Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Niestety i ja po fakcie dotarłem na fora o tym "sklepie" Powiedzcie jak toczą się Wasze zamówienia w tym sklepie? Odzyskaliście pieniądze? Czekam do otwarcia komisariatu i idę i ja złożyć zawiadomienie.
silikasz trzymam kciuki...z doświadczenia wiem , że zle opinie nie tak łatwo umieścić np. w opineo . powodzenia możesz tez napisać do Federacji Ochrony Konsumenta w Gdansku pozdrawiam i cierpliwości
Kiedy udało mi się dziś skontaktować telefoniczne z obsługą sklepu doszedłem do porozumienia. Na początek kiedy powiedziałem, że rezygnuje z jakiejkolwiek współpracy bardzo "miła", arogancka Pani powiedziała mi po prostu cyt. "tak? do widzenia" i się zwyczajnie rozłączyła. Kilka kolejnych telefonów i udało mi się rozmawiać z Panem Pawłem. Po 8 minutowej rozmowie zostałem zapewniony, że pieniądze zostaną zwrócone. Godzinę później były z powrotem pieniądze na koncie.
Nie mogę jednoznacznie ocenić sklepu, bo w sumie nie pozwoliłem na dokończenie transakcji. Wolałem dmuchać na zimne.
Dobrze, że już się skończyła ta nerwowa atmosfera.
Niestety ja także zostałam oszukana przez naciągaczy pod szyldem Lider24. Ponad 2 miesiące temy zamówiłam tam aparat wart ok.2000 zł, pieniądze przelałam z góry (w swej wielkiej naiwności i głupocie) i do tej pory nie otrzymałam ani sprzętu ani zwrotu pieniędzy.
Na moje maile, owszem otrzymuję odpowiedzi, jednak zapewnienia, że pieniądze wrócą na moje konto to jedynie czcze gadanie. Zamierzam wstąpić na drogę sądową, by odzyskać pieniądze. Inaczej nie mam co liczyć na uczciwe załatwienie sprawy. OSTRZEGAM wszystkich poptencjalnych klientów przed nieuczciwością Lidera 24 - to zwyczajni wyłudzacze.
Witam, zostalem poszkodowany przez sklep Lider24. Obecnie walcze o odzyskanie pieniedzy na Policji i w sadzie. Zalozylem grupe na fejsie przeciwko nim. Zglaszajcie sie prosze Ci ktorzy zostali poszkodowani, nawet jesli odzyskaliscie juz pieniadze. Bedziemy walczyc o odszkodowania rowniez za poniesione straty moralne.
Oto link:
http://www.facebook.com/groups/119760434820477/
Ja jestem kolejnym poszkodowanym. Sytuacja w której się znalazłem jest niemal identyczna jak moich poprzedników więc nie ma co się rozpisywać. Nie udało mi się dodać opinii na opineo więc założyłem forum i zachęcam wszystkich do opisania swojej sytuacji na nim. Oto adres http://www.lider24mediaoszusci.pun.pl/
Nie udało mi się dodać opinii na opineo więc założyłem forum
Że tak naiwnie zapytam - po co?
Żeby informować przyszłych klientów? Słabo - jakby klient chciał wiedzieć co nieco o sklepie to przed zakupem w googlu by się dowiedział o opiniach (stąd, czy dowolnego innego portalu związanego z foto).
Żeby działać prawnie? Jakieś pomysły - petycje, pozwy, porady praktyczne? Słabo (z powodów jw - forum słabo wypozycjonowane -prędzej tutaj czy w podobnych miejscach ludzie się zorganizują niż na takim forum )
No chyba, że założenie forum na ma celu rozładowanie emocji - wtedy jak najbardziej cel pewnie osiągnąłeś.
Prawda niestety jest taka, ze lider24 będzia działa dalej niezależnie ile profili na FB powsatnie czy ile for mu poświęconych będzie. Bo ludzi wolą "kupić" coś oszczędzając 30 pln zamiast poszperać przez zakupem w poszukiwaniu opinii.
Jakby ktoś chciał przed zakupem znaleźć opinie o sklepie to znajdzie je i bez profilu na FB i bez forum.
Za to jak dął się nabrać to ani profil, ani forum mu nie pomoże.
Więc jak dla mnie te dwie inicjatywy mają na celu wyłącznie rozładowania emocji ich twórców.
Nie popieram praktyk stosowanych przez lider24, ale nie rozumiem działań polegających na zrzeszeniu poszkodowanych - po co?
