Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Canon robi dokładnie to samo co Sony, tylko ma słaby dział marketingu w PL. Osobiście słyszałem sprzedawcę w B&H, który wciskał nieświadomemu klientowi takie bzdury, że aż musiałem się wtrącić... Między innymi usiłował dowieść, że Canon ma najlepszy na świecie system AF...
Ostatnio zmieniony przez goltar Pią 30 Maj, 2008, w całości zmieniany 1 raz
A ja jak kupowałem c 450D z kitem to odpuściłem sobie już jakiekolwiek pytania prócz możliwości obniżenia ceny Mimo to jednak przypałętał się jakiś mądrala żywcem wyciągnięty z warzywniaka i mi zaczą wkręcać ,że obiektyw kitowy w moim zestawie kosztuje ponad 1400 zł i ,że to bardzo opłacalne... Czasami lepiej jak sprzedawcy się nie odzywają bo potrafią skutecznie klienta odstraszyć .
dawid_ [Usunięty]
Wysłany: Sob 31 Maj, 2008
MM napisał/a:
Canon i nie upycha ludzi CB na weekendy do sklepów FJ żeby wciskać klientom "jedyny słuszny sprzęt"
Upycha. Każdy piątek, sobota i niedziela, od 16-21.
Nie ma co się dziwić Sony, ani obsłudze sklepów. Mają płacone od aparatów Sony i będą je zachwalać. Bez względu na to, czy to dobry sprzęt, czy nie. Sony się promuje bo chce sprzedać dużo swojego mocno średniego produktu i musi nadrobić reklamą. Sprzedawcom też jest jest łatwiej upychać towar, o który ludzie pytają. Całą robotę robi za nich Sony, wystarczy potwierdzić to co ludzie usłyszą w TV lub na pokazach. To dziecinnie proste. Podkreślamy "zalety stabilizacji, za którą płacimy tylko raz", "przydatność LV", oraz "jego przewagę nad LV Olympusa" lub cokolwiek innego. Ciemny lud to kupi.
W sumie kogo to obchodzi? Przecież tu nie chodzi o fotografię, ale o biznes. Kupi sobie jeden z drugim alfę a i tak będzie zadowolony, bo przecież nawet marna lustrzanka to gigantyczny skok w stosunku do kompaktu. Amator kupi i każdy jest zadowolony.
Nie ma się więc czym podniecać. To tylko biznes.
Pierwsza i podstawową funkcją lustrzanki entry-level jest się sprzedać. Nie zapominajcie o tym.
Ja tutaj dostrzegam drugie dno.. Rozchodzi się tu bowiem o EGO!
Kiedyś człowiek z lustrzanką, to prawdziwy pan "fotograf" i to niezależnie od klasy posiadanego sprzętu. Teraz wkurza nas że byle gówniara z bogatszymi rodzicami ma A350 i nie mamy czym zaszpanować. Można wprawdzie zawsze pokazać swoje fotografie, ale do tego potrzebne są już umiejętności, a tego się nie kupi. Z drugiej strony taki szpan też nam nie wyjdzie. W Polsce bowiem o fotografii rozmawia się tylko w kontekście sprzętu. Zamiast gawędzić o pomysłach na zdjęcia, planach, kadrach, technikach, wolimy spytać jakie światło ma ten, czy inny obiektyw, oraz ile kosztował. Fotografia to dziś głównie gadżeciarstwo. Każdy musi mieć lustrzankę, choć robi tylko "do kotleta".
Mi na szczęście powoli przechodzi. Skupiam się na tym co bym chciał osiągnąć sferze fotografii, a nie sprzętowo.
pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony przez dawid_ Sob 31 Maj, 2008, w całości zmieniany 1 raz
Fakt upychania w sklepach FJ ludzi z KKM-u chciałem napisac "na okrągło". Wiem o tym, że Sony ich tam upycha. Jak ja jestem w sklepie to staram się dobrać aparat indywidualnie do klienta i nie musi to być C czy N, często polecam Olka. Sony nigdy nikomu nie polecę z czytej przekory, skoro tak agresywnie działa to niech samo sobie radzi
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Nie 01 Cze, 2008
U nas jest taki bilbord na połowę rynku. Nie sony a Canona, ale Canon może, jak to jaad napisał :] Na C przecież MM psioczyć nie będziesz, chociaż kampanię reklamową wcale nie ma mniejszą :]
Oj, na marketing Canona narzekales i to sporo. Ale skoro Sony ma dobry marketing i wpycha ludziom swoj produkt to niedobrze, to co? Jakis zloty srodek?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10