Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
UWAGA NA FOTOJOKER ->GALERIA KRAKOWSKA
Autor Wiadomość
Mazzi 
Początkujący



Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2011   

Cytat:
Nie lubie odpowiadać w ten sposób, bo to się zawsze wcześniej czy później przeradza w pyskówkę


Też wolę rozmowy na poziomie ale przyznasz, że sam zacząłeś mnie podpuszczać irytującym tekstem o tym jaki to jestem fajny :wink:

Cytat:
Skąd wiesz jaka jest polityka firmy, skoro jak sam napisałeś nie jesteś sprzedawcą?


Nie chcę się chwalić - nie po to jest to forum natomiast zapraszam do miasta w którym mieszkasz a zapewniam, że będziesz mile zaskoczony mimo wieku który tak bardzo Cię dotyka :wink:

Cytat:
I wierz mi, że to nie wygląd świadczy o jakości obsługi. Ale sam przyznasz, ze inaczej będziesz rozmawiał z osobą biegłą w danej dziedzinie, a inaczej z laikiem. Bo jak nie dostosujesz języka to pierwszy Cię wyśmieje, za to,z e wciskasz mu banały, a drugi nie zrozumie ani słowa. Zasobność porfela nie ma tu nic do rzeczy.


Oczywiście! Ale mówisz to, co przed chwilką napisałem - indywidualne podejście do klienta. Swoją drogą - zasobność portfela uważam, że ma dużo do rzeczy. Zobacz w jakim dziale piszemy - promocje! Dlaczego? Ponieważ nikt nie wygrał w totka do cholerki jasnej :wink:

Cytat:
A handlowałem już przeróżnymi rzeczami i pewnie to nie jest moja ostatnia branża, a raczej chwilowy przystanek. Lubię tę pracę. Lubię być subiektem.


No widzisz... A ja tylko w jednej branży - zarówno u kogoś jak i na swojej działalności :wink: Fajnie, że potrafisz się tak przerzucić z branży na branże - tutaj też mógłbym być
ciut wredny i "pocisnąć po bandzie" ale po co...

Cytat:
Przykro mi, ze odebrałeś tamten post jako atak personalny. Chciałem jedynie wykazać błędność Twojego rozumowania.


Spoko, wybaczam :mrgreen: A tak poważnie - różnice naszych poglądów mogą dotyczyć branży czy Klientów jakich obsługujemy, wpływ może mieć region i milion innych czynników. Jeśli poczułeś się w jakikolwiek sposób urażony to przepraszam.


EDIT - mozer, uogólniłem ale dla ścisłości - Canon wychodzi również taniej. Co prawda różnica kilka procent biorąc pod uwagę wysoki kurs i niewarte to ściągania sprzętu zza wielkiej kałuży ale jednak :wink:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






mozer 
Temu Panu już podziękujemy
bo Pentax



Pomógł: 86 razy
Posty: 8591
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2011   

To tak dla ścisłości: ;)

Amazon.com: $1,109.00 == 3700 PLN
W PL: ok. 3350 PLN

:)
 
 
Mazzi 
Początkujący



Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2011   

mozer napisał/a:
To tak dla ścisłości: ;)

Amazon.com: $1,109.00 == 3700 PLN
W PL: ok. 3350 PLN

:)


Kolego... Canon podaje, że cena tego obiektywu w detalu to 4 051,44 zł brutto! To, że widzisz go za 3350 zł na jakiejś aukcji to to o co się "wykłócałem" z kolegą wyżej! :wink:

Na ebay'u (na szybko - nie spoglądałem na najniższe ceny) cena tego obiektywu to 962 dolary co daje nam 3200 zł - taniej? :wink:

Detal to 4051 zł!

EDIT - o obiektywach Sigma nie wspomne - u nas 1999, za wodą 1500 :mrgreen:
 
 
mozer 
Temu Panu już podziękujemy
bo Pentax



Pomógł: 86 razy
Posty: 8591
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2011   

Mazzi, patrzyłem na ceny w normalnych sklepach w PL - najniższa to 3300.
Ta aukcja na ebay to jakaś niewiadomo skąd. Porównujmy sklepy.
Normalnie w USA jest taniej, ale teraz dolar stoi wysoko. No ale mniejsza z tym - nei ma o co kruszyć kopii :)
 
 
jannik 
Rozmowny


Pomógł: 1 raz
Posty: 281
Wysłany: Czw 13 Paź, 2011   

jotes napisał/a:
... Jeśli nie znam odpowiedzi odpowiadam, ze nie wiem, ze nie chcę wprowadzać w błąd, ale że mogę sprawdzić. I umawiam się z klientem, że oddzwonię. I już...

