Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ja mam torbe na kierownicy. Zgubnym wplywem drgan nie zaprzatalem sobie dotychczas glowy, ale zapewne jakis jest. Aparat zrobil w torbie ok 4000 km i na razie odpukac.
największym problemem jest luzowanie się spoiw między elementami, nieważne czy są to kleje czy śruby.. takie wibracje rozkręcają mosty, a co dopiero aparaty..
Oczywiscie. Pytanie tylko, ile tych wibracji przedostaje sie do aparatu - kierownica jest amortyzowana, mocowanie torby do kierownicy tez nie jest sztywnie a sam aparat lezy na gabczastym materiale. Alternatywne rozwiazanie "na ciele" pochlania wszystkie wibracje? Tez nie.
zdecydowanie więcej pochłania plecak, amortyzujesz przegubami i kręgosłupem,
i nie są przenoszone tak regularnie drobne wstrzący i jednostajne wibracje.
Tylko czy ta "zdecydowanie większa" ilośc drgan przenoszonych przez układ z torba jest na tyle istotna, ze uzasadnia obawy o całość lustra? Czy tego typu wibracje są "wliczone" w normalne użytkowanie? A jazda pociągiem, tramwajem? Rozklekotanym autobusem?
Jest jeszcze oczywiscie kwestia priorytetów. No i pytanie, co/kto jest bardziej wrażliwy, pucha czy właściciel...
Aszex [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Maj, 2012
cybertoman, to jest elektronika+elementy mechaniczne. Im więcej wibracji tym większe prawdopodobieństwo, że coś się popsuje. Nikt nie wiem dokładnie. Napisz do producenta obiektywu i dslr'a. Gdzieś czytałem o jakiś turystach/reporterach, którzy pojechali terenówką na dłuższą wyprawę po bezdrożach. Padła stabilizacja lub autofocus.
Przeciez to nie ja dramatyzuje. Poza tym, ze wzgledu na dwa wypadniete dyski wlasciwosci stabilizacyjne mojego kregoslupa w przedziale czestotliwosci wystepujacych podczas jazdy rowerem sa pomijalne...
Aszex napisał/a:
Gdzieś czytałem
A ja znam taki aparat, ktory nigdy studia nie opuscil i padl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9