Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 Digital Photo Professional (DPP) - aktualizacja
Witam,
posiadam oryginalny DPP zainstalowany z płyty otrzymanej razem z zakupioną lustrzanką Canona. Ostatnio przeczytałem, że Canon wypuścił w 2012 r. dobrą aktualizację tego programu. Nie potrafię niestety znaleźć nigdzie tej aktualizacji na stronach Canona. Czy mógłby ktoś pomóc, gdzie można tą aktualizację znaleźć? Dzięki
Ale faktem jest, że strona Canona jest dla mnie wzorem „jak się nie powinno tego robić”.
Cześć komor
Nie wiem dlaczego tak sądzisz jak sądzisz. Trzema klikami dochodzisz do kompletnego wykazu aparatów, a dalej już pestka. Dla mnie wszystko jest logicznie poukładane i przejrzyste. W starych stronach Canona było gorzej, ale widać wzięli lekcję.
pozdro
W starych stronach Canona było gorzej, ale widać wzięli lekcję.
Hej Bogdan. Fakt, jest postęp. Muszę to przyznać. Nawet po wpisaniu do szukajki przykładowo frazy „580EX II” wyskakują na pierwszym miejscu linki do danych technicznych i porównań ze starszym modelem, a nie bezwartościowe z punktu widzenia klienta linki do press-release czy innych nie-podstawowych informacji. A tak wcześniej było.
W starych stronach Canona było gorzej, ale widać wzięli lekcję.
Hej Bogdan. Fakt, jest postęp. Muszę to przyznać. Nawet po wpisaniu do szukajki przykładowo frazy „580EX II” wyskakują na pierwszym miejscu linki do danych technicznych i porównań ze starszym modelem, a nie bezwartościowe z punktu widzenia klienta linki do press-release czy innych nie-podstawowych informacji. A tak wcześniej było.
Przepraszam ale to brednia. Zapoznaj sie z tematem cookies.
Jak nie wierzysz to zrob eksperyment.
Przez 2 dni szukaj intensywnie w googlach powiedzmy wiadomosci o mikroskopach albo jablkach. 3 dnia wpisz cos w youtube i zobacz na polecane fimy znajdziesz cos z jablkami albo mikroskopem. Tak dziala google. Zapamietuje co cie interesowalo i sugeruje w wynikach wyszukiwania podobne tematy (adsense tak dziala)
Sory za chaos w wypowiedzi ale godzina juz moja
lvl3ha, nie piszę o wyszukiwaniu w Google, tylko o wyszukiwarce na stronie Canona.
Przepraszam w takim razie za wypowiedz. Ale ide za cionem
Cytat:
Chcesz wiedzieć dokładnie, kto cię śledzi, gdy czytasz te słowa? Proszę bardzo.
W tym momencie, jesteś na stronie Infotuby. Nawet jeśli będzie to twoja pierwsza oglądana dziś strona, Infotuba przesłała informację przynajmniej czterem podmiotom: adocean.pl , gemius.pl, cafenews.pl oraz stat24.com.
Te firmy właśnie dowiedziały się czegoś o tobie. Załóżmy, że teraz wstukasz „onet.pl”, żeby zobaczyć, co się dzieje na świecie. Ten fakt zarejestrują tradedoubler.com, doubleclick.net , atdmt.com i gemius.pl – ta ostatnia strona przed chwilą zanotowała twoją obecność także na Infotubie i już wie, że bezpośrednio po wizycie u nas udajesz się tam. Załóżmy, że klikasz na główny artykuł na stronie – oprócz firm wymienionych przed chwilą dowie się o tym google.com i addthis.com, a dodatkowo jeszcze hitslink.com i hosting.pl. Powiedzmy, że nie znajdziesz na Onecie innych ważnych wiadomości i postanowisz sprawdzić pocztę Gmail. Do grona śledzących dołącza youtube.com . W jednym z e-maili otrzymasz link do artykułu na stronie gazeta.pl. Klikniesz. O tym kroku dowiedzą się śledzące cię już doubleclick.net, tradedoubler.com i gemius.pl, a dodatkowo adview.pl i facebook.com . Kliknięcie na newsa zliczą i zapamiętają google.com i adkontekst.pl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9