I to jest dobra i fachowa postaw sprzedawcy.
Faktem jednak jest, że w Krakowie i w Galerii Krak i w M1 obsługa w FJ nie jest najwyższych lotów i ja jako copewienczas klient (czyli ani stały ani zupełnie obcy) nie czuję się tam zbyt dobrze. Czasem (jak pan lub pani mają dobry dzień) to nawet można uzyskać jako tako nie opryskliwe odpowiedzi, ale czasem.. uf.. wolę nie komentować.
No, ale taki to już urok Krakowa, miasta słynącego z życzliwości sprzedawców i nie tylko sprzedawców.. :)

Natomiast zadziwia mnie postawa pozostałych kolegów forumowiczów, którzy oburzają się na słuszne skądinąd oburzenie Bosso. Przecież powinno być, że "klient nasz pan" i za przeproszeniem co mnie obchodzi ile zarabia sprzedawca!!! Skoro się podjął takiej pracy za taką jałmużnę, to jednak powinien wywiązywać się ze swoich, za przeproszeniem, zasranych obowiązków. Ja też nie dostaję kokosów za swoją ciężką pracę :( i co? To znaczy, że mam olewać swoje obowiązki? Taka postawa jest jednym z przejawów syndromu homosovieticus (czy się robi czy się leży .. itp). Ale z taką bierną postawą spotykam się b. często, niestety w naszym kraju póki co większość uważa, że "po co marudzić, lepiej zróbmy kilka fajnych fotek i cieszmy się tym, co mamy"... oj .. smutne to.
Ale to już zupełnie inna dyskusja i nie koniecznie prowadząca do konstruktywnych konkluzji :(

Bosso, nie przejmuj się konformistami!
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Czw 13 Paź, 2011   

jannik napisał/a:
powinno być, że "klient nasz pan"

Tak, szczególnie jeśli "pan" jest zwykłym chamem.
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Czw 13 Paź, 2011   

jannik, ale czemu piszesz, że podejmuje za jałmużnę i że i tak klient nasz pan?
Nie ma takiej możliwości, im więcej klientów przychodzi do sklepu, tym więcej zarabia sklep, ale nie pracownicy, a często bywa tak, że duża ilość klientów przychodzi dla miłej i fachowej obsługi. Uznaj złe humory sprzedawców, których nic już nie może więcej zmotywować, jako strajk wobec wpływu na konto dnia 10-ego każdego miesiąca, kiedy to patrzysz na klienta który zadaje głupie pytania jednocześnie zastanawiając się od kogo jeszcze możesz pożyczyć pieniądze aby przeżyć.

I proszę, nie wyjeżdżaj mi z tekstem, że mi się należy, bo nie znasz realiów.
Prosty przykład. Dział IT. Za instalację systemu Windows (który instaluje się wręcz automatycznie) masz brać od klientów 99 zł brutto. Oczywiście masz plan, że przynajmniej 30% sprzedanych laptopów ma mieć wykonaną instalację, nie wyrobisz planów, leci Ci po premii.
A teraz wylicz sobie prostą sprawę:
sprzedajesz mniej więcej 30-40 laptopów na miesiąc, czyli około 12-15 instalacji po 99 zł musisz wykonać. Inaczej po premii. Analizując, zarabiasz średnio 1200-1500 zł dla firmy, gdzie nie ma żadnych kosztów oprócz prądu który idzie do lapka i kosztów stałych za wynajęcie powierzchni na sklep itp.
Wciąż ukazuję, że jest to 1200-1500 zł, a pracownik z tego wiesz ile ma? 30-40 zł premii o ile wyrobi inne czynniki.

Czyli czy mi się k*&^% należy? czy też po prostu się każdy czuję oszukany pracując w takiej firmie. Niestety... większość która tram trafia, ma w planach że popracuje tam tylko kilka miesięcy, max 2-3. W rzeczywistości jest trochę inaczej i zaczynasz szukać pracy, będąc wykształconą i inteligentną osobą z dosyć bogatym doświadczeniem w branży np. IT i okazuje się że bezproblemowo to dostaniesz pracę na taśmie serwisowej za 1200 zł. Tyle że dojazdy zabierają Ci 1/3 tego co zarobisz.

Więc proszę przestań obrażać pracowników, że to jakieś darmozjady, którym się należy, bo nie znasz długiej listy obowiązków którą mają każdego dnia (i często są to rzeczy tylko wymyślane przez kierowników, żebyś czasami nie miał chwili czasu aby stanąć w miejscu i po prostu dać odpocząć choćby myślom) a dodatkowo co chwila mają też kontrolę z obsługi klientów. I uwierz mi że w arkuszu którym sprawdzają pracownika ilość punktów za uprzejmość to tylko 2 na 100. Reszta to formułki którymi musisz nęcić klienta na dany towar (DANY towar, a nie ten co chce klient).
Oczywiście jak o czymś zapomnisz (formułek jest ponad 30 do zapamiętania, a oczywiście ich mówienie ma Ci przychodzić z łatwością i nie może zostać zauważona że manipulujesz klientem) to w plecy po premii. A nie daj boże klient przyszedł tylko przyszedł się rozejrzeć, a nie kupić, a Ty nie dasz mu towaru i nie wyślesz na "korzystne raty". Przecież w ten sposób możesz działać na niekorzyść firmy, bo są wejścia do sklepu (licznik bije) a paragonów nie ma!

