Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Lucas1981r
NX500 jest świetny, zobaczymy jak w praktyce, niestety brak wizjera i problemy z dostępem do obiektywów.
Wojmistrz
Nie bardzo rozumiem. Piszesz; Nikony nie do filmowania,Canon tylko 70d, stosować manualne szkła.
Pytanie czy przy filmowaniu np. wyścigów nadąży się z AF manualnym i w takim razie wszystko jedno czy będzie to Nikon czy Canon ?
jacekjacek, 70D ma możliwość włączenia stałego AF podczas filmowania, pozostałe nie posiadają takiej możliwości.
Przy filmowaniu lustrzankami, szczególnie Canonami, dobrze jest dobierać odpowiednie obiektywy manualne, czyli bez silnika ustawiającego ostrość. Do takich można zaliczyć tanie, bardzo dobre i jasne obiektywy z lustrzanek analogowych, np z bagnetem M42.
Nie ma czegoś takiego jak AF manualny, albo masz AF czyli ostrzenie automatyczne, albo MF czyli ostrzenie ręczne.
Na wyścigach, AF powinien spisywać się dobrze, ale może się pogubić i ostrzyć na nie tych, kogo byś chciał. Mając opanowaną pracę z obiektywem, spokojnie możesz filmować na wyścigach i nie zgubić filmowanego obiektu.
Canon, czy Nikon? Nie moja kasa, ja już napisałem swoje zdanie, ale warto przeczytać o tym co to Magic Lantern oraz jak się spisują szkła o analogów w tych systemach.
Lucas1981r
NX500 jest świetny, zobaczymy jak w praktyce, niestety brak wizjera i problemy z dostępem do obiektywów.
Przypuszczam ze filmy beda podobne(takie same) jak w NX1 - zobacz na youtubie
co do wizjera - niestety
co do obiektywow - ja jakos nie widze problemu z dostepem (Euro , cyfrowe , sklepy Saturn i Media) raczej problem moze byc w kategorii - tego co szukamy
Nie bardzo rozumiem. Piszesz; Nikony nie do filmowania,Canon tylko 70d, stosować manualne szkła.
Wojmistrz trochę za mocno skraca swoje wypowiedzi, szczególnie kiedy w kolejnym wątku musi napisać to samo, co w paru poprzednich, nieprzeczytanych przez nowego pytającego…
Chodzi o to, że o ile nie ma budżetu na 70D i odpowiednie do filmowania szkła z AF, najlepiej STM, to lepiej kupić tanie obiektywy M42, które do filmowania będą wystarczające, a dzięki nim nie zruinujemy budżetu. A wtedy wystarczy i tańsza puszka Canona, niekoniecznie 70D.
Wojmistrz, spoko, ale dobrze rozumiem ten problem, gdy po raz kolejny pisze się to samo, gdy kolejna osoba zakłada nowy wątek i tym samym, co przed chwilą już było. Nużące.
Komor dzięki za wyjaśnienie wszystko przeczytane po kilka razy tylko ze zrozumieniem jeszcze kłopoty- dla mnie to same skróty myślowe.
Jak by co to macie u mnie duże piwo
Przemyślałem sytuacje i doszedłem do wniosku, że prościej będzie na razie wybrać coś z tego Sony A6000, Canon M3, Olympus OM-D E-M10, Lumix -GX7 jak sądzicie ?
Wygląda na to, że jest równie szybki.Pytanie jak inne parametry
.
dcs [Usunięty]
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2015
Tobie chyba chodzi o śledzenie ostrością?
-to jest potrzebne do wielu ostrych zdjęć w szybkiej serii
lub śledzenia ostrością podczas filmowania,
a do tego potrzebne są czujniki fazowe na matrycy, Dual Pixel albo Depth From Defocus.
jacekjacek,
NX500 i M3 nie znam.
Do wszystkich trzech masz tylko po jednym długim obiektywie 55-200mm
plus jeszcze drogie 70-200/4 do sony i 50-150/2.8 do samsunga
oraz do M3 i A6000 inne skonstruowane do lustrzanek mocowane przez adapter.
dcs
a nie orientujesz się czy w systemie 4/3 znajdę coś równie szybkiego i o podobnych parametrach jak A6000?
Wtedy miałbym sporo obiektywów do wyboru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10