Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Foto Iso Grifo jest bezkonkurencyjne (o ile tu Photoshopa nie było zbyt dużo). Ale liczy się chyba efekt i zrealizowanie koncepcji, zatem duży plus tak czy owak.
Co do Twojej sesji - bardzo fajna. Przydałoby się troszkę mniej globalnych filtrów, ponieważ mocno zniekształciły skóre osoby fotografowanej. Bardzo podoba mi sie fakt, że zmniejszyłes rozpiętość tonalną zdjęcia. Świetna sprawa, że wysokie tony są nieco przytłumione, a cienie wyciągnięte. Kadry - kwestia gustu - mnie podobają się bardzo. Proponowałbym naprawdę ostro pojechać z ostrością. Dostaniesz artefakty, ale jeżeli zrobisz to punktowo to efekt na metalu będzie piorunujący.
Nie tyle awersja, co opinia znajomej, która własnie robiła te zdjęcia - zawsze lekko prześmiewczo traktowała zdjęcia mocno przerabiane w Photoshopie, nadrabiające w ten sposób nieumiejętność używania aparatu fotograficznego. Uznałem, że większość fotografów ma podobne zdanie
Frazier, fotograf nie bedzie mial problemow z ustawieniem korekty ekspozycji w korpusie jesli w danej sytuacji zdjecia wykonywane wg wskazan swiatlomierza beda przeswietlone/niedoswietlone. poza tym mocna przerobka w photoshopie to zupelnie co innego niz korekta i obrobka w wolarce do RAW. to to samo co niegdys wywolywanie negatywu. czy jakikolwiek fotograf naigrywalby sie z tych, ktorzy sami wywoluja swoje zdjecia, samemu oddajac swoje klisze do labu by mu wywolali z automatu?
aa czekaj... widzisz jak mi sie watki poplataly, w jakims innym ktos narzekal ze korpus zdjecia przeswietla stad ten moj wywod o korekcie ekspozycji. nie wiem skad mi sie wzielo ze to ten sam watek. trzeba bedzie dzis dla odmiany wczesnie pojsc spac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10