Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Pon 04 Lis, 2013 Nikon Warszawa nonszalancja mało powiedzane
Miałem przyjemność odbyć kolejną miła rozmowę z Panią Małgorzatą Klemik.. Jeśli nie przekręca nazwiska. W pierwszej miło mnie poinformowała, że częste dzwonienie i dowiadywanie się o stan naprawy (*aparat wysłany ze szkłami 24.10) może nie przyspieszyć realizacji.. Body na gwarancji 2letniej. Z problemem AF.. mimo późniejszej produkcji. Na początku fotografowałem jedynie motocykle w ruchu więc nie zważałem na nie trafione klatki. Używając pożyczonego 70-200.
Zakupiłem 24-70 2.8 drogie szkło systemowe. Aparat walił jak ślepy po drzewach zamiast w modelkę.. Kupilem je tylko dlatego ze Sigma w salonie tez miala problemy.. kazda sztuka.. Juz wiem dlaczego...Body.. Podczas sesji na schodach podrapałem obudowe. Ok bywa.. Jak się człowieka czołga z aparatem Serwis wycenił czyszczenie matryc napisał regulacja AF poza standardem.. Pani nie wie co to znaczy bo serwis dopiero będzie naprawiał i nie wie kiedy... to zrobią.. Za to wie, że body było uderzone i na pewno AF od tego nie działa. Po pytaniu czy jest serwisantem i czy widziała sprzęt, stwierdziła że nie. No ale wie już jaka jest przyczyzna awarii.. Szkło skalibrowali bo nie trzymało wzorca fabrycznego.. nie bardzo rozumiem za co płace 6000zł.. Może niech obiektywy sprzedają przez serwis.. Generalnie strasznie nonszalanckie podejście zarówno w formie jak i tonie rozmowy.. Graniczące z drwiną z klienta. Mam legitymację prasową i sprzęt jest mi niezbędny do pracy.. Może Nikon PL nie rozumie, że D7000 często się używa do zdjęć z zoomem ..Ale ich zapewnienia o współpracy z klientem są nieodczuwalne. Statusu naprawy obiektywu nie aktualizowali nawet. Zobaczymy jak się sprawa rozwinie..
Pozostaje mi przytoczyć opinię kolegi którego aparat Nikona na gwarancji zaczął mu robić 3/4 zdjęcia w czerni.. Serwis stwierdził, że aparat jest OK.. Po jego interwencji naprawili... Łapy opadają..
Serwisy ! Mam wrażenie że serwisanci i reszta obsługi zachowują się jak by:
1. za mało zarabiali
2. pracowali przez to robiąc łaskę
3. nie zawsze wiedzieli co trzeba zrobić (fachowość?)
4. praca dla renomowanej marki upoważniała ich do traktowania reszty świata z góry
Pewnie można by długo ciągnąć tę listę , zaznanczając że nie tylko o ten jeden serwis chodzi. I nie tylko fotograficzny.
Myślę że najczęstszą przyczyną jest brak lub słaby nadzór właścicielski (albo niekompetencja właściciela).
Życzę koledze by szybko odzyskał swój nabytek w stanie sprawnym.
No zaczynam się już trząść bo mam duża sesje 15tego listopada opłacona przez klientów.. Co do serwisów to fakt tak jest.. Mi jak naprawili trzeszczące zawieszenie w nowym aucie to zaczęło skrzypieć... musiałem się wyklucić o ponowne przyjęcie do serwisu.. powiedzieli ze coś mi lata w bagażniku.. problem mam nadal.. Skoda Sunny Poznań.. Thumbs Up.
Andrzej.M. [Usunięty]
Wysłany: Pon 04 Lis, 2013
Werwik napisał/a:
mam duża sesje 15tego listopada
To zrób drugim korpusem i po sprawie.
Werwik napisał/a:
jak naprawili trzeszczące zawieszenie w nowym aucie to zaczęło skrzypieć...
Andrzej nie mam drugiego korpusu Na wiosnę planuje FF ale nie wiem czy Nikona.. Wysłałem im po zauważenie problemu przy nowym szkle.. Uznając ze 3 tygodnie to aż nad to.. Od biedy korpus pożyczę ale nie to jest sednem problemu Chce mieć swój sprawny..
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Pon 04 Lis, 2013
AndrzejM.Makuch napisał/a:
Serwisy ! Mam wrażenie że serwisanci i reszta obsługi zachowują się jak by:
1. za mało zarabiali
2. pracowali przez to robiąc łaskę
3. nie zawsze wiedzieli co trzeba zrobić (fachowość?)
4. praca dla renomowanej marki upoważniała ich do traktowania reszty świata z góry
Pewnie dlatego, że mało zarabiają, przez co swoją pracę mają głęboko w mniemaniu. Do pracy zatrudniają leszczy, którzy dopiero po wysłaniu CV odpalili Wikipedię pod hasłem Nikon a renoma tej marki nic dla nich nie znaczy.
Po 13 dniach dostałem sprzęt skalibrowany jest lepiej, ale nadal potrafi spudłować Czym dalej od obiektu tym gorzej generalnie. Na obu szkłach. Wychodzi na to że trzeba być mega ekspertem przy zakupie i użytkowaniu Nikona..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9