Wysłany: Pią 09 Mar, 2012 Dołączam się do ostrzeżenia przed zakupami w tym sklepie
Wpis dotyczy zamówienia 4405 tak żeby uniknąć podejrzenia o działanie konkurencji.
Doświadczony złymi doświadczeniami i chcąc uniknąć ryzyka postanowiłem dokonać zakupu osobiście w lider24. W tym celu 20.02.2012 przejechałem 40km i na miejscu zamówiłem interesujący mnie aparat zostawiając jednocześnie używany sprzęt w rozliczeniu.
Sprzęt miał być dostępny do odbioru od 23.02.
Dałem sobie więcej czasu i dopiero 27.02 zadzwoniłem w celu umówienia się na odbiór. W tym momencie zaczęły się matactwa.
Wyobrażam sobie że siedząca w sklepie panienka odbiera masę telefonów od oszukanych klientów co daje się odczuć w rozmowie. Jest strasznie opryskliwa a jedyna informacja jaką można od niej otrzymać to zapewnienie że zaraz to ustali i oddzwoni. Jakoś nigdy nie oddzwania.
Wracając do tematu to od ponad 2 tygodni każdego dnia uzyskuje inną informację.
1/ 23.02 przesyłka została wysłana z magazynu na Pański adres.
2/ 27.02 przesyłka została wysłana na adres sklepu i będzie do odbioru osobistego.
3/ 28.02 nie możliwy jest odbiór osobisty bo już wysłaliśmy przesyłkę na Pański adres.
4/ 29.02 magazyn się pomylił i nie wysłał przesyłki ale zrobi to jutro.
5/ 1.03 potem nastąpiło długotrwałe ustalanie numeru nadania. (3 dni)
6/ 5.02 O wysyłce zostanie Pan poinformowany dziś przed 16 bądź jutro z rana
pozdrawiamy lider24 (oczywiście standartowo nie dotrzymali słowa)
7/ 6.03 Towar został wysłany na sklep, w dniu jutrzejszym będziemy Pana informować o której godzinie szef przywiezie do Pana zamówiony sprzęt
8/ 7.03 W rozmowie telefonicznej (w tle słyszałem szefa) Panienka poinformowała mnie że musi skontaktować się z szefem o której osobiście przywiezie zamówiony sprzęt i oddzwoni, mogę poczekać na linii bo ustalanie zajmie jej około ogdziny. Po czy standardowo nastąpiło milczenie.
9/ 8.03 Przesyłka została wysłana na Pański adres
10/ 9.03 W końcu uzyskałem możliwość rozmowy z szefem który po raz pierwszy powiedział że są kłopoty ze sprowadzeniem mojego sprzętu.
Do 13 czekam na ostateczną informację i zawiadamiam policję. Mam już dosyć nieustannej walki o zamówiony sprzęt za który dawno zapłaciłem.
Ostrzegam wszystkich przed podjęciem zakupów w tym sklepie. Jeżeli takie numery robią przy kontakcie osobistym to wyobrażam sobie jak traktują klientów internetowych.
Na swoje słowa mam potwierdzenia w e-mailach.
Udzielę wszelkich informacji zainteresowanym. Tak aby uniknąć pomówienia o działanie konkurencji
rozumiem jak ktos sie nacial bo nie wiedzial, jaka opinie ma sklep, ale zeby wiedziec i i tak sie zdecydowac na zakup to juz przechodzi moje pojecie. a potem sie niektorzy zastanawiaja, jakim cudem ten sklep nadal funkcjonuje
Nie jestem pewien, czy złe doświadczenia w.radoslawa dotyczyły tego sklepu. Z postu to wprost nie wynika. Może po prostu bał się zakupów internetowych, więc wybrał sklep z odbiorem osobistym. I wpadł z deszczu pod rynnę.
Sorry jeżeli trochę niejasno napisałem.
Złe doświadczenia dotyczyły zakupów w necie. Dlatego uważałem że zakup w realnym sklepie będzie bezpieczny.
Żałuje tylko że dopiero teraz dowiedziałem się o historiach oszustw jakie na swoim koncie zgromadził pan paweł.
W dniu dzisiejszym jak mały chłopiec schował głowę w piach, chociaż trafniej było by powiedzieć schował się pod spódnice zatrudnionej panienki i to ona odbierała telefony i informowała że pan paweł jest nieobecny. Ciekawy jestem jak długo ma zamiar się ukrywać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,85 sekundy. Zapytań do SQL: 13