Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
hijax_pl,
Przecież napisane AE -preselekcja przysłony z zumem 1.4 -użycie części klatki i rozmiar 8.4M (M) lub 4M (S).
[ Dodano: Wto 08 Maj, 2012 23:14 ]
"Wybór opcji T12 (Ciągły Prior. AE z zoomem cyfr.) uniemożliwia ustawienie
funkcji [Jakość] na [RAW] lub [RAW & JPEG]."
[ Dodano: Wto 08 Maj, 2012 23:42 ]
Gdy tryb ekspozycji ustawiono na tryb AE z priorytetem zdjęć seryjnych są także niedostępne:
-Opcja [Wyraźny zoom obr.]
- inne tryby Wybór sceny niż [Sporty].
- bracketing
-redukcja szumów nie jest przeprowadzana, nawet gdy funkcja ta
jest ustawiona na [WŁ.].
Ustawienie opcji [Jakość] na [RAW] lub [RAW & JPEG] może mieć wpływ
na jakość.
Poprostu jest 12fps i to jest więcej niż w 1d Mark III, gdzie jest tylko 10fps
Ubaw po pachy , żeby wyjaśniać wszem i wobec że tak naprawde to nie jest prawda że ten amatorski A57 jest lepszy od Canona za 15 tyiecy złotych,
Naprawde musicie sie poważnie czuć zagrożeni w swoim poczuciu wartości z tym swoim elitarnym sprzętem, po ostatnich kilku premierach amatorskich soniaków że przypuściliście taki atak. To chyba progresja Sony was tak denerwuje?
Nie ma innego wyjaśnienia żeby sie pieklić w wątku systemu z którego nie kupicie aparatu.
Te aparaty jak to mówia powinny wam "wisieć i powiewać" a wy sie zachowujecie jakby was wroga armia atakowała, dom wam już spalili i został wam ostatni bunkier do obrony. Normalnie Westerplatte... Mnie by sie nie chciało wyrazu napisać w wątku canona czy nikona
agat1,
Nabijamy się z 12klatek na sekundę z wymuszonym zumem 1.4, max.8,4mpix. i z zablokowanymi trybami.
Znalazłem sprzeczne materiały "informacyjne" Sony, co do wizjerów. Ile punktów miał w A55?
To wynika z tego że zwolennicy Sony wciskają kit o wyższości alf i wszelkich slt, nexów itd. Szybkostrzelność nie świadczy o lepszości sprzętu, tylko ew. o tym że jak potrzebujsz 10fps to kupuj Nikona d4
Jednak dla mnie ma znaczenie oprogramowanie matrycy i dobry optyczny wizjer,
obie rzeczy u Sony leżą, a jednej nawet nie ma... to nad czym ja mam się zastanawiać ?
Kupię SOny bo wtedy agat1 będzie mniej nerwowa i lepiej się wyśpi... chyba jedyny powód, do tego jak na aps-c a77 jest drogim aparatem.
dcs, to wszystko co z manuala można wyczytać to wiem
Chodzi mi o takie wypowiedzi:
Cytat:
Now, to the 12fps part. Sony knew that these lenses weren't designed to be stopped down and opened back up again at a rate of 10 or 12 times per second, so they set up the speed priority (10 or 12fps) mode of the SLT models to keep the lens at a constant aperture the whole time during a maximum-speed burst. That's why the camera automatically selects a large (but not necessarily largest possible) aperture when using continuous AF in this mode, and only allows single-shot AF or MF when allowing the user to manually stop down to smaller apertures during the high-speed burst.
agat1,
Nabijamy się z 12klatek na sekundę z wymuszonym zumem
Wy sie nie nabijacie tylko kompromitujecie, macie pretensje że przy 12 klatkach sony wprowadziło ograniczenia tymczasem to jest półka w którym konkurencja ma 3-4 klatki, z walacym mechanicznym lustremi i mechaniczną pierwszą kurtyną w którym drgania sie nakładają, z wizjerem w kształcie tunelu kolejowego przez który nawet nie można filmować
Tymczasem ten aparacik sony ma także wolniejsze tryby niż te12 fps ale i tak 2 x szybsze niż konkurencja, wyeliminowane drgania lustra,
wizjer wielkości aparatów FF, ciagły AF podczas serii, dostepny parafokalny obiektyw 16-50, poziomice i histogram przydatny zanim jeszcze zrobisz zdjecie, 100% kadru, płynną zmianę ekspozycji w wideo a nie skokową jak sie zdarza konkurencji, fazowy AF także w wideo i takżę ciagły pomiar AF podczas serii, wiele tych cech dzieki technologii SLT..... bo to jest półka ala 600D canona
Użytkownicy canona są zachwyceni wizjerami SLT i możliwościami które się dzieki nim pojawiły
Stabilizacja matrycy z każdym obiektywem i focus peaking z obiektywami manualnymi
Generalnie aparat konkurencję typu 600D zmiata za wyjatkiem jednej cechy mianowicie wiele z tych zalet uzyskał poswiecając ok 1/3 - 1/2 EV światła, w ten sposób ostatecznie uzyskuje podobne zachowanie przy wysokich ISO jak 600D , bez SLT byłby o 0,5 EV lepszy.
Kapitalny kompromis bo zachowanie na poziomie 600D jest jak najbardziej satysfakcjonujące a aparat zyskuje w zamian mnóstwo cech także tych wpływających na poprawę jakości zdjęć, przydatnych w zakresach niskich ISO.
You can see that the initial fast vibrations (yellow) caused by the mirror going up pretty much die out by the time the shutter opens (red). /.../ Every camera is different and the degree of vibration depends on how well the camera is supported and how well the vibrations are damped and these are functions of the tripod, the head and how the camera is attached to the head, so the analysis here is just a typical example.
quote="agat1"]wyeliminowane drgania lustra, [/quote]Przykład, który podałaś dobitnie pokazuje, że o drganiach lustra można w zasadzie całkowicie zapomnieć. Co też pewnie tłumaczy, dlaczego w najprostszych EL konkurencji nie ma MLU, a jest w wyższych modelach (dla purystów), którzy chcą tej funkcji używać niezależnie od tego czy coś daje czy nie.
agat1 napisał/a:
wizjer wielkości aparatów FF
Tak - to trzeba powtarzać w każdym poście. Wklej sobie w stopkę - będzie prościej
agat1 napisał/a:
ciagły AF podczas serii
No ale przy zablokowanej przysłonie czy nie? Czy też piszesz o np 6 fps? Wtedy zgoda. Jest ciągły AF w serii.
agat1 napisał/a:
dostepny parafokalny obiektyw 16-50
O łaaaa... Suuuper. Ale ten obiektyw da się też przykręcić do A580, czy nie?
agat1 napisał/a:
]zmiata za wyjatkiem jednej cechy
Ja tam widzę więcej niż jedną. Ale - dla każdego ważne co innego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10