Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Tylko,że pomimo wieku D80 nie oferuje mniej niż Alfy pomimo tego że to nowe konstrukcje.
Ja wiem, dla mnie brak LV, brak odkurzacza, brak stabilizacji to zdecydowanie mniej.
Następca D80>D90 będzie konkurencją dla puszki między A350 i A700, chociaż jak widać w porównaniu do entry level sonego wypada dość kiepsko, gdyby napisać na tym Nikonie D80, Olympus D80 to tego czegoś nikt by nie kupił, a tak marka Nikona robi swoje.
To wszystko gadżety dla gadżeciarzy, a nie dla fotografów.. Bez tego i tak jest na takim samym poziomie jeżeli chodzi o jakoś fotek. A może nawet lepszy?
Ja wiem, dla mnie brak LV, brak odkurzacza, brak stabilizacji to zdecydowanie mniej.
A co z nieporównywalnie lepszym wizjerem, drugą rolką, czy obsługą CLS?
No co ty większy jest ekranik LV
Rolek nie ma, bo przecież to cyfra a nie analog, filmu sie nie ładuje.
A CLS to taki Mercedes, tylko ze drogiiii...
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Cze, 2008
Najważniejsza sprawa, nie mozna traktować poważnie kogoś kto przewiduje przyszłość i rozwój rynku z góry na - za 3 lata( w sensie juz wymienił kto bedzie na 1 na 2 na 3 miejscu -jakby to było ważne...), dlatego to co napisał KaleSony trzeba podzieliś przez całkiem dużą cyfrę.......
Trzeba załozyć temat w wolnych tematach: kto w takie upały nosi KaleSony, podziwiam brak fanatyzmu u ludzi ......niektórym brakuje...i zaczynam wątpić, ze pracuje dla marketingu ....pewnej korporacji
-----------------------------------------
oWłOSiony pępek team !!!
Hehe wg KaleSonego Sony wypracuje sobie w 3 lata to co nikon w 90? nono, II prędkość kosmiczna. Tylko niech Sony uważa żeby nie osiągnęło III
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
Sony ma rzeczywiście duży potencjał i niesamowity marketing, niestety teraz tak jest, ze wielkie korporacje zjadają tych mniejszych nawet o niebo lepszych...wystarczy popatrzeć na marantza (kupiony przez firmę co robi dobre żelazka). Sony z takim potencjałem i kapitałem, moze pozwolić sobie na kupowanie technologii i wdrażanie ich o wiele szybciej niz konkurencja.......ale ja się nie bawię w wróżkę, czy jasnowidza jak KaleSony.
---------------------------------------------
oWłOSiony pępek team !!!
Marantz już nie jest częścią Philipsa, teraz współpracuje z Denonem. Ale to cały czas Marantz. Gdyby Sony zostawiło nazwę Minolta...
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
kurde, ale to jest tylko nazwa... po za tym nie ma co gdybać, co będzie to będzie, z pewnością wzrost konkurencji nie spowoduje, że będziemy mieli gorzej
Ja w sumie tylko czekam, aż jakiś producent małoklatkowy postanowi wybrać szkła, które mogłyby pokryć większą klatkę i wyprodukował coś z cropem 0.8
Ostatnio zmieniony przez mavierk Pią 06 Cze, 2008, w całości zmieniany 1 raz
Jest Toyota i jest Lexus. Nie ja to wymyśliłem. Czasami nazwa jest potęgą.
Tyle, że Sony nie sprzedaje w foto żadnego luksusu a zwykły towar dla normalnego szaraczka. A ludziom się Sony jednak dobrze kojarzy - Minolta się komu kojarzyła? Marka to potęga
Nie lubę Sony, ale oni marketing robia nachalnie i racjonalnie. Niezaleznie od Twoich rad i animozji (jak widze mających tez podłoze mocno emocjonalne) oni będa sprzedawac w entry levelu duzo więcej niz Minolta
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
z tym, że toyota robi dobre wozy, a a350 to tylko komercja
z tym, że toyota robi dobre wozy, a a350 to tylko komercja
Phi, na temat Tojoty moje zdanie jest niecałkiem tak fajne
A350 to po prostu marketing. Tojota marketuje niezawodnośc (sczerze powiedzmy taka sobie) Sony marketuje megapiksele. Megapiksele trafiają do określonego targetu, w którym jest więcej pieniędzy do wyciągnięcia niż w targecie który reprezentuje kolega MM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10