Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ok. Zacznę zbierać. Za kilka dni mam spotkanie z innym kumplem to mi pokaże jaki sprzęt ma do sprzedania ew się skontaktuję. Aktualnie odkładam kasę naa 7D + 70-200 f/4 IS L
Ostatnio zmieniony przez Wujek_Pstrykacz Pon 08 Paź, 2012, w całości zmieniany 1 raz
nienietaktak [Usunięty]
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012 Re: Jaki obiektyw do sportów motorowych - Canon
mattf1 napisał/a:
Witam!
Moim hooby jest fotografia. Jedyne doświadczenie mam w dość ładnych krajobrazach czy portretach
Dostałem ostatnio akredytację na wyścigi. Czytalem ze zwykłe obiektywy nie wystarczają.
Jaki więc kupić obiektyw do Canona EOS 1000D do sportów typu F1, żeby zdjęcie skupiło się na samochodzie, a tło rozmazane. Umiem to zrobić, ale chcę dobry obiektyw. Tak do 1500zł. Co polecacie?
Tak sobie myślę, że masz niewielkie doświadczenie. Zacznij od podstaw, poczytaj trochę, pożycz jakiś obiektyw tele, postrzelaj kolegów na motorach, albo samochody podczas jazdy poza terenem zabudowanym. To na początek. Musisz mieć świadomośc tego, że pojazdy po polskich drogach poruszają się z prędkością około 100 km/h i nawet wtedy, gdy uda Ci się uzyskać zadowalające zdjęcia, to nie znaczy, że na torze będzie podobnie. Tam prędkości sa o wiele większe, więc możesz nie wyrobić i z korpusem i z kiepskim obiektywem.
O F1 na razie nie ma co wspominać
Ok. Zacznę zbierać. Za kilka dni mam spotkanie z innym kumplem to mi pokaże jaki sprzęt ma do sprzedania ew się skontaktuję. Aktualnie odkładam kasę naa 7D + 70-200 f/4 IS L
Jakoś tak lekko podchodzisz do tematu, to może zaczniesz zbierać na 5dmkIII+C70-200/2.8+C300lubC400? Nie piszę tego złośliwie, ale dziwne, że na pierwszą propozycję od razu walisz w stylu 'dobra, zmieniam'
A teraz to co chciałem napisać, czy dostałeś akredytację na rajdy czy wyścigi? To spora różnica. Trochę tego focę i dziwię się, że koledzy doradzają Ci tele z IS. Po kiego? OK możesz robić na krótkich czasach z rozmyciem tła (z f4 to płytkie GO nie wyjdzie, także miej na uwadze że tło powinno być oddalone od obiektu, żeby coś z tego wyszło). Jeżeli chodzi o wyścigi (gdzie prędkości są mega, np: wyścigi górskie - wtedy może jakoś bardziej widzę ten IS). Jeżeli chodzi o rajdy to robiąc klasyczny panning możesz IS sobie darować, tym bardziej że w 70-200/f4 musisz za niego dużo więcej zapłacić.
Wg Twojego początkowego budżetu wziąłbym używkę 70-200/f4 bez IS. Skoro szybko możesz zaoszczędzić na lepszy sprzęt, po następnej pensji wziąłbym nowy
mattf1, i czasy grubo powyzej 1/2000 (1/3200 lub 1/4000) parę tygodni temu na GP Monzy bardzo się zdziwiłem podczas robienia fotek O AF możesz zapomnieć, ręcznie ustawiasz ostrość na punkt i walisz jak coś się pojawi w zasięgu słuchu. A szybkość na dohamowaniu masz tutaj http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
pitras, dlatego pytałem autora czy to napewno wyścigi, czy przypadkiem nie rajdy. Zupełnie inne nastawy są potrzebne. Podczas F1 mogłoby mu nawet zabraknąć szybkości migawki w jego body
Z drugiej strony na rajdach często robi się np: szutrowe ciasne zakręty gdzie może potrzebować głównie ok. 1/60
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12