta 16-18 mm dla matrycy APS-C, (24-28 mm dla pełnej klatki)?
Mnie by było szkoda kasy, na takie wynalazki o jakie pytasz.
a teraz tylko pytanie, bo sam nie wiele rozumiem z tych opisów.
co jest lepsze :Tamron 28-300mm F/3.5-6.3 czy Sigma 28-300mm F/3.5-6.3, odpowie ktoś?
bez róznicy, żadne nie jest lepsze. Jeśli musisz mieć dziwny obiektyw, któremu brakuje szerokiego kąta, odwzorowuje jakoś tam itede. to kup którykolwiek. IMO są podobne, aczkolwiek bez bicia się przyznam, że porównywałem dawno pewnie nieaktualne modele z tych zakresów. Osobiste doświadczenia, Tamrony jakoś ładniej rysowały, Sigmy lepiej działały... Ale z dokładnościa do nastroju operatora.
Moim zdanim i tak będziesz zmieniał obiektyw. 28mm jest mało wygodne na APSC alfach. Jeśli masz 18-55 to go ze soba noś, bo będziesz klął że nie masz nic poniżej lekko skróconego standardu
Swoja drogą chcąc mieć zakres uniwersalny za 2 tys to 16-105, może lekko używane.
A zrozumieć co oznaczaja te cholerne ogniskowe i jak wyglądaja klatki na róznych ogniskowych - warto.
BTw - zdecyduj się, chcesz 18-270 czy 28-300. Te 10 mm z przodu zakresu to robi ogromną różnicę, zaś 30 mm różnicy na długim końcu to różnica w kadrach jest właściwie żadna.
Ostatnio zmieniony przez RB Pią 23 Gru, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Jest w stopce ogólnie, ale... 17-40 f4L, 70-200 f4L (obie "elki" dla ubogich).
Tokinę 100 2.8 makro (lampa makro Bilora).
Reszta to manualne zeissy i inne szplajsy.
Puszka: 30D (wystarcza spokojnie), czasem od wielkiego dzwonu 450D. Lampa: Nissin 622 I.
Rzadziej, analogowe Canony 33, 300x, średni format - Kiev 60 "kloc".
a jest kto pstryka na sony???, z kim moge pogadac o mozliwościach?
czego możliwościach lustrzanki sony
Kolego marwil, lustrzanka dostaje "skrzydeł" jak przypinasz do niej dobre obiektywy a nie hiper, turbo, ultra super zumy o nieciekawych własnościach optycznych, które po krótkim czasie użytkowania zaczną klekotać i nie trzymać się kupy.
To niestety smutna prawda, rozbij sobie tą ogniskową na 3 albo 4 stałki(albo chociaż 2 zumy) i bedzie można porozmawiać o mozliwościach lustrzanki tu marka aparatu nie ma nic wspólnego, przynajmniej na etapie uzywania super zumów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9