Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ale ludzie uprzedzają sie do firm. Ja zetknąłem się kilka razy w życiu z firmą Sony, przy różnych okazjach. Człowiek daje się nabierać na reklamowy szum i dobrą opinię o marce. Jednak w moim przypadku, każde takie zetknięcie okazało się nieszczęśliwe w skutkach! I wtedy powiedziałem sobie, że już nigdy więcej, tak na wszelki wypadek! Przypadek, pech powiecie? Być może... Ale ja już z firmą Sony wolę nie mieć nic do czynienia!
[ Dodano: Pią 06 Cze, 2008 15:22 ]
Dlatego, kiedy kupowałem aparat brałem pod uwagę tylko C i N!
Akurat w Polsce Sony podobno ma jeden z większych udziałów rynku DSLR, w porównaniu z innymi krajami. Polacy kochają Sony
Jeśli A900 wyjdzie wczesną jesienią to na naszym podwórku Sony zajmie 2 miejsce.
2009 będzie należał do Sony.
2010 lider sprzedaży na całym świecie.
Obawiam się jedynie całkowitego wykoszenia konkurencji przez Sony, o ile wejście Sony na rynek sprawiło, że Canon przestał w swoich aparatach jedynie zmieniać umiejscowienie pokręteł w nowszych modelach i wymusił ulepszenia to nie wydaje mi się, że Canon będzie potrafił gonić konkurencję, no chyba że przetasują całą politykę firmy, ale zajmie to lata.
W Nikonie się obudzili znacznie wcześniej i firma potrafiła odpowiedzieć na ofensywę Sony, jednocześnie zabierając Canonowi lidera, tyle że Sony pokazało dopiero małą armatkę w postaci entry level, a co będzie jak na plac boju wyjadą prawdziwe czołgi ze znaczkiem alfa i lufami ze znaczkiem Zeiss?
Trochę żal, że będzie jeden system na rynku, no nie?
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
DO KaleSony
He he ale sie ubawiłem , ty nie robisz dla marketingu ....jesteś bardziej taką wróżką..... a powiedz mi jak tak wszystko przewidujesz: kiedy SONY przestanie pakować plastik w mocowanie bagnetu w body od modelu A400 czy od modelu A450 a może dopiero A500, bo jak od A550, to by było szkoda. Odnosząc się do częstotliwosci wychodzenia na rynek modeli A300 i A350 (nie liczę limitowanych szampańskich wersji plastiku made by SONY) nie proszę cię o jakieś szczególne wróżby, tylko tak pytam co wiesz na półtorej roku z góry...?
----------------------------------
pozdrawiam wszystkich w kalesonach, nawet tych u których gumka jest za ciasna
oWłOSiony pępek team !!!
No pewnie Kalesony ,a w 2012 roku to będzie koniec świata Tego nie przewidziałeś ?
Polski rządz np. przewidział i przygotowania do euro sobie odpuścili
Może Canon powinien postąpić podobnie bo jak to już takie oczywiste jest i jasne jak słońce to lepiej od razu po wyjściu ALF ogłosić upadłość i wycofać cały sprzęt ze sprzedaży.
Jest Toyota i jest Lexus. Nie ja to wymyśliłem. Czasami nazwa jest potęgą.
Tyle, że Sony nie sprzedaje w foto żadnego luksusu a zwykły towar dla normalnego szaraczka. A ludziom się Sony jednak dobrze kojarzy - Minolta się komu kojarzyła? Marka to potęga
Nie lubę Sony, ale oni marketing robia nachalnie i racjonalnie. Niezaleznie od Twoich rad i animozji (jak widze mających tez podłoze mocno emocjonalne) oni będa sprzedawac w entry levelu duzo więcej niz Minolta
A co może Minolta źle się kojarzyła. Wcale nie skoro sprzedawała sporo analogowych luster.
Sony się kojarzy, bo istnieje w innych branżach, ale komuś choć trochę zna się na rzeczy i 5 lat tamu dało się aparat sony i minolty i powiedziało wybieraj, myślę, że odpowiedź byłaby szybka i na 100% ukierunkowana w stronę minolty; nie wiem gdzieś na jakimś blogu foto uczestniczyłem w wątku o wykupieniu minolty przez sony ... większość tych ludzi (użytkowników minolty) była sceptycznie nastawiona do tej fuzji. Nie chce demonizować, że Sony jest złe, po prostu wszyscy Ci co kupują ten sprzęt muszą się liczyć że nie kupują Hasselblad'a, a entry level SLR któremu jeszcze brakuje do czołówki - a nie chodzić i pierniczyć że 14mpix, że stabilizacja, że śmo że owo...
Sony się kojarzy, bo istnieje w innych branżach, ale komuś choć trochę zna się na rzeczy i 5 lat tamu dało się aparat sony i minolty i powiedziało wybieraj, myślę, że odpowiedź byłaby szybka i na 100% ukierunkowana w stronę minolty
Niewątpliwie
igorax napisał/a:
; nie wiem gdzieś na jakimś blogu foto uczestniczyłem w wątku o wykupieniu minolty przez sony ... większość tych ludzi (użytkowników minolty) była sceptycznie nastawiona do tej fuzji.
Ba, jako uzytkownik Minolty z czasów przedcyfrowych musże zgodzić się z Tobą w całej rozciągłości. Polityka marketingowa Sony mnie drażni. Ale ich puszki nie są tak złe jak wielu tu próbuje imputować
[ Dodano: Pon 09 Cze, 2008 09:56 ]
Pstrykacz napisał/a:
A co może Minolta źle się kojarzyła. Wcale nie skoro sprzedawała sporo analogowych luster.
Nie. Tyle, że Minolta mało komu kto zaczynał z fotografią się w ogóle kojarzyła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11