Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
pierwsze jest ciekawsze, i nie ma rameczki, nie wiadomo po co i dlaczego, poza tym poza lepiej działa z tłem i kadrem w pierwszym. Fakt drugie jest takie jakich pełno, najwyraźniej poszedłeś do bardzo popularnej szkoły
[ Dodano: Nie 04 Mar, 2012 20:50 ]
poza tym oba zdjęcia zupełnie niezrozumiałe dla mojej wrażliwości ale z pierwszym można by było jeszcze coś zrobić.
[ Dodano: Nie 04 Mar, 2012 20:50 ]
na obu wyraźnie widać obróbkę, a to jest problem
sigmiarz, no chyba żartujesz - światło na drugim jest zupełnie innej klasy, obróbka, kadr i stylizacja także. Rameczka, to nieistotna p i e r d o ł a.
BTW, przeceniasz kolegę...
Ostatnio zmieniony przez jaad75 Nie 04 Mar, 2012, w całości zmieniany 1 raz
...a jak wiadomo od rameczki zalezy, czy zdjecie jest dobre czy nie
a tak na powaznie moze i te zdjecia nie sa jakies odkrywcze i patrzac na modelki i na ich obrobione nie do poznania zdjecia mozna sie domyslac, ze wiecej tu obrobki niz czegokolwiek innego, to jednak nie widze tu niczego dziwnego - na pierwszym obrobka straszna, technicznie slabe, kompozycja, poza, mina - do zmiany a po 20 latach warsztatowy postep widac wyrazny
a odnosnie tego ktore wyglada pro - od dluzszego czasu zauwazam, ze wiele zdjec mody to modelki na tle bialej sciany (w bardzo niewielkiej odleglosci od niej) a za nimi wstretny mocny cien od lampy umieszczonej na sankach (albo od innego zrodla podobnie umieszczonego)
Quaint [Usunięty]
Wysłany: Nie 04 Mar, 2012
Widać ingerencję na obydwu, na pierwszym strasznie, na drugim mniej ale też jest. Błędy w szparowaniu i brak doświadczenia. Jeśli przyjmiemy skalę obróbki za 10 najlepszą to pierwsze foto ma 0 a drugie 7.
jaad75, zgadza sie ale gdybym dostala potasowane zdjecia przed i po to i tak mialabym nie lada zagwostke by je dopasowac w pary. jest spora roznica miedzy fotografowaniem tak, by wydobyc urok modelki, i tak, by modelka wygladala urokliwie gdyz wyglada jak ktos inny
Wow ja tam widzę bardzo dużą różnice szczególnie w ustawieniu modela i świetle.
1. centralny kadr, bez jakiekolwiek kontry czy światła dopełniającego.
2. światło główne skierowane na plecy by podkreśli kobiecą linie ciała. piękne podświetlenie włosów tym samym światłem oraz patrząc po oczach blenda do doświetlenia twarzy.
Nie ma co prawda oświetlenia typu butterfly które by chyba najlepiej pasowało, ale z blendą ciężko wymagać takich rzeczy.
Obróbka też na wysokim poziomie moim zdaniem jeśli chodzi o samo zdjęcie bo ramki i to tło to już kto co lubi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9