Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
I Co wy na to?
Autor Wiadomość
wulf 
Rozmowny



Pomógł: 2 razy
Posty: 213
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

Erais napisał/a:
wciska więc kity, byle sprzedać :wink:

Sam kiedyś pracowałem w sklepie.
Oryginalny tekst szefa zniecierpliwionego postawą klienta, tzw męczybuła.
"wciśnij mu... "nazwa towaru" i niech sp****ala"
Nie powiem, żebym zgadzał się z takim podejściem, pewnie dlatego nie pracuję już w tym sklepie :wink:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






kozidron
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

czasami jak się stoi w sklepie foto na ten przykład i słucha jak sprzedawca żeni kity i towar to się serce kraje ale oceniam, że lepiej się nie odzywać....., kolegę w tym tygodniu spotkało ciekawe zdarzenie...jak sprzedawca w MM wmawiał mu, że nie ma czegoś takiego jak pilot do lustrzanki, że on sie chyba z choinki urwał i żeby d..y nie zawracał.

Przypomina się sytuacja z misia jak kobiecina wykrzykuje: że co pan mi tutaj, ja tu kiosk mam, ja tu mięso sprzedaje.....
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

To co oni dolaczaja do A700 :shock:
 
 
mnich 
Optyczny
kiedyś to było...



Pomógł: 25 razy
Posty: 3859
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

Coś Wam powiem. Po pierwsze, największy błąd zazwyczaj robi klient który idzie do sklepu i nie wie czego chce. Wtedy omamić takiego i wcisnąć badziewie, to dla takiego sprzedawcy ( szkolony gamoń ), który nie bardzo się zna, ale coś tam kiedyś słyszał o matrycy i fotonach, to nic trudnego. Dziś jest tak wiele możliwości sprawdzenia, czego potrzebujemy ( fora, wyszukiwarki, poradniki) więc należy korzystać z tego. Do MediaMacaj można iść dla rozrywki w upalny dzień ( klima ) i pomacać jakiś sprzęt, ewentualnie -tak jak MM - można sprowokować sprzedawcę do rozmowy na temat wyższości Sony nad Canonem.

Szanujmy swój czas i czas uczciwych sprzedawców.
 
 
maziek 
Optyczny
zdjęcia robię głową



Pomógł: 22 razy
Posty: 5163
Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

mnich napisał/a:
omamić takiego i wcisnąć badziewie
Świat jest zły... ;)

Dwa przysłowia ludowe:

- ślepy w karty nie gra
- widziały gały, co brały...
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

a ja zawsze odzywam się i doradzam w sklepie kiedy widzę sytuację że komuś coś wciskają bo klient się nie zna.
zazwyczaj obsługa sklepu twierdzi ze nie mam racji, ale kilka szybkich pytań do sprzedawcy, a ten leci po kierownika sklepu bo nie wie jak odpowiedzieć.
jestem "bojowy" jak to określiła moja dziewczyna
 
 
Erais 
Entuzjasta
Erais



Posty: 589
Skąd: Konin
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

No ja dziś niechcący nabiłem klienta w butelkę- według opakowania, myjka którą mu sprzedałem powinna mieć 143 Bary i twierdziłem, że tyle ma. Klient wrócił wściekły, nawet "suchej nitki" na mnie nie zostawił- nie miała nawet 5ciu :cry: No ale bynajmniej następnemu powiem że to g-o i ma tego nie brać. A swoją drogą, to bardzo nieuczciwe podejście producenta, podawać zawyżone parametry produktu...
 
 
garreth 
Maniak
Nikonier-analogowiec



Pomógł: 16 razy
Posty: 975
Skąd: W-wa/Jastrzębnik
Wysłany: Wto 15 Lip, 2008   

mnich napisał/a:
Po pierwsze, największy błąd zazwyczaj robi klient który idzie do sklepu i nie wie czego chce.

to prawda- w takiej sytuacji sprzedawcy najczęściej zaczynają wciskanie towaru, który nie schodzi za szybko (zwyczajnie-"zalega" w magazynach);
zaczynają się peany, na temat cudowności danego artykułu, przerywane och`ami i ah`ami, wymienianie szeregu funkcji, których sprzęt nie posiada (btw- świadome wprowadzanie konsumenta w błąd- czy to nie jest przypadkiem karane?) ;
jeśli kupujący dalej się waha, zaczyna się wmawianie, że to najpopularniejszy i najlepiej sprzedający się produkt w ostatnim czasie;
jeśli dalej ma jakieś wątpliwości (TERAZ UWAGA)- sprzedawca zamienia się w Wujka-Dobrą-Radę i usłyszeć można następujące zdanie:
"No tak, oczywiście... może Pan się oczywiście zastanowić... ale ostrzegam- mamy w magazynie kilka ostatnich sztuk tego produktu, a nie wiem kiedy będzie następna dostawa. Wie Pan, to bardzo popularny model, ostatnio schodzi na pniu, a taka okazja może już się nie trafić"
rada dla wszystkich: po usłyszeniu w/w zdania (lub podobnego o identycznym sensie logicznym) należy WZMOŻYĆ CZUJNOŚĆ O 100% ! lepiej stracić Prawdziwą Okazję, niż nabrać się na "okazję" :wink:

mnich napisał/a:
Dziś jest tak wiele możliwości sprawdzenia, czego potrzebujemy ( fora, wyszukiwarki, poradniki) więc należy korzystać z tego.


nic dodać - nic ująć :smile:
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

ja zazwyczaj w takim przypadku po kryjomu wchodzę na internet, czytam wady produktu lub szukam czegokolwiek aby zbesztać sprzedawcę (wszystkich sprzedawców przepraszam, tyle rozumiem że to wasza praca, ale jak macie taką pracę i takie wytyczne - zmieńcie pracę).

kiedy słyszę po prostu jakikolwiek chwyt marketingowy który bezpośrednio atakuje moją osobę, to kontratakuje.
często wystarczy groźba że dzwonimy na Policję, że będziemy ciągać ich po sądach (w przypadku jeśli wprowadzają mnie w błąd, naciągają, nie uznaja reklamacji ktora w świetle prawa powinna zostać uznana), a najlepszym kontratakiem który używam to "czy w takim razie mam uważać, że jest Pan całkowicie niepoważny, nierzetelny i nie potrafi Pan załatwić xxx sprawy ? - Proszę Pana, nie ja tylko firma - A Pan jest ochroniarzem tego sklepu czy jego przedstawicielem? Z tego co widzę po Pańskiej plakietce pracuje pan na stanowisku xxx czyli jest Pan częścią sklepu który mnie oszukał"

Na tym zazwyczaj kończą się wszystkie argumenty takiego sprzedawcy i zaczyna się besztanie kierowników.

W 80% przypadków wygrywam.
Ostatnio moim największym sukcesem jest interwencja na Poczcie Polskiej (klimat PRL'owski "CZEGO?!") gdzie kurier wyjechał z mojej wioski do Wrocławia w celu przywiezienia mojej paczki (wtedy wysłany był mój Dynax505si).
Na drugi dzień wyjeżdżałem w góry, a bez aparatu byłem w niezbyt dobrym humorze.

Wszystko zależy od tego, jaką mamy wiedzę aby móc skutecznie walczyć ze sprzedawcą lub przedstawicielem który jest szkolony i poddawany praniu mózgu aby coś nam wcisnąć. Później tylko odrobina samozaparcia i wolnego czasu i z "mózgów" które wszystko w sklepie wiedzą i wszystko mają najlepsze - zostaje tylko mały człowieczek który w końcu ze łzami w oczach przyznaje się do wszystkich kłamstw (to też mi się raz udało, kiedy sprzedawca nie akceptował mojego wyboru przy zakupie części komputerowych, a za bardzo chciał sprzedać inne)

P.S. Tyranem nie jestem, ale swoje prawa znam :) I ani razu się nie naciąłem
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

edmun, ależ Ty jesteś przerażający... :lol:
 
 
maziek 
Optyczny
zdjęcia robię głową



Pomógł: 22 razy
Posty: 5163
Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

edmun napisał/a:
ja zazwyczaj w takim przypadku po kryjomu wchodzę na internet
Edmun, a jak się po kryjomu wchodzi na internet? Kołdrą się trzeba nakryć, czy jak? ;)
 
 
mnich 
Optyczny
kiedyś to było...



Pomógł: 25 razy
Posty: 3859
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

Jak w grach RPG, naciskasz aktywną pauze, (spacebar) wybierasz cel ataku/sekwencje kombosów i wznawiasz akcję... Mniej więcej o to chodzi...
A na serio to pewnie przez jakiegoś wypasionego Cellphona łączy się z siecią. ;)
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

bez przesady. k800i z własnym softem i operą
 
 
Amix 
Rozmowny



Pomógł: 2 razy
Posty: 211
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

edmun napisał/a:
bez przesady. k800i z własnym softem i operą

E, to musi byc jakas kicha. Opera to raczej na telefony z systemem Symbian. W Javie, to nie wiem jak, to dziala :mrgreen:
 
 
WojciechW 
Optyczny



Pomógł: 38 razy
Posty: 1373
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008   

Niestety spotkało mnie praktycznie coś analogicznego jak kolegę Erais na portalu recenzje.net.

Problem wynika trochę z formuły tego portalu, zasadniczo wykluczającej dalsze wyjaśnianie swojego poglądu i obronę swoich racji. W niektórych wypadkach oznacza to brak możliwości obrony swojego dobrego imienia zaatakowanego przez frustrata, który w ogóle mógł w ogóle nie trzymać w ręku recenzowanego sprzętu.

W moim konkretnym przypadku polemika z kolegą na forum doprowadziła do dalszej i cennej dla nas obojga bezpośredniej wymiany doświadczeń i zdjęć, ale co ten trzeci się na mnie wyżył to jego.

Polecam traktowanie tego rodzaju opinii z dystansem. Po dodaniu przez innych następnych opinii coś z prawdy wychodzi na wierzch.

Pozdrawiam serdecznie

WojciechW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10