Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Patrząc na cechy tej puszki jak np. całkiem niezłe low light iso,
niezły jak na Canona dr 12 ev z hakiem, nie widzę powodu dla
którego puszka ta jest tak pozycjonowana, matryca z dobrym detalem
przyda sie w plenerze, te 50 mpx nie są cięższe od 24 czy 21 mpx
beata_k napisał/a:
i pewnie też na wyścigi konne i kolacje, co nie zmienia tego jak producent określa i pozycjonuje ten aparat.
tak jak można zabierać wszystko inne... wtręt zupełnie zbędny
niektórzy piszą jak by "pozjadali wszystkie rozumy",
a jak ich czytam to nie jestem pewny, czy uruchomili swój
nie wiem czy warto rozmawiać o pozycjonowaniu producenta,
Canon specyficznie dzieli kategorie sprzętu,
poza tym większość forumowiczów mieszka w Polsce,
to kraj gdzie w studio widziałem 450d i to nie jednym studio
dcs [Usunięty]
Wysłany: Sob 02 Sty, 2016
szlicnykotek napisał/a:
w studio widziałem 450d i to nie jednym studio
-no i co?
Na bazowym ISO z fleszem/ami starcza.
Lepiej żeby "fotograf" wiedział co robi.
Potrzebowałem ekspresowo swoje zdjęcie "do dowodu". Gość je robił w wydzielonym w lokalu miejscu wielkości kabiny w sraczu, choć ze statywem mógłby odjechać dużo dalej.
Zerknąłem na zooma (18-55mm ) jak wstawałem -był gdzieś na 25mm.
Do dzisiaj może czekać na odbiór i zapłatę.
niektórzy piszą jak by "pozjadali wszystkie rozumy",
a jak ich czytam to nie jestem pewny, czy uruchomili swój
no mi się zdarza czytać twoje posty na głównej i też nieraz jestem narażona na zażenowanie.
Canon je tak pozycjonuje, mozna z tym dyskutować czy słusznie czy nie ale nawet większość artykułów sponsorowanych jest opasana takimi treściami.
Miałam ten aparat w studio i obrazek z niego daje bardzo dużo detalu, poza tym budowa czy ergonomia nie jest taka jak w jedynkach więc nawet średnio rozgarnięta amatorka taka jak ja łatwo na to wpadnie do czego z definicji jest to body.
Po cóż dyskutować z oczywistościami.
szlicnykotek napisał/a:
poza tym większość forumowiczów mieszka w Polsce,
to kraj gdzie w studio widziałem 450d i to nie jednym studio
a ja nie widziałam, a pewnie zrobiłam więcej sesji w studiach foto przez ostatnie kilka lat niż mamy parlamentarzystów. Dawno temu ktoś mi doradził żeby wybierać korpusy które pozwalają na większe przebiegi migawce a ostatnio mi tu doradzili nawet ff.
dcs [Usunięty]
Wysłany: Sob 02 Sty, 2016
Jednak wymiany migawek są tańsze niż zakup topowego modelu.
beata_k, rozumiem, dlaczego warto rozbierać do R. Czy to ci wystarczy za odpowiedź?
to że jesteś agresywny to rozumiem ale że chcesz rozbierać, to już mniej
komor, tak widzisz dobrze, ten post też jest niemerytoryczny, podobnie jak twoja cegła
Cudowna autokorekta w smartfonie. Przepraszam za mój smartfon i moją nieuwagę po zatwierdzeniu tekstu
Co do ISO w 5Ds i 5Ds R, to przecież nic tu nadzwyczajnego nie ma, a wręcz przeciwnie, bo porównując do "amatorskiego" 6D, nowe 5D wypadają całkiem słabo. Dla mnie, podobnie jak kiedyś 1Ds, będzie to puszka kierowana głównie do studio.
Powód jest bardzo prosty: brak ryzyka wystąpienia mory. Przy tak dużej rozdzielczości jest ono mniejsze, ale ciągle istnieje.
I są ludzie, którzy świadomie wybierają 5Ds zamiast 5Ds R. Również ludzie, którzy żyją z fotografii: przykładowo Peter Hurley. Kwestia priorytetów i preferencji.
bo porównując do "amatorskiego" 6D, nowe 5D wypadają całkiem słabo
to zależy od potrzeb, dla kogoś kto się nie skrada z aparatem po zmroku na np. dziki lub sarny takie iso jak
w 5ds jest wystarczające, ważny jest detal, szczegół, który rzeczywiście tu jest i można z tego robić bardzo
duże powiększenia, to sprawia, że ludzie którzy myśleli o tanim DMF ale mieli problem bo ich nie było stać -
puszki i szkła w cenach całkiem niezłych nowych samochodów - nic dziwnego, teraz po prostu kupią 5ds lub 5ds R.
Oczywiście mają jeszcze do wyboru Nikona d810 czy Sony A7R II, a może nawet nadciągającego Pentaxa FF.
dcs [Usunięty]
Wysłany: Sob 02 Sty, 2016
1. Średnie formaty nie mają filtra AA.
2. Zawsze można morę programowo usunąć nie tracąc na rozdzielczości w stosunku do modelu z filtrem.
2. Zawsze można morę programowo usunąć nie tracąc na rozdzielczości w stosunku do modelu z filtrem.
Można? Jak? Bo jak patrzę na efekty uzyskiwane narzędziami do redukcji mory np. w Lightroomie lub Photoshopie, to nie zawsze są zadowalające. Przykładowo:
http://photofocus.com/201...l-in-lightroom/
W obu przypadkach kolory zniknęły, ale struktura pozostała widoczna.
Dodatkowo to zawsze jeden krok więcej w obróbce, a nie każdy chce się bawić.
Gdybym miał mieć taki aparat prywatnie to może mi ktoś kupić. Ale nie może to być aparat jedyny. Generalnie raczej by się kurzył. Do mojej pracy zawodowej w większości zbędny bajer. Zdecydowanie wolę służbowe 5D3, choć temu też sporo brakuje do ideału. Jakoś jedynki nie chcą kupić...
Zamiast korpusu z trylionem pikseli wolę kupić za dwa/trzy razy większe pieniądze cudne szkło. Z tego będę miał o wiele lepszy pożytek.
Jednak wymiany migawek są tańsze niż zakup topowego modelu.
dlatego wystarczy kupić coś z serii xxd, niże coś z serii xxxd co wedle tego rankingu wytrzymałości migawki wystarcza na max 30tysia, po co ryzykować.
szlicnykotek napisał/a:
a poza tym Twoje przechwałki mnie nie obchodzą
ja z tego żyje a ty tym żyjesz, to jest różnica.
Wojmistrz napisał/a:
Co do ISO w 5Ds i 5Ds R, to przecież nic tu nadzwyczajnego nie ma, a wręcz przeciwnie, bo porównując do "amatorskiego" 6D, nowe 5D wypadają całkiem słabo.
tak, z całą pewnością ludzie kupuja ten aparat patrząc na szumy na niskim iso.
Na niskim iso, raczej nic nie szumi, nawet smartfony wtedy robią dobre zdjęcia, a co do wysokiego... już sugerowałem, to puszka skierowana do ludzi prowadzących np studio, a nie reporterów włóczących się nocami po zaułkach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9