Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Sunders,
pewnie, że sprawdzałem. Słyszałem wcześniej o takich przypadkach, ale był czysty. A jak się syf pojawił to włos siedzi na samym środeczku, a paproszek lata dookoła.
Na razie walczę z tytułu niezgodności z umową ze sprzedawcą. Nikt mnie nie informował że będzie tam syf, albo obiektyw tak nieszczelny, że ten syf tam się dostanie.
W tej "umowie" o szczelnosci zapewne mowy nie bylo. To, ze sprzet po uzyciu ma bezsporny defekt niestety nie oznacza, ze w chwli kupna wykzazywal cechy niezgodnosci z "umowa"
Nie masz co liczyć na sąd. Przecież nikt nie umywa rąk i Cię nie spławia - chcą za darmo naprawić ? Chcą. Więc bierz co dają, bo inaczej możesz tylko stracić.
Mówicie jakbyście nic nie kupowali tylko mieli za darmo. Znaczy klient ma płacić brać towar i milczeć. Jak jest wada to spadać do serwisu. Sklepu to nic nie obchodzi. Jakby takie zanieczyszczanie to była taka bzdura to by nie kosztowała naprawa w serwisie 600 zł. (poza gwarancją), przy cenie aparatu 2300. Trochę tak głupio nabyć sprzęt za ponad 2k i od razu do naprawy. Dlaczego ja mam na tym tracić? Do serwisu to sam mogę go wysłać, będzie szybciej. A gdzie odpowiedzialność sklepu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9