Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
kupiłem żonie swego czasu(ok 3 lat temu) minoxa jw, ze względu na jego poręczność braliśmy go często doraźnie na spacery i wycieczki. Przyznaję się, ostatnie kilka m-cy mniej go szanowaliśmy(jeździł luzem w bagażniku etc). nie zauważyłem kiedy upadł ale ostatnio odkryłem , że brzeg lornetki od strony jednego obiektywu jest wgięty o ok 2-3 mm, wydaje mi się, że spadła ostrość na brzegach pola widzenia, wg żony obraz jest bardziej rozmyty przy patrzeniu przez okular po nieuszkodzonej stronie. Daje się patrzeć bez bólu głowy i ustawić ostrość w centrum z jakością jak kiedyś ale mam wątpliwości czy i na ile doszło do uszkodzenia optyki.
Co robić:
a)wysłać do serwisu(ewidentne uszkodzenie mechaniczne- bez gwarancji),
b) znaleźć optyka w Łodzi, który sobie poradzi z problemem(poproszę o ew. namiary)
c) dać sobie spokój i odkładać powoli na nowy sprzęt( daje się używać, głowa nie boli, żona dostanie mojego nikona Action - bedzie narzekać, że ciężki i wypominać ale trudno).
Chińszczyzny za tysiaka się raczej nie naprawia. Myślę, że producent tego nawet nie serwisuje, tylko w ramach gwarancji wymienia na nową sztukę. No bo jeśli w Polsce kosztuje toto tysiaka, a w USA poniżej 200 USD, to koszt wyprodukowania tej lornetki nie przekracza 100 USD. Robocizna serwisu i części przy naprawie wyszłyby pewnie drożej.
Może być też tak, że ta lornetka jest nierozkręcalna. To znaczy, żeby się do niej dobrać, trzeba ją rozwalić, a na pewno będzie po azocie w środku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10