Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
zynthyp, przecież zdjęcia z Canona mają proporcje boków 3:2, natomiast Twój telewizor ma proporcje 16:9 - czarne pasy muszą być, jeśli wyświetlać chcesz pełny kadr. Co do nagrywania filmu to przestawienie powiększenia w telewizorze powinno pomóc.
Problem jest w tym że na TV w HDMI nie mam opcji takiego powiększenia. Ale przy nagrywaniu czy tez live view proporcje też są 3:2 ? Nie powinny być 16:9 ? Jeśli jestem w live View i nagrywam to proporcje przy nagrywaniu są 16:9 bo nagrywam w full hd to więc dlaczego na tv przy nagrywaniu wygląda to jak wygląda, a przy odtwarzaniu jest ok.
Nie bardzo rozumiem w czym masz problem. Matryca podczas nagrywania działa cała i nie można wyłączyć jej kawałka by dopasować do formatu panoramicznego. Szare pasy to nic innego jak dane pomocnicze - softwarowe zaznaczenie zakresu planu filmowego, które mają pomóc ci w lepszym jego wyborze. Zauważ, że podczas filmowania, masz możliwość niezależnego wykonania zdjęć w pełnej jakości (o ile ustawiona szybkość migawki nie wejdzie w kolizję z nagraniem), a to zostanie utrwalone właśnie w formacie 3:2.
Wojmistrz, raczej chodziło o zdjęcie ostatnie, na którym masz czarne pasy dookoła - akurat tak nie powinno być. Poprawne jest wyświetlanie jak na zdjęciu nr 1. Inna sprawa, że to sam aparat może ograniczać wyświetlaną rozdzielczość podczas nagrywania (np. ze względu na zbyt słaby procesor).
W aparacie jest ustawione na Full HD (25 klatek) i mimo to przy podglądzie live i nagrywaniu są czarne pasy na ekranie TV. Odtwarzanie nagranego filmu na TV nie ma pasów.
Tylko ja ciągle nie mogę dopatrzyć się w tym nieprawidłowości. Aparat nie posiada dodatkowej karty graficznej. Przecież za każdym razem, to co wyświetla podczas filmowania, to obraz wygenerowany przez procesor DIGIC IV. Po pierwsze jest redukowany do 1 040 000px, a potem ewentualnie nieco interpolowany jak w livewiev. To nie jest osobny układ dla HDMI, tylko ten sam, który generuje obraz dla wbudowanego wyświetlacza LCD, oraz zajmuje się kompresowaniem obrazu, dźwięku i zapisem tego w kontenerze. Oczywiście zajmuje się wszystkim innym jak choćby obsługą AF. Nieco inaczej oczywiście jest, kiedy obraz jest odtwarzany, bo w tym czasie procesor nie koduje danych z matrycy i może płynnie wyświetlać dekompresowaną ścieżkę video/audio.
Pamiętaj, że to jest 550D, a nie choćby 7D gdzie aparat jest oparty na tym samym procesorze, ale fizycznie 2 sztukach.
Tylko ja ciągle nie mogę dopatrzyć się w tym nieprawidłowości. Aparat nie posiada dodatkowej karty graficznej. Przecież za każdym razem, to co wyświetla podczas filmowania, to obraz wygenerowany przez procesor DIGIC IV. Po pierwsze jest redukowany do 1 040 000px, a potem ewentualnie nieco interpolowany jak w liveview. To nie jest osobny układ dla HDMI, tylko ten sam, który generuje obraz dla wbudowanego wyświetlacza LCD, oraz zajmuje się kompresowaniem obrazu, dźwięku i zapisem tego w kontenerze. Oczywiście zajmuje się wszystkim innym jak choćby obsługą AF. Nieco inaczej oczywiście jest, kiedy obraz jest odtwarzany, bo w tym czasie procesor nie koduje danych z matrycy i może płynnie wyświetlać dekompresowaną ścieżkę video/audio.
Pamiętaj, że to jest 550D, a nie choćby 7D gdzie aparat jest oparty na tym samym procesorze, ale fizycznie 2 sztukach.
No właśnie myślałem że po prostu 550D ma 1 procesor i nie wyrobił by nad mieleniem przez procesor obrazu i tym samym nagrywaniem go. Zastanawia mnie Tylko czy np tak jak wspomniałeś 7D przy podłączeniu pod hdmi ma pełny ekran czy też takie pasy mimo że ma 2x procki. Ale jak widać na tym filmiku jest to samo co do live view pasy lewa i prawa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11