Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
robertrobert1, robi się to oprogramowaniem, ale każde ujęcie osobno. Zakładając, że dziś w czasach dynamicznego kina akcji ujęcia pojawiające się w filmie często są krótsze od dwóch sekund, to jest praktycznie jak klatka po klatce Takie sceny często robione są w wirtualnych studiach, a zamazywanie lub dodanie elementów jest generowane o znaczniki, korzystając z obliczeń wektorowych w grafice 3D (poszukaj sobie informacji o CGI VFX) lub rastrowej do czego amatorsko wystarczy nawet Adobe After Effects. Zobacz sobie tak od połowy ten filmik: https://vimeo.com/24530029
To, że komputerowo to ja wiem Tylko chodziło mi o metodę, bo klatka po klatce, to męcząca sprawa Ale masz rację z tymi ujęciami, chociaż w tym filmie to scena jedna nawet 10 minut trwa, albo i więcej. To ja współczuję temu grafikowi, który to robił
Tak normalnie, 2 sekundowe ujęcie nie jest kręcone w 2 sekundy. Często ma nawet kilkadziesiąt sekund, potem czyści i obrabia się w nim mniejszy fragment, a dopiero z tego jest wycinane ujęcie 2s do filmu. Metody są różne, jak i oprogramowanie, dlatego za takie umiejętności bierze się odpowiednią kasę.
Jeśli masz ochotę to napisz do Prime Focus World albo Framestore, może ci zdradzą jak pracować z technologią View-D i podzielą się softem . Do wglądu masz: https://www.youtube.com/watch?v=rCm3FYp4hdI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10