Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
muzyk, nie brnij w to dalej. Fakt, że większość (czy wszystkie) puszki profesjonalne nie mają tematów czy zielonego kwadracika, nie musi wcale oznaczać, że aparat profesjonalny nie może zostać w nie wyposażony, bo przestanie być przez to profesjonalny. RB Ci to dokładnie wyłuszczył ze dwa razy, a JohnDoe pokazał przykład zaprzeczający – Canon 1D X ma HDR-a, noż fuj, prawie jak Sony. A kysz.
nienietaktak [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Sty, 2013
no dobra. może taka definicja: aparat amatorski ma tematy, bo musi, a profesjonalny ma tematy "w razie czego".
Fakt, że większość (czy wszystkie) puszki profesjonalne nie mają tematów czy zielonego kwadracika, nie musi wcale oznaczać, że aparat profesjonalny nie może zostać w nie wyposażony, bo przestanie być przez to profesjonalny.
Nie do końca.
Może zatem w ogóle, czy FF jest czymś profesjonalnym?
Może pozostanie tylko średni i wielki format jako sprzęt profesjonalny?
Poza tym, HDR w Canonie 1DX jest ratunkiem dla kiepskiego DR w tej puszce.
no dobra. może taka definicja: aparat amatorski ma tematy, bo musi, a profesjonalny ma tematy "w razie czego".
Też sobie czytam co tam piszecie
To zdanie dla mnie (z punktu widzenia amatora) jest najbardziej trafne. Plus to:
komor napisał/a:
muzyk napisał/a:
Z drugiej strony, mogliby sobie odpuścić zielony kwadracik w 5dIII.
Nie mogliby. Spory procent japońskich kupców tej puszki by sobie wtedy nie poradziło.
A teraz przydkład - jeżeli ktoś pro mógłby napisać to jestem ciekawy - sport, rajd samochodowy, stoimy za pierwszą prostą startową na zakręcie. Robimy dwa rodzaje zdjęć:
1. Przy starcie z dużej odległości na krótkim czasie migawki.
2. W zakręcie jak auta idą bokiem panning.
Jak to robi pro?
Taki amator jak ja ustawia sobie na M wszystkie parametry do panningu, a pierwszą opcję robi choćby w trybie sport (po prostu potrzebny krótki czas migawki).
Pewnie zaraz ktoś napisze, że pro wszystko wali na krótkich czasach i obrabia w postprocessie
Pod C1 zapisuję parametry nr 1, a pod C2 parametry nr 2
No tak, o tym myślałem ale to na jedno wychodzi
Ja amator z amatorską puszką nie mam takich możliwości, więc trzeba sobie radzić
O to juz mamy definiceje:
amatorskie body: ma tematyczne programy, brak custom
semi pro: ma i to, i to
pro: ma tylko custom
super pro: nie ma pokretla zmiany trybow.
O to juz mamy definiceje:
amatorskie body: ma tematyczne programy, brak custom
semi pro: ma i to, i to
pro: ma tylko custom
super pro: nie ma pokretla zmiany trybow.
A superhiperpro ma wyłacznie tryby zębate. Do przesuwu taśmy perforowanej z kapsułki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9