Ehh nikomu nie życzę trafiać do takiej sieciówki, gdzie pracownik traktowany jest jako tania siła robocza, a mobbing jest na porządku dziennym (np. ostatnia godzina pracy, a kierownik każe wysprzątać cały bałagan w szafce, do której każdy pracownik po prostu wszystko wrzuca, zasłaniając się tekstem "Słuchaj! To nie ja od Ciebie wymagam, żebyś posprzątał tą ogólną szafkę, ale firma od Ciebie wymaga, ja tylko przekazuje informacje")

Dodatkowo dochodzi jeszcze fakt łamania praw pracowników, a jak wypomnisz, że jest to niezgodne z przepisami, to każą Ci wziąć prawnika i pisać do "centrali", bo oni przecież tego wszystkiego nie wymyślają, a kontrolę wiadomo jakie są, wpadają za tygodniowym zapowiedzeniem że wpadną.
 
 
jannik 
Rozmowny


Pomógł: 1 raz
Posty: 281
Wysłany: Czw 13 Paź, 2011   

Edum
Źle mnie zrozumiałem, albo źle się wyraziłem, sory, nie bierz do siebie
Wiem że jest mobbing, że nie uczciwi pracodawcy itp itd
Ale komuś widocznie na rękę jest by "rozżalony i niezadowolony" klient kłócił się z "wkur.. nym" sprzedawcą...
Dlaczego dążąc do "cywilizowanej i nowoczesnej" Europy wciąż jesteśmy np. w kwestii obsługi klienta na poziomie Ukrainy, Rosji lub jeszcze gorzej?
Czy jesteśmy aż tak durni, czy może po prostu ktoś nam tu wodę z mózgu robi... np. gadkami o miłości i nieustającym postępie gospodarczym... :(

Chciałem tylko powiedzieć, że Jotes dobrze wybrnął z sytuacji i zaproponował niezłe rozwiązanie, które na pewno i jego ochroni przed napastliwym klientem i da klientowi to, czego chciał, w efekcie czego przestanie "napastować" sprzedawcę :)
W mojej pracy też jestem "narażony" na częsty kontakt z niezadowolonymi klientami i muszę jakoś ich "udobruchiwać" :)
Jeśli ustaną kłótnie na tym poziomie, to może wreszcie ludzie zaczną zwracać uwagę na tych, którzy faktycznie są odpowiedzialni za to, że przeciętny obywatel wchodzi i wychodzi do i ze sklepu wkurzony.. bo nie stać go na większość z tych rzeczy, który mu są potrzebne lub które by sobie chętnie zakupił.

pzodro
 
 
siosio 
Maniak


Pomógł: 14 razy
Posty: 858
Wysłany: Pią 30 Gru, 2011   

A jaka jest szczelność tych uszczelnień w Nikonie d7000 :razz: ?
 
 
bogdanek 
Rozmowny


Pomógł: 1 raz
Posty: 247
Wysłany: Czw 14 Lis, 2013   

Fotojoker w galerii krakowskiej , a raczej obsługa jest jak najbardziej w porządku, ale miałem fajne zdarzenie z Panią w Fotojokerze na ul. Zakopiańskiej .
Na pytanie , kiedy będzie Nikon d7000 , od razu wypaliła , że nie wie bo płynie statkiem .Nie byłem zły tylko tak fajnie rozbawiony.Każdy może mieć zły dzień.
 
 
Andrzej.M.
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Lis, 2013   

Na temat pracy w Krakowie - trzeba powiedzieć jedno - pracownicy mają "pod górkę" z powodu rozbestwienia pracodawców. Wynika to z charakteru miasta - a raczej naszpikowania go uczelniami i tanią siłą roboczą - studentami różnych kierunków i uczelni - zjeżdżających tabunami do miasta skąd się da. każdy chce dorobić , a student kosztuj pracodawcę połowę z tego co normalny pracownik. Stąd kawiarnie i sklepy obsługiwane są głównie przez nich , mają spora rotację itp. Co oczywiście rzutuje na jakość obsługi. Jeśli dodać do tego niezbyt zasobne portfele samych studentów i"tubylców" (nauka nie jest najbardziej gratyfikowana), to mamy wysokie ceny(turysta kupi?, a przedsiębiorca musi się odkuć) i niski poziom obsługi. Przedsiębiorców rozumiejących że trzeba inaczej - jeszcze jest za mało.
 
 
bogdanek 
Rozmowny


Pomógł: 1 raz
Posty: 247
Wysłany: Pon 10 Lut, 2014   

AndrzejM.Makuch, moja żona pracuje w rynku i jest dokładnie tak jak mówisz .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10