Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Koledzy!
W marcu 2011 w euroRTVagd kupiłem Pentaxa 20x60 PCF WP II. W bazie Optycznych i na innych stronach znalazłem informację, że długości gwarancji wynosi 1 rok. Z tego co pamiętam na pudełku była naklejka informująca, że długość gwarancji wynosi 30 lat. Niestety przy kolejnych przeprowadzkach pudełko zostało wyrzucone. Mam dowód zakupu, skróconą instrukcję obsługi (a może pełną bo co tu można więcej napisać:D). Macie pomysł jak sprytnie sprawdzić długość gwarancji?
Odpadła mi prawa muszla oczna - chyba można to łatwo naprawić, ale śrubki mocujące zlokalizowane pod gumową osłoną, wyglądają na bardzo delikatne - więc jeśli jest gwarancja nie chcę tego ruszać.
Poza tym od początku coś z tą lornetką jest nie tak - po początkowym zachwycie stwierdziłem, że ciągle kręcę dostrajaniem ostrości prawego okularu i głównie to to było powodem, że leżała w szafie, ale skoro 30 lat to nie musiałem się przecież spieszyć..
Ktoś ma jakiś pomysł jaki może być powód tego ciągłego ostrzenia? A może na Górnym Śląsku znajdzie się ktoś kto na nią zerknie i stwierdzi autorytatywnie kto oszalał ja czy lornetka?;)
Dowód zakupu wystarczy, nie musisz mieć pudełka. Zadzwoń do Euro.
Generalnie im większe powiększenie tym mniejsza głębia ostrości i konieczność kręcenia.
Nie do końca o to chodzi. Nie myślę o ustawianiu ostrości śrubą centralną - to jest jakby normalna sprawa - chodzi mi o korygowanie różnicy pomiędzy prawym a lewym okularem.
Przed telefonem do Euro chciałbym dotrzeć do stronki lub innego info które potwierdzi 30 letnią gwarancję.
Nawet jeśli gwarancja jest dluższa to wcale w Euro nie muszą tego przyjąc. Proszę rozróżnić gwarancję od odpowiedzialnosci sprzedawcy ustawowej
Gwarancja - to dobrowolne oświadczenie producenta ktore moze miec rok, pięć czy 100 a moze w ogole go nie być
Odpowiedzialnosc ustawowa to odpowiedzialnosc sprzedawcy dla klienta indywidualnego w okresie 2 lat. Idac do sklepu klient wybiera droge zalatwienia reklamacji (gwarancja badz ustawa) ale....po dwóch latach kied odpowiedzialnosc sklepu konczy się nie musza respektowac 30 letniej gwarancji i moga odeslac z kwitkiem twierdzac aby klient sam sobie wyslal do producenta.
Tak poa tematem (sam prowadze sprzedaz) nie mam pojęcia jak ustawodawca mógł wydac takiego knota w ustawie nakladajac na sprzedawce a nie producenta obowiazek swiadczenia naprawy/wymiany. Wiele firm daje 1 roczna gwarancje a sprzedawca i tak musi w ciagu 2 lat przyjac towar mimo iz to nie on to wyprodukowal i nie on winny wady. Kraj nasz jst dziwny i nigdy go nie zrozumiem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9