Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Piłę to ja mam ale nie mam PS-a (na razie?). To zrobiłem w GIMP-ie.
Zdjęcie jako dokument - oczywiście - tak ale ileż z nzszych zdjęć chcemy użyć w takim celu? Zdjęcia policyjne lub sądowe to i owszem ale te "nasze do zabawy" to chyba bez obaw można poprawić.
Preskaler, chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak te słupy telegraficzne znikają z linii kolejowych. Więc patrząc na dokumentacyjną stronę tamtej fotografii, ten słup był chyba największym rarytasem (jestem za stary by docenić piękno szynobusu).
PS. Co nie zmienia faktu, że powinno się tak skomponować kadr, by szynobus nie był przecinany przez słup.
Kolej bez słupa, to jak bez soli zupa.
(Inne rymy też wchodzą w grę.)
Zajrzałem na stronę fotografii kolejowej, bo okazuje się, że wszystko co się rusza ma swoich spotterów. No i nie powiem, że widać to często, ale wcale nie rzadko pociągi są tam za jakimiś słupami - często wieloma - i nie zauważyłem jakiegoś specjalnego unikania takich elementów krajobrazu kolejowego, Bo to - moim skromnym zdaniem - jest element krajobrazu kolejowego. Na liniach zelektryfikowanych zwłaszcza. No a kiedyś - to tak jak napomyka chester - były tory, były i słupy telegraficzne.
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Sro 25 Lis, 2015
Nie chodzi o to, co jest na tym zdjęciu, tylko o to, że jest pozbawione kompozycji i przypadkowe. Trudno sobie wyobrazić, jak ten konkretny kadr zepsuć bardziej ...
[ Dodano: Sro 25 Lis, 2015 21:10 ]
I postscriptum do tych słupów.
Słupy są ważne, ale jak ten pociąg zostanie pocięty bez rozmysłu przez słupy, to nie ma na czym oka zawiesić. Cały witz, by i słupy były i nie przeszkadzały...
pierwszy lepszy z brzegu przykład (przepraszam za ten gwałt na jakości, wygrzebałem jakiś swój skan z odbitki z początków lat 2000.)
24